Ei ole ajettu. Näillä näppäimin tarkoitus olla kemorassa kisoissa. Siellä sitten näkee toimiiko tuo järjestelmä. Orkkis pumppu ja syylärihän siellä on ilman lisäpumppua. Paikallansa ainakin pitää lämmön 90´c termari ohjatulla flektillä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Kaveri käväsi vetämässä hiilarijäljitelmäteipin kattoon. Peitti hyvin pienet epätasaisuudet saumoissa. 255/40-17 nakitkin mahtui alle, kun nosti alustaa hieman varuuksi. Nuo 345 levyt mahtui parin millin marginaalilla Ats Dtm vanteisiin, mutta sehän riittää. Lamppujen kuoretkin olisi valmiina, mutta pitää niihinkin joku kiinnitys systeemi keksiä + pari pikku juttua vielä ennen ens viikonlopun kisoja. Toivottavasti ei sada, muuten saa jäädä väliin.
http://www.youtube.com/watch?v=1kYS0...ature=youtu.beViimeksi muokannut -03 tq; 5.5.2013, 23:25.
Comment
-
Helvetin hyvältä näytti ja kuullosti tänään! Ensimmäistä kertaa livenä kyseisen auton nähneenä, voin sanoa että paljon siistimpi livenä kuin kameran takaa kuvattuna.
Toivottavasti autolle ei mitään suurta vahinkoa käynyt, kun vissiin öljyt tuli ainakin pihalle?
Meni omasta mielestäni Top kolmoseen tämä kemoran osalta, mutta tällä kertaa voiton vei se keltainen Lancia.
Comment
-
Joo Timeattack R1 ajettiin tänään Kemoralla. Aluksi oli paine ongelmia yms perussettiä mitä oli odotettavissa, kun ei sitä uutta sarjaa saatu tehtyä. 1.2 pitää 6000asti ja sitten ampuu ~2bar. 2.2 oli ylipainesuoja ja pari kertaa rätki sitä vasten. Ajettavuus oli muuttunut tosiaan yliohjaavaksi, mikä varmaan näkyi aika levottomana ajona :) Viime kerran kemoran reissusta kuitenkin hävinnyt n. 4s! Paras aika oli jotain 1:21. Jotain outoa noissa jarruissa oli kun ei vaan ota kiinni edestä>oli pirun takapainoiset. No toivottavasti 3000 pala auttaa tai isompi sylkkä takapäälle viimestään. Federalin rsr ei mitään erikoista sanottavaa, ihan ok vaikutti. Lämmöt pysyi kurissa mikä oli ainoita positiivisiä asioita. Superlap sessioossa kuumalla kierroksella oksenti romut lohkosta pihalle. Kerättyjä osia splitterin päältä mm öpumpumpun akselin päät ja kk-alasilmä..konetta saa siis tarjota tänneppäin asap,männätkin kiinnostaa. Toivottavasti kansi ja ahdin ehjät. Gatebil lähtöön olisi vajaa 4 viikkoa..
Kuvat Janne TuikkaViimeksi muokannut -03 tq; 12.5.2013, 01:14.
Comment
-
Yliohjausta oli katsomosta nähdenkin havaittavissa, mutta muihin nelivetoihin (mitsuihin) verrattuna oli tosi pientä. Pakko myöntää, että olin aika ihmeissäni miten 1.8t lähtee tuolla tavalla, kun en ennen ole livenä nähnyt näinkään ''viritettyä 1.8:sia.
Onneksi kerkesit kierroksia vetää useamman kerran ennenkuin öjyt pisti ulos.
Jopa Mersu & Bmw vannoutuneet kaverit sanoivat että tuossa Audissa on sitä jotain!
Toivotaan nyt kuitenkin, että osat löytyy nopeasti jostain ja saat auton taas radalle. Iso ''peukutus ainakin minulta!
Comment
-
Purkasin tuon koneen päivällä. Kaikissa paitsi yhdessä veivissä jälkiä. Kolme mäntää ehjänä, yksi siis tarvelistalla oem mallista. Lohkossa ja öljypohjassa yhteensä viis reikää. Kampi pilalla. 1 hirttänyt jumiin ja kanki poikki. 2 pakovenaa tarvis uuden. Öljypumppu on jumissa, ei lähde pois edes. Vaihdepää totaalisen räjähtänyt. Akseli vetopäästä poikki.Viimeksi muokannut -03 tq; 12.5.2013, 21:58.
Comment
-
Vapari lohko, kampi ja vanha kansi lähti eilen Kokkolaan. Kampi ja öljypumppu pitäis olla sama vaparissa, mutta akseli ja välitys eri. Viime kesäsestä koneesta nuo kuitenkin saa otettua. Veivitkin tuli Partsilta eilen ja venat lähti tänään matkaan Suomeen. Porkkikselta löyty mäntä. Osat siis kasassa jo, nyt sitten vaan ootellaan. Hyvässä lykyssä ens viikonlopulla saa jo kasata ja nostella tupiin jos ei yllätyksiä tule/löydy. Budjetilla mennään ja n.600e tulee maksamaan tämä lysti. Yks koliseva moottorikin varattiin tulevaisuutta varten. Varaosat loppu :)
Comment
-
Selviskö nyt oliko öljypumpun akseli leiponut lohkoon vai öljypumppu itessään vai mitä tapahtui ekana? Paljonko kierroksia pannussa?
Mulla olis ollut tuollaiseen satoja kilsoja ajettavaan moottoriin yksi joutava h-veivisarjakin. Yläsilmät on niissä ehkä hiukan väljän puolella (satkun-pari), etten laittanut omaan, mutta muutenkin lyhytikäiseen olis varmaan ihan perfekt :)
Ja venttiileitäki tietty..
Tee ainakin varakone, että voi vaan aina vaihtaa eikä tarvii aina rakentaa moottoria heti vaurion päälle kiireellä.
Comment
-
oikeassa olet tuon varamoottorin kanssa ja ollut mielessäkin useasti, mutta se aina jää. Noista uusista veiveistä saan sen jälleenmyyjä alennuksen ettei niistä montaa kybää per veivi tarvi maksaa. Voit porkkis privaan laittaa kuitenkin hinnan sun veiveistä. Venat on inconel 1mm niin ei sulla varmaan niit
ä ois ollut. Näytti olevan jo vantaalta tulossa tännepäin ne venat. En osaa kyllä sanoa mitä on ekaksi tapahtunut.
Comment
-
Tuo jarrujen takapainotteisuus viittaa juuri siihen, että etupää lämpiää hitaammin. Itselläni asennettuani wrc-kilpurin jarrut eteen jarrubalanssi katosi täysin. Voit kokeilla palojen vaihtoa, mutta todennäköisesti joudut turvautumaan säädettäviin jarruihin. Itse kuristin takapään virtauksen 3/4 ja nyt pelaa vielä vakiotehostajalla. Pedalbox on luonnollisesti paras vaihtoehto, mutta myös arvokkain.
Comment
-
-
Päivitetääs tännekin välillä. Sain jarrut jotenkin pelaamaan ottamalla kytkimen sylinterin takajarruille (ja toisinpäin). Nyt kun jälkeenpäin funtsin, niin saattaa olla syy että päittäiset löyty sumpun sihdistä acf jurvan ratapäivillä. Ja 3zyl laakeritkin meni päällekkäin. Taas jarrutuksessa alkoi kolina. 2.kone siis tälle kesälle rikki.
Kuivasumppu tuntui hankalalta ja kalliilta toteuttaa niin laitoin Accusumpun. Ei ratkaise ongelmaa mutta haittaakaan siitä tuskin on. Kuulemma toimiva systeemi, mutta katsotaan en kesänä uudestaan kestääkö vehkeet paremmin. Hain Jyväskylän seuduilta kuitenkin pari varaosamoottoria varuuksi tulevaisuutta varten. Tämän kesän ajot on nyt ajettu.
Gatebilissäkin käytiin ja tosiaan speedhuntersit kuvasivat auton :) Hauska reissu oli ja auto kesti. Nyt Jurvan Timeattack kisoissa ajot jäi vähälle, kun täräytin syvälle soralle ja kivi pääsi jakopäänkoteloon>söi remmin selkäpuolelta siihen kuntoon että ei uskaltanut ajaa enempää.
Noh vauhti alkaa muilla olla melko kova kuitenkin ettei kärkeen asiaa lähellekkään. Bonderi ei antanut päivän alussa aikaa ja vapailla vuoroilla toinen lähetin antoi jotain 1.57 . Lintulauta ja 29 umpinainen sport vakaaja asennettu taakse. RSR tuntui aika liukkailta.
Niin ja sain 27/65 18 slicksit, joita aloin sovittaa autoon. Ei puhettakaan että menis heittämällä. Otti Lensoilla sisältä kiinni joten spacerit apuun. Rengas tuli 4cm ulos kaarista joten viikolla suunnittelin mitä erikoisimpia levityksiä. Ei ole kyllä meikäläisen hommaa suunnitella ja toteuttaa kuitukaaria mutta katsotaan mitä saadaan aikaan. Etunen kuitenkin saatiin venyttämällä tarpeeksi ulos. Kuunalusta sain kimppatallista paikan niin ei tarvi enään taivasalla harrastaa :)
Comment
-
Veistelin töiden jälkeen vähän muotoa esille. Pari senttiä päistä pois ja vähän matalammaksi niin vois olla hyvä. Melko nopea ja helppo pienellä raspilla hioa tuota uretaania.
Kannattaakohan tuosta tehdä muotti vai tehdä tuote suoraan jonka sitten hioo kuntoon? Nuo suorat osat ajattelin pokkailla alumiinistä. Putken ympärille joku levy (hiilikuitu?) ja toiselle puolelle toimiva skooppi josta ohjataan ilma sisälle tai ulos nacalla, tällä hetkellä ei ole kuin tuulilasin reunassa putki sisälle.
Väriäkin miettinyt, ehdotuksia? Porsche mexico blue ollut mielessä kauan ja tähän sen vois toteuttaa grafiitinharmailla kontrasteilla tai lähes oranssi punainen/ gungrey tai imsa gto tyyli..elämän suuria valintoja :)Viimeksi muokannut -03 tq; 12.9.2013, 20:49.
Comment
-
Comment