Lemförderin kuvien perusteella RS4 raidepäässä ei ole tuota vulkanointia ollenkaan ja muutenkin kevyehkömmän oloinen kuin vastaava perusmallin raidepää. Olen moiset tilannut ja raportoinen lisää kun saan osaset käteen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Mikan kanssa sovittiin treffit Kyyjärvelle päivällä ja vaihdettiin autoja viikoksi. Mun B6:n saattaa bongata Jyväskylässä seuraavalla viikolla ja Motest vaunun Vaasassa ;). Hyvä palvelu, pointsit tästä Motestille!
Tuo Mikan autohan on säädetty e85 ja vetää kyllä hienosti, muistaakseni paljon paremmin mitä bensalastulliset vetää.
http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=3&theater
Comment
-
Autoa tunnusteltu muutama päivä. Osia meni vaihtoon lambda, maffin anturi, n75 ja ahdin. Luulis holsetin kestävän vähän kauemmin kuitekin kuin 30tkm. Päästää läpi välillä enemmän välillä vähemmän. Tuo öpaluu näis pitäis olla
julmettu ja vapaa pudotus öpohjaan. Vähän huono toteuttaa, kun laippa pohjan matalimmassa kohdassa. Uskaltaiskohan siihen ötuloon pienen kuristimen laittaa? Herää melkeen tonnin myöhässäkin. Päädyin hullon sijasta uteen keskiöön. Seisonta päiviltä vältyään näin.
Comment
-
se on nyt ollut mulla viikon käytös. Oli melkee kuukauden siellä. Eilen laiteltiin nuo kovat rtp:t ja koiranluut. Jossain vielä naputtaa, mutta väljää ei löydy... Mutta nyt uutta ahdinta kehiin niin loppuu pöllyttäminen. Putken liitoksetkin valuu öljyä, mitkä muuten olleet kaaasutiiviitå.
Jos jotain positiivistä niin muuteltu pakosarja pysyi ehjänä nyt.Viimeksi muokannut -03 tq; 10.11.2012, 11:49.
Comment
-
Viikonloppuna tehtiin päätös, että b6 jääkin taloon. Pääsee eläkkeelle käytiksen roolista ja akan kauppakassiksi :) Oli myynnissä muutaman viikon ja pari todellista ottajaakin oli.(kiitos heille kärsivällisyydestä) Mitäs tuota loppujen lopuksi myymään, kun on taas käyty kulutusosilta kattavasti läpi ja mitäänhän tuosta ei enää saa. Tuli sitten viikonloppuna haettua Vantaalta Tamlans/Pegabus varustelema nelivetoinen VW t5 combi (köyhempi caravelle?) työmatka ja vetoautoksi. Rekisteröity viidelle eli henkilöauto, kahdella lisälämmittimellä ja kapteenin jakkarat. Tavaratila eristetty väliseinällä takapenkkien takaa. Sairaan hyvät tilat siis.
Motestilta haettiin heti vääntöä lisää n.80nm ja 35hp, mikä saa riittää tekniikan osalta. Supo-lookista pitää kans äkkiä päästä eroon. Tänään ruuvattiin 19" tettsutit nokian7 245/40 renkain alle. Nythän se taas näyttää niin korkealta, että coiloverit maailmalta tilaukseen seuraavaksi. T5 foorumilta löytyikin linkki FK:n säädettäviin parilla sataa?! Kw/HR ei oikeen kiinnosta kovan hinnan takia. Caravelle/multivan keulan ostin eilen tapanilan romikselta ja viikonloppuna pitäis olla korjattuna ja värissä.. Pikkuhiljaa oman näköiseksi. Kuvan laitan kun on siinä mallissa, että kehtaa näyttää :)
Comment
-
Satoja kilsoja ajanut T5 portterilla jossa oli FK alusta. Sinnikkäästä etsimisestä huolimatta koskaan ei selvinnyt, miksi alusta inisi/kitisi/nitisi kuin kiimainen delffiini. Aika eksoottista kyytiä, mutta äkkiä ääneen tottui.
Comment
-
Eli se kovan tarjouksen tehnyt ei hakenutkaan b6:sta? Mun kannalta ajateltuna, huono homma, että ette halunnutkaan myydä, mut pääasia on, että päätös on tehty ja auto poistettu myynnistä. Jos tulette jossain vaiheessa toisiin ajatuksiin tai haluat myydä esim pelkän tekniikan, ni ota yhteyttä.
Comment
-
Siinä ois tullut kiva tukku rahaa ja parin tonnin 3b passat vaihdos, mutta en siitä loppujen lopuks, niin lämmennyt. Ois kuitenkin mennyt eteenpäin ja jonkun kakkosauton osto ois ollut edessä silti, mistä ei tiedä mikä se loppujenlopuks on. Tämä kun on melkeen uudesta ollut talossa, niin tietää tasan tarkkaan tapauksen. Vähiten tuli takkiinkin näin.
Comment
-
Seinäjoella teetetty. "Jupu" lukee kaaressa nimmarina, ja on paikallensa tehty. Kojetaulua ei nykyään enää ole. Sähköjä parhaillaan tehdään uusiksi ja vain mittaristolle tulee joku lippa ja sähköille jonkinlainen kaappi. Nämä pitäs jouluna saada valmiiksi. Ens kuulle jää syylärin siirto konttiin ja jarrut. Helmikuun ohjelmassa KKD sarja.
Comment
-
Hitaasti edistyy, mutta pari kiusuttelukuvaa. Kummasti tuli tilaa konehuoneeseen, kun akkukaukalon välipelti sahattiin veke. Romukoppaan lensi polkimet ,tehostin ja abs. Tulevat koneeen irroitukset helpottuu. Putkea tulee lisää, jotka ulottuu tolppien lähelle. Rattiakseli laakeroidaan, nyt vain nopeutin välissä, että saa ohjattua trailerille. Seuraavaksi auto lähtee kaverin pajalle Oravaisiin kunhan saan pedalboxin ja pari muuta osaa kotiin. Mikki´s Metall hoitaa syylärin siirron ja jarrut. Penkkiä siirrettiin kans taakse jonkun verran. Joutuu varmaan snapoff ratin hommaamaan. Jää nimittäin vain parinkymmenen sentin rako kivuta jakkaralle. Vaihdekeppi vaatii kans tuumausta. Lisää kuvia kun jotain saatu aikaan.
Comment
-
Muutama kuva. -92kg punnittu ratista eteenpäin. Osa painosta tulee takaisinpäin puolta kevyempänä. Mutta 60-70kg ois lopullisesti eestä pois. Ratista puuttuu kuvassa laakerointi. Turkkilevun alle tehty runko ettei flekstaa pedaalit, kun alkaa survomaan jarrua. Runkoaisoja lyhennetty senverran kuin saa, eli apurungon kiinnityksiin asti.Viimeksi muokannut -03 tq; 1.2.2013, 19:21.
Comment
-
Kiloja täytys keksiä jostain pois. Mitä apurungot painaa, jos ne tekis uusiksi? Konepelti ainakin tulee muovisena tuosta puljusta kunhat alkavat niitä keväällä valmistaa. Saabin 19kg pellin saavat muovisena 4 kiloon. http://www.plastskarmar.se/2012/11/2...-2001-13641323. Muovi lasitkin antais pari kiloa..
Comment
-
Parista muusta kuskista "pari" kiloa sais otettua mutta ei kyllä meikäläisestä :) Hirveesti putkia kummittelee mielessä, kun tuolla ois koko kori muotitettuna.
On katto peltiä mutta se joudutaan teurastamaan tähän tyyliin, että saadaan peräluukkuun ilmaa:http://www.speedhunters.com/2012/08/...t-first-sight/
Viimeksi muokannut -03 tq; 2.2.2013, 21:47.
Comment
-
Muovi lasitkin antais pari kiloa..
Comment
Comment