Joo, siinä vaihees sitte, ku pitää ruveta konetta siirtämään taaksepäin omassaki projektissa niin tuo olisi kyllä ehdottamasti paras ratkaisu laittaa etuveto 01e vaan ja siirtää se kone siihe penkkien taakse heti ;-) Katotaa kumpi ehtii ensi :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Joo, samaa mieltä. Johan Tero kerkes pari iltaa kotona istuukki ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen. Nyt taas menee kolme vuotta. Jossaki vaihees emäntä alkaa kyselee, että kukas sinä oot.
Tai pahempi tilanne ku sen uus miesystävä alkaa ihmettelee, että kukas tää äijä on kuka käy täällä aina budjaamas pari tuntii aamuyöstä...
Comment
-
Vitsit sikseen, kyllä keskimoottori olisi tuossa kohtaa ehkä ihan järkeväkin ratkaisu. Kaksiovisuudesta en tiedä.
Comment
-
Hyvännäkönen toi motti tuolla mustalla imusarjalla, ja melkein pitäis keksiä kans joku vastaava hihnapyöräsysteemi tuohon ilmastoinnin kompuran tilalle. Olishan se aina turhaa painoa pois, kun sais kompuran pois turhaan pyörimästä... :)
Ja voi muuten kuulostaa aika härskiltä tommosella lyhkäsellä putkella.
Comment
-
https://youtu.be/4l6T8HDfAxY. Käy mutta lappuja ei ole. Jotain kolinaa kuulunut taka akselilta. Hain yöllä kotiin kamppeen. Tänään vaihtu vetonivelet. Kolinoita ei saatu esiin.
Comment
-
Sunnuntaina koitettu ajaa Navetassa. En kehdannut lähteä kauemmaksi kun ei tiennyt jos jotain kolinaa takaa ois kuulunut tai muita vuotoja olisi tullut esille. Ilmeisesti nivelissä oli vika jotka tuli jo vaihdetuksi. Anyways kivuttomasti parissa tunnissa Samuli sääti alueet kuntoon. 0,6bar tuli 670nm mutta odotetusti pakopaine alkaa raottaa porttia ja paine laskee 0,4 ja tehot jää sen takia melko maltilliseksi n420hv.
Oli idea että erillisellä portin ohjuksella sais ohitettua tatekin bugin ja sais yläkierrokset "mukaan". Käydään testaamassa ja tunnustellaan.
https://youtu.be/2-wjiQ5YRsg
Comment
-
Uusi vuosi ja uusi "oma talli". Taas on aktivoiduttu ja viime viikko pidettiin töistä "rakenteluvapaita". Aiheena keventäminen ja hytin perkaaminen ja siistiminen. n 70kg on romukopassa. Vähän tulee tietysti takaisin korvatuilla osilla. Katsotaan kun osat valmistuu että paljonko. Painoa lähtee paljon nyt ikkunalinjasta ylöspäin. Hiilarikatto, karbonaattilasi, karmit laseineen jää pois yms.
Uusi ahdin myös hankittu. BW s369 ar1.1( +900hv), Tämä pitäisi olla kartoilla pienilläkin paineilla. Tavoite n 600hv alle kilon paineella. Ei mitään käsitystä mitä tuo ARS kestää avaamattomana mutta katsotaan ja tutkaillaan.
https://www.facebook.com/7-seconds-T...8593987547452/ tuonne päivittyy tiuhempaan kuin tänne.Viimeksi muokannut -03 tq; 8.2.2017, 14:09.
Comment
-
Takaluukku valmistui. 10h hinkkausta tänään takana. Virheitä jäi mutta näyttää luukulta. Pääasia että tuli tutuksi tuo hiilikuidun työstäminen ja jos aivan susi olis tullut, olisi voinut pakkeloida ja maalata. Paino 2.8kg. 3 kerosta 160gr mattoa ja tukien kohdalle 2 lisä kerrosta. Yhden ylimääräisen hartsikerroksen joutu pintaan laittamaan koska kirkas gelcoat oli hilseilly irti. vielä jos yhden kerroksen olis laittanut ois tullu oikeen hyvä mutta because racecar...pinnassa innotecin kilikali lakka. Oli yllättävän hyvä tuote. Seuraavaksi katon kimppuun.Viimeksi muokannut -03 tq; 12.2.2017, 23:49.
Comment
Comment