ohjureilla ei väliä ,kun saavat siipeen muutenkin tossa väsäämisessä. Ois tietysti voinut pyytää niitäkin otettavaksi pois. Ei puhuta f1 stä tässä topicissa :) mutta kun puheeksi tuli niin onko jollain linkkiä johonkin vastaavaan toteutukseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Nonni, yks setti lemmareita realisoitu :/ ja homma etenee. Ahtimen laitoin tilaukseen KKD:ltä, Hx40s ja #16 pesällä. Kansi lähti koneistamoon. Ens viikolla kone kasaan ja putkiston ja toisen 044 värkkäystä ennen dynolle siirtymistä 4.2. Alkaa oikeen jänskättään...
Alko täs mietityttään että mites toi re85 on lantrattu nyt talvella ja laitoin st1:lle kyselyä. Vastasivat näin:
Kiitos viestisäsi.
RE85 on siirrytty talvilaatuun, tuotteen etanolipitoisuus on sama, mutta höyrynpaine on korkeampi.
Kesälaatua ei ole tällä hetkellä saatavilla.
E: helposti syttyviä lisäaineita lisätty kylmäkäynnistyksen parantamiseksi.Viimeksi muokannut -03 tq; 27.12.2011, 11:52.
Comment
-
Ahdin ja kansi kotiutunut. Eilen sain inspistä taas ja hain auton työmaalle nosturille ja asensin kantta jo paikallensa. Jää siis sen mittaus väliin, tehty mikä tehty:) Kanteen tuli uudet pako-ohjurit ja ne milliä isommat pakovenaset ja hd jouset Repolta(Rosten).Samalla kattelin mitä putkea tarttee hakea. Trailconilta hain sitten 2x110mm 90´ käyrää ja metrin suoraa, 3x3.5" 90´ käyrää ja pari metriä suoraa. 265e, kirpasi.
Viimeksi muokannut -03 tq; 30.12.2011, 14:26.
Comment
-
pari dp teaseria. 110mm menee lähes suorana 1cm marginaalilla suuntaansa, kun vinguttaa koneenkorvasta 1cm siivun pois. Toinen 044 tuli ja samaten catin säädettävä jakopää. Aluweldilla puolestaan oli kans tammi-ale, 2,5m2 2,5mm (15kg)alulevyä sain sopivasti kolmellakympillä ;) tuohon pohjalevyyn tulee kumisesta L-listasta "tunneli" joka eristää ilmavirran kulun ja nopeus säilyy kallistellessakin = downforcea. Etusplitterin ja diffuusorin teen luultavasti muovista.Viimeksi muokannut -03 tq; 4.1.2012, 19:24.
Comment
-
Jahas, sivilipelissä taas hajoiluviikot menossa. Se tekee ton saman aina, siis aina. Viikon sisään kopallinen murheita. Viikonloppuna oli pakosarjan ja putkiston korjaus. Alustaa nostin reilulla sentillä, kun oli pönttö vähän huonossa kunnossa jo. Viikolla alkoi suuttimen jatkoholkki vuotaa. Otin auki ja näytti että puolet o-renkaasta kadonnut johonkin. Mystistä. No vedossa ja heräämisessä alkoi kans ilmenemään jotain häikkää ja eilen sytytti cel kojelautaan. Pintakaasulla oli jotain ailahtelua havaittavissa ja ei oikeen jaksa alakierroksilla. Kööpikän kans käytin ajelemassa lenkki liten kanssa ja jäi jälki g28 ja g40 häröistä. Ilmaa liikkui kuiteskin n360g vaikka meno tuntuu vähän laimealta. Vaikuttaako nuo häröt ennakoihin? Porkkis kirjoitellut joskus näin eräässä toisessa i5 topikissa :Jos hallivikaa tulee kesken ajon, myöhästetään ainakin 3B:ssä 6 astetta sytkää, luultavasti vastaava systeemi suorasytkässä myös.
Tuntee takuulla takapuolessa.
Viikonlopuksi ajattelin vaihtaa ainakin tuon nokka-anturin, paineistaa, tsekkaa tulpat, n75, jako, hukkis ymsViimeksi muokannut -03 tq; 20.1.2012, 12:18.
Comment
-
5syl motronicissa nakukontrollin käyttämä sylinterisynkkaus perustuu hall-tietoon, joten siinä tehdään noin.
Sama tehdään kyllä myös 1.8t vaijerikaasuisessa. Hallivikaisessa autossa vähän enemmän kuormittaessa nakumyöhästys menee joka pytyllä kiinteeään 6 asteeseen.
ME7 sähkökaasusta en suoralta kädeltä osaa sanoa mitä se tekee, mutta uskoisin ettei se tee samalla tavalla kuin nuo vanhat.
Vuotava suuttimen o-rengas aiheuttaa kyllä saletisti huonon käynnin ja toiminnan ja varmasti voi sytyttää valonkin.
Miten niin et näe paljonko myöhästää?
Comment
-
Tero taitaa täs tarkoittaa pyyntöä ennakoista. Ja mun Freeware-VCDS ei näytä kuin ne toteutuneet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiEhkä nämä Teronkin rahalliset panostukset harrastukseen mahdollistaisivat yhden 300e rapiat aidon vcds-kaapelin niin elämä olisi helpompaa?
Comment
-
anturiviat tuli poissuljettua, samoin johtosarja. Eilen vaihdoin vvt säätimen, ei apua. Noh vielä kerran merkkejä katsomaan ja tällä kertaa todellinen ykk tuli todettua samalla. Wtf fiilikset, kun ruuvimeisseli menossa jo alaspäin, kun kampimerkki vasta tulossa kohdalle. No tässä vaiheessa oli jo selvää että alahihnarattaan kiila pettänyt. Jakopää auki ja todeta omin silmin, että näin on. Onneksi kampi ainakin näyttää ehjälle kiilaurasta. Hihna siis ei hypännyt vaan ratas luistanut ja siksi näytti ensin että jako kohdalla. Säikähdyksellä siis selvitään.Viimeksi muokannut -03 tq; 23.1.2012, 19:21.
Comment
-
Toisaalta sun rankomisella en ihmettele, ettei porsi yhtään useammin toi kone :D Kisakäytössäkin vehkeet on vähemmällä rasituksella :D
Comment
Comment