Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Joo, siinä vaihees sitte, ku pitää ruveta konetta siirtämään taaksepäin omassaki projektissa niin tuo olisi kyllä ehdottamasti paras ratkaisu laittaa etuveto 01e vaan ja siirtää se kone siihe penkkien taakse heti ;-) Katotaa kumpi ehtii ensi :D

    Comment


    • Joo, samaa mieltä. Johan Tero kerkes pari iltaa kotona istuukki ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen. Nyt taas menee kolme vuotta. Jossaki vaihees emäntä alkaa kyselee, että kukas sinä oot.

      Tai pahempi tilanne ku sen uus miesystävä alkaa ihmettelee, että kukas tää äijä on kuka käy täällä aina budjaamas pari tuntii aamuyöstä...

      Comment


      • Ois tos ässä hihassa vielä muuttaa 2 oviseksi koppa..

        Comment


        • Vitsit sikseen, kyllä keskimoottori olisi tuossa kohtaa ehkä ihan järkeväkin ratkaisu. Kaksiovisuudesta en tiedä.

          Comment


          • No ostaako joku sen 455 perän uudella wavetrackilla 1700e niin tehään keskimoottori

            Comment


              Mites tohon sais istumaan b8 korin voimalinjan, siinähän on konetta melkolailla tuotu taaksepäin kun vetarit lähteeheti laatikon etureunasta

              Comment


              • Bitukan vauhtista saa tarjoilla. Rs4 kytkimen tilasin. Pitänee n600nm? Bling factoryllä 2 viikkoa jonoa. Koitetaan saada jurvaan ajokuntoon kasilla.

                Comment


                  Kyllä se pitää vähintään tuon verran, muutamilla paljon enemmänkin.

                  Comment


                  • Näin se homma etenee. Paikallisesti löytyi s4 vauhtipyörä. 870cc suuttimet tilattu
                    Viimeksi muokannut -03 tq; 5.9.2016, 14:13.

                    Comment


                    • 600km kieppi kangasala/sastamala heitetty. Kasi kotiutettu. Aamulla sovittelemaan..
                      Attached Files

                      Comment


                      • Mulla on oma alipaineella toimiva 4.2 32v AHC bensanpaineensäädin käytössä ja hyvin rokkaa toistaseksi. Suuttimet EV14 870cc kans mitetotettu sinne 700hp pintaan e85.

                        Comment


                          Muistaakseni tuo paikallaan oleva orkkissäädin on 3bar. Iso painotus muistikuvien hataruudella.

                          Comment


                          • Jotain täs parin viikon aikana saanut tehtyy. Yöllä nakkasin jyväskylään säädettäväksi. 6h edestakas :)nyt odotellaan saako sitä käyntiin edes. Viikonloppuna olis finalsit botnialla.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Hienosti istahti v8 ja turbo sinne konehuoneeseen. Iso peukku, toivottavasti auto tulee säätöihin tarkoitus olisi tulla kannustamaan botnialle. :)

                              Comment


                              • Parit lisää
                                Attached Files

                                Comment


                                • Nonii, aattele ku olisit tehny tämän vaan iha ensimmäisenä :D Olis säästäny aikamoose tukun rahaa ja hikiä :D. Ei vais.. ei voi vielä tietää mihkä näistä 3 sukupolve 40 venaasista on :P. Kumpa ny ei lähtisi mopo keulimaan tämänkin kans :D. Botnialle tullaan kannustamaan! :-)

                                  Comment


                                  • Peukkua tälle. Ukko on kyllä joutunu ihan kiukun kans istuu tallissa!

                                    Comment


                                    • Hyvännäkönen toi motti tuolla mustalla imusarjalla, ja melkein pitäis keksiä kans joku vastaava hihnapyöräsysteemi tuohon ilmastoinnin kompuran tilalle. Olishan se aina turhaa painoa pois, kun sais kompuran pois turhaan pyörimästä... :)

                                      Ja voi muuten kuulostaa aika härskiltä tommosella lyhkäsellä putkella.

                                      Comment


                                        Trendikkäitä värejä käytetty :P

                                        Comment


                                        • Jukka kai se nyt on kestettävä 600nm ottaa. Sysipaskaha se on muuten.2.4 v6 veivithän siinä kuitenkin on, että tuskin ihan älyttömiä kestää. Alle kilon paineilla kuitenkin jää.
                                          T.hell, oli pakko tehdä tuollainen että sai hihnan paikalleen.
                                          Diffas, jo vuodesta 2008 :)

                                          Comment


                                            Ei Tero osaa kiukutella. Se vaan reippaana leuka rinnassa väkertää kaikenlaista. :D Niinku nytteki.

                                            Comment


                                            • Nykyään vitutus on muuttunut nauramiseksi,kun jotain porsii. Varsinkin kun etukäteen jo tietää mikä on lähtökohta. Ei korkeelta tipaha, kun kyseessä ei ole siviiliauto. Ois tietty kiva joskus ajellakin :)

                                              Muokkasin otsikkoa paremmin kuvaavaksi.

                                              Comment


                                              • Muutamasta puuttuvasta säätötunnista jäi jurvan kisat nyt väliin. Päivä meni pilalle vuotavan suutinkiskon takia, mitä ei saatu pitämään kuin neljältä. Kuitenkin siihen malliin saatiin että ajamalla pois rullilta. Ens viikolla jatkuu säädöt.

                                                Comment


                                                • https://youtu.be/4l6T8HDfAxY. Käy mutta lappuja ei ole. Jotain kolinaa kuulunut taka akselilta. Hain yöllä kotiin kamppeen. Tänään vaihtu vetonivelet. Kolinoita ei saatu esiin.

                                                  Comment


                                                  • Sunnuntaina koitettu ajaa Navetassa. En kehdannut lähteä kauemmaksi kun ei tiennyt jos jotain kolinaa takaa ois kuulunut tai muita vuotoja olisi tullut esille. Ilmeisesti nivelissä oli vika jotka tuli jo vaihdetuksi. Anyways kivuttomasti parissa tunnissa Samuli sääti alueet kuntoon. 0,6bar tuli 670nm mutta odotetusti pakopaine alkaa raottaa porttia ja paine laskee 0,4 ja tehot jää sen takia melko maltilliseksi n420hv.
                                                    Oli idea että erillisellä portin ohjuksella sais ohitettua tatekin bugin ja sais yläkierrokset "mukaan". Käydään testaamassa ja tunnustellaan.
                                                    https://youtu.be/2-wjiQ5YRsg

                                                    Comment


                                                    • Uusi vuosi ja uusi "oma talli". Taas on aktivoiduttu ja viime viikko pidettiin töistä "rakenteluvapaita". Aiheena keventäminen ja hytin perkaaminen ja siistiminen. n 70kg on romukopassa. Vähän tulee tietysti takaisin korvatuilla osilla. Katsotaan kun osat valmistuu että paljonko. Painoa lähtee paljon nyt ikkunalinjasta ylöspäin. Hiilarikatto, karbonaattilasi, karmit laseineen jää pois yms.
                                                      Uusi ahdin myös hankittu. BW s369 ar1.1( +900hv), Tämä pitäisi olla kartoilla pienilläkin paineilla. Tavoite n 600hv alle kilon paineella. Ei mitään käsitystä mitä tuo ARS kestää avaamattomana mutta katsotaan ja tutkaillaan.
                                                      https://www.facebook.com/7-seconds-T...8593987547452/ tuonne päivittyy tiuhempaan kuin tänne.
                                                      Attached Files
                                                      Viimeksi muokannut -03 tq; 8.2.2017, 14:09.

                                                      Comment


                                                        Jostain muistaisin lukeneeni että 4.2 käyttäisi samoja kiertokankia kuin 2.7BiT mutta varmuutta ei ole kun Etka ei täysmoottorin kohdalla kerro kampuran ja veivien osanumeroita. Mitä ne sitten vakiona kestää?

                                                        Comment


                                                        • Siellä on 2.4/2.8 v6 vastaavaa kankea.
                                                          Viimeksi muokannut -03 tq; 13.2.2017, 09:55.

                                                          Comment


                                                            Eli ne on sillä pienemmällä alasilmällä? Olisko sitten ollut AQJ/ANK samaa kuin 2.7?

                                                            Comment


                                                            • Takaluukku valmistui. 10h hinkkausta tänään takana. Virheitä jäi mutta näyttää luukulta. Pääasia että tuli tutuksi tuo hiilikuidun työstäminen ja jos aivan susi olis tullut, olisi voinut pakkeloida ja maalata. Paino 2.8kg. 3 kerosta 160gr mattoa ja tukien kohdalle 2 lisä kerrosta. Yhden ylimääräisen hartsikerroksen joutu pintaan laittamaan koska kirkas gelcoat oli hilseilly irti. vielä jos yhden kerroksen olis laittanut ois tullu oikeen hyvä mutta because racecar...pinnassa innotecin kilikali lakka. Oli yllättävän hyvä tuote. Seuraavaksi katon kimppuun.
                                                              Attached Files
                                                              Viimeksi muokannut -03 tq; 12.2.2017, 23:49.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X