Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Minäkin haluisin kovasti tämmöistä :,,,( muttaku ei pysyisi kyllä etupää montaa vetoa nipus itellä! On kyllä perkeles komee! Kunnon "KILPURI" lookkia tässä :) Ens kesänä vissiin sitte täyttä hönkää kisaa quattrolla? :)

    Comment


    • Juu ens vuonna ajetaan. Tekemistä jäi tekniikkapuolelle vielä. Tuohan on täysin "dummy" tällähetkellä. Viimenen kuva japen
      Attached Files
      Viimeksi muokannut -03 tq; 27.9.2015, 22:54.

      Comment


      • Pitkin hampain vääntäydytty tallille. Putken mallia ja kevyemmät lokasuojan kiinnikkeet. Tukivarret otti alkuperäisiin kiinni joustossa, mutta nyt mahtuu. Olkavarren pää puolestaan otti kinni tulipeltiin, mutta pieni moukarointi riitti antamaan sille tilaa.
        Attached Files

        Comment


          Jännä nähdä, mitä oikea eturengas tykkää tuosta pakokaasujen ulostuspisteestä..

          Comment


          • Jonkunlaiset sisälokarit on ollut ajatusasteella.

            Comment


            • Coolerin pääty ja väsäsin pienen tunnelin helmaan pyöräkotelosta. Ahtoputkea jää 16cm imusarjan puolelle.
              Attached Files
              Viimeksi muokannut -03 tq; 10.2.2016, 18:19.

              Comment


              • Pääsiäisenä auto saatiin käyntiin. Talvella tehty uusi koneenpuolen johtosarja. Käyntiinsahaus ongelma poistunut mutta kartat pitäis tehdä uusiksi koko alueelle. Auto on nyt takavetoinen. Lukkoperä pitäis jostain kehitellä ja uusi vp koska murtumia. Sittenhän sillä jo kehtais radalle. Seuraavaksi kuitenkin vielä kuitu hommia ja sisustan saneeraus. Katto ja koko pohjalevy. Osaksi vanerista. Eilen käytiin entisen työnantajan perinteisillä kevätpäivillä seinäjoella näytteillä.
                Attached Files

                Comment


                • Tuli käytyä tsekkaamassa tuolla. Kiire taisi olla kun oli läppäri pelkääjän kohdalla ;)
                  Aggressiivisen näköinen laite :)

                  Comment


                  • Onneks jäi autoon. Aamulla sai tehdä karttaa että lähti käymään -10 asteessa :)

                    Comment


                      Jos kerta vajaavetosena kulkee, niin seuraava "pikku"prokkis on varmaankin siirtään konetta noin metri taaksepäin?

                      Comment


                      • Ennen koneen ja voimansiirron uudelleen sijottelua pohjat joka radalle ;) Ei se pitäisi pahasti olla pielessä jos mulla 56% eteen ja 100kg enemmän painoa keulalla. Kohta on tuohimaalla käsiä koppi täynnä =D

                        Comment


                        • Ohjausvaihde aiheuttaa sn että koko etupää uusiksi jos konetta alkaa siirtää enemmnb kuin 15cm-20cm

                          Comment


                            Kuten mainitsin tuola naamakirjan puolella, äkkiä ettiin sitä TT:n tai S3:n raatoa... ;)

                            Comment


                              Joo tuli kans käytyä kevätpäivillä ja tätäkin kävin useampaan kertaan katsomassa. Hienoja toteutuksia ja väri on bueno!

                              Comment


                              • On se vaan hienon näköinen laitos!

                                Comment


                                  Fiilispohjalla sanoisin, että tuo etuputkirunko kaipaa vielä vähän huomiota. Kolmiointia ei ole oikein ollenkaan. Lienee tuollaisenaan aika joustava tositoimissa.

                                  Comment


                                  • Ylätuesta eteen kaari. Ylätuesta tolpan suuntaisesti suoraan alas(lähes piilossa kuvassa) ja kahdesta kohtaa taaksepäin turvakaareen hyttiin. Luulen että suurin voima tulee ylös/alas liikkeestä. Mutkassa sivuvoimat välittyy renkaasta tukivarsien kautta alas apurunkoon suurimmaksi osaksi? Siellä ei suuria muutoksia tehty.
                                    Attached Files
                                    Viimeksi muokannut -03 tq; 5.4.2016, 17:43.

                                    Comment


                                    • Köyhän miehen tuulitunneli. Tallipaperilla koska savukone kaukosella mukana hrrs. tein tuon pahvimallin päälle kuiduttamalla 300gr kerrokset ja reunoihin enemmän. Kestää nipin napin ottaa askeleen päälle. Vauhtipyörän vaihdoin kans lauantaina koska halki pulttikehältä. Penkkiin asap ja periaaatteessa sitten ratakuntoinen.
                                      https://youtu.be/r7HqHdX4Lkg
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • Hassuttelupäivä motestilla tänään. Uhmattiin huonoa tuuria (13. Perjantai) ainoaksi tappioksi jäi portterin tehostinpumppu. Tsekattiin säädöt portille ja sarjalle. Jätettiin n. 550/600@1.7bar. Kiva laulu on uudella sarjalla. Ei oikeen videosta tule esiin, mutta livenä vonkuu kivasti.
                                        https://youtu.be/K32nOrzg194
                                        https://youtu.be/aJ2mP4U-5L4
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          On kyllä pakko antaa valtavat propsit siitä sitkeydestä, millä tätäkin projektia on tehty. On varmaan paalua ja hikeä vuodatettu melkoisesti. Kyllä tänä kesänä täytyy päästä katsomaan paikan päälle miten, miten vehkeet sysää menemään.
                                          Viimeksi muokannut okkim; 14.5.2016, 09:38. Perustelu: Ei allekirjoituksia, muuta asetuksia.

                                          Comment


                                          • Ehdottomasti tullaan radan varteen kuuntelemaan ja katsomaan.

                                            Comment


                                              Erittäin hienoa jälkeä. Miksi muuten tästä tuli takavetoinen eikä pysytty nelikossa?

                                              Comment


                                              • Koska Unlimitedissä rällää rahamiehet ja "kilpatallit", niin hännillä tällä joutuu ajelemaan. Oisko takavetosena sitten ainakin hauskempaa :) eivaan aliohjautuvuudesta pitäis päästä eroon.
                                                Tavoite on päästä jurvaan kerhon ratapäiville jos sinnekään, koska olkapää operoidaan ensi viikolla. Saatta olla harrastaminen ja ajelut vähissä.

                                                Comment


                                                • Riippuen mitä sille olkapäälle tehdään. Itselle tehtiin 3v sitten ahtaan olkapään korjaus, kystä poistettiin ja putsattiin. 2 viikkoa leikkauksesta niin sain tiskit laitettua kuivaus kaappiin ilman kipua.

                                                  Comment


                                                    Mulla kans putsattu AC-nivel olkapäästä ja samalla raivattu tilaa hermoille. Se nypykkä olkapään päältä jäi leikkurin roskikseen :) Tikkien poiston jälkeen olin jo fillarin selässä. Muista vaan jumpata kunnolla. Vähintään se mitä neuvotaan ja mielellää paljon enemmän. Uinti (vapari)on kova sana kuntoutukseen. Nyt 2v myöhemmin olkapää on parempi kuin koskaan ennen. On sillä tosin uitukin keskimäärin 3km/vko :D Pieleen menee sillä taktiikalla, että jättää jumpat sikseen kun käsi on kivuton. Sitten se vasta kestää kunnolla jumppaa ja se on se aika, jolloin sen kanssa aletaan veivaamaan sitä hanskaa oikeasti kuntoon.
                                                    Viimeksi muokannut okkim; 16.5.2016, 20:43. Perustelu: Poistettu allekirjoitus, muuta asetuksia.

                                                    Comment


                                                    • Sain vihdoin lapun postiin. Vähän epävarma olo tästä lapusta onko ahtovuoto vai eikö sarja pelaa niinkuin edellinen lyhyt. 0.3 bar ero edelliseen 2bar säätöön ja n.80nm ja 80hv vähemmän.
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                      • Terholta tuli puolalaiset apurungon puslat ja js-tuning toimittaa wavetrackin. http://www.wavetrac.net
                                                        Suunnittelin tuossa työkaverin kanssa myös puslien korvaamista laakereilla. Diy meiningillä, 034 sun muut maksaa aivan järjettömiä summia.
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                          Tuolta laakerit
                                                          http://131abarth.com/shop/uniball/fi/

                                                          Ja alat pesien ja holkkien tekoon.

                                                          Comment


                                                          • Teitkö jani itse myös ärrässään?

                                                            Comment


                                                              En tehnyt itse vaan mulla oli hyllyssä nuo 034M puslat joutilaana jo tovinkin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X