Aikamoiset tuet saat rakentaa, ettei sarja repeä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Putken painossa säästetään. (30cm putki painaa vähemmän kuin 3m?)Uus sarja tartti olla koska vanha ei pelannut halutusti e85\nokat/hx40. Käytännössä ahdin ei tule sen kauemmaksi koneesta tai tukipisteestä, kuin edellinenkään, no muutaman sentin maks. Toki tuetaan nytkin. Tuossa enemmän tilaa tehdä suorempaa/tasapituisempaa putkea kaikille neljälle. Toivotaan ettei kielimuuri nyt pilaa aikomuksia.Esim edellinen ratkeili tässä ja b6 koska liian eripituiset putket. Miinusta siitä että tuo hx painaa ja väärässä paikkaa. Eikä muuten tarvi jännittää konttorilla niin miks ei :)Viimeksi muokannut -03 tq; 5.1.2015, 23:32.
Comment
-
3m putkea? Eikait siitä olis metriä enempää tullu, jos eturenkaan takaa ois pihalle tuonu. Väliin ois saanu jonkun resonaattorin tms. Kiristymään päin nuo ratojen melurajat ja tuolla ei ainakaan oo hiljainen tulossa.
Enkä omissa sarjoissa, joissa turbo kannen viereen ole huomannut ongelmia putkien pituuserojen kanssa.
Mielenkiinnolla odotan tarinan loppua. Tärkeintä on se, että uusi on toimivampi kuin vanha. Toivotaan että näin tapahtuu. Toteutustapa on nyt mielenkiintoinen ja haastava.
Comment
-
Edellinen putki tuli takaovelta. A4 aika hankala toteuttaa just tosta eturenkaan takaa, mietin kyllä sitäkin. Ei ollut ennenkään kuin suoraa ränniä ilman pönttöjä ja jotenki menny db mittauksista läpi.
35kg muuten oli tosa läjässä. Tänään lähti 10kg yhestä etunurkasta. Toki tulee takaisin kevyempänä toteutuksena. Tarkoitus nostaa tukivarsien sisäkiinnike pisteitä. Tulee siis uusi apurunkokin.
Mietin että uusin nuo bensaletkutkin, mutta ehjiltä näyttää ja tuntuu vielä 7vuoden jälkeenkin.moisko jopa e85 kestävää.
Comment
-
Mites raati syhtautuu tuohon rtp:n jatkamiseen? Tarvetta ois n65 lisämillille ja tuollasia tie rod correction kittejä on yleisesti myynnissäkin. Onko varma kuolema kuskille jos tuollaisen laittaa. Fb linkki jossa havainnollistava vaikutus rtpn siirrolla töyssyohjukseen. Huom oikea puolikin on jo nostettu yläpäästä.
https://m.facebook.com/story.php?sto...00000388376439Viimeksi muokannut -03 tq; 25.1.2015, 17:03.
Comment
-
Ei tuossa noin konseptitasolla mitään vikaa ole, kunhan sen tekee riittävän lujasta materiaalista ja oikein. Onhan noita tehty maailman sivu. Matsku saisi olla minusta vähintään 42crmo4 tai vastaava ja teräviä nurkkia ei saa jatkokappaleessa olla. Myöskin kasvattaisin materiaalivahvuutta siitä väliin jäävältä osalta hiukan. Ja sitten vielä niin, että sen pystyy molemmista päistä mutterilla kiristämään tasopintoja vasten.
Comment
-
Sain tuon sarjan nyt koesovitukseen. Vähän jaa naftiksi sovitus tolpan yläpään aisaan yhdistävän putken kanssa. Hukkikselle tulee todella hyvä virtauskulma pesästä.
http://easyblast.fi/ kaveri kävi viikolla tekemässä tarjouksen konehuoneen soodapuhalluksesta ja kaupat tuli. Pitäis lähtee massat ja maalit nätisti ja siivous helpompi puhalluksen jälkeen kuin esim hiekalla tehtynä. Pikkuhiljaa...Viimeksi muokannut -03 tq; 29.1.2015, 23:25.
Comment
-
Easyblast kävi soodapuhaltamassa konehuoneen lauantai aamuna. Nätisti lähtee maalit. Ruostetta ei löytynyt massojen alta muualta, kuin a-pilareiden alta. Miksi en tajunnutkaan puhalluttaa ennen muutosten aloittamista. Anyways keskiviikkoon tähdätään maalarille ja toivottavasti saan jo viikonlopuksi auton takaisin.Viimeksi muokannut -03 tq; 15.9.2015, 01:43.
Comment
-
Vaasan lasipaja olis ottanut 3mm 95e leikattuna/neliö. Ja kun sitä ei saa tummana eikä kalvot siinä pysy niin saa nyt alkuun luvan mennä muovilevyllä. Ei siis tartte laittaa satasia että laittas ympäri auton polycarbonaattilasit. Laskettiin että sivu ja takalasin korvaamisella saataisiin n. 7-8kg säästö kyllä
Luulen että pelkät numeropohjat vain teipataan. Helmoihin jeesareitten logot. Itse helmat teipataan mustiksi.
Comment
Comment