Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 S4 WB sedan "all-in" (Hulk)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei kannata salilla käydä. Rikot vaan työkaluja enemmän ;)

    Comment


      Eikös se salilla käynti tule hyötyliikuntana, kun nostelee BiT kone-vaihteistopaketteja käsin ylös? ;)

      Comment


      • Joo rupeaa ne rannemomentit olemaan ihan eri luokkaa kun viettää turhan paljon salilla aikaa. ;)

        Comment


          No siksi käytänkin kaikissa tärkeissä paikoissa momenttiavainta :)

          Comment


          • Muottejako se mikko niin ahkerasti vääntää, et ei oo joutanu kirjottelemaan?
            Viimeksi muokannut okkim; 24.10.2009, 20:46. Perustelu: typon korjaus

            Comment


              Ei ole pahemmin tallille joutanut, tässä on ollut aivan käsittämättömän paljon kaikkea muuta hommaa. Ja elämäntilannekin muuttui, tallille ei senkään takia ehdi enään niin usein.

              Kyllä tänne taas tulee päivityksiä kunhan vaan pääsen hommiin.

              Comment


              • Tuliko mikolle perheenlisäystä? Jos näin on, niin onneksi olkoon!

                Comment


                • Iso :)

                  Comment


                    Päivitellääs vähän projektien tilannetta. Selvenee parhaiten kuvasta...
                    Attached Files

                    Comment


                      Kovat ollu jääratakekkerit, kun oot saanu sen noin syvälle hankeen ;)

                      Comment


                      • Tuohan oikein houkuttaa harrastamaan!

                        Comment


                          Näköjään Kolatalo harrastanut muuta syvälle työntämistä viime aikoina...

                          Comment


                          • Onkos toi nyt sitä retro-tuninkia ? Madallussarja lumen avulla.
                            Vinkkinä: Se lumi sulaa nyt keväällä ;)

                            Comment


                              Voi Olli minkä teit! Hivenen meinasi naurattaa... :))

                              Tänään sain jopa modattua toisen turbon paikoilleen, vielä pitäisi vähän hitsailla niin se olis valmis. Hivenen hitaasti etenee tämä projekti, mutta ei vaan ole aikaa.

                              Comment


                                toisen turbon paikoilleen
                                Hitsasitko kompressorikotelon turbossa paikoillaan?

                                Comment


                                  En vielä hitsannut mitään, sain vaan paikat ja osat kohdistettua hitsausta varten. Varmasti hitsaan kotelon purkamatta sitä irti koska se on liimattu, eikä siitä saa mitään lisäarvoa jos sen irroittaa.

                                  Comment


                                    Omaa mielenrauhaa hetken häiritsi, kun hitsaus aiheutti niin kovasti lämpöä, että arvelutti josko vaikka se liimaus olis kärähtänyt tms.

                                    Comment


                                      Senhän näkee hitsauksen jälkeen että lähtikö liimat irti vai ei kun ottaa kompurakotelon pultit pois. Jos lähti, niin sit tarvii liimailla takaisin.

                                      Millä tavalla säädit hukkaportit?

                                      Comment


                                        Millä tavalla säädit hukkaportit?
                                        Sama kiristys mitä rs4 turboissa (noin 4mm päähän mutteri hukkaportin vivusta), sitten painetta molemmille kelloille samasta paikasta ja silmällä hienosäätö että vivut alkaa liikkumaan samaan aikaan.

                                        Comment


                                          Noin minäkin meinasin säätää. Vielä vois mitata tietyllä paineella että ne aukeaa saman verran. Käytitkö vanhoja RS4 kelloja vai modasitko uusista sopivat?

                                          Comment


                                            Rs4 kelloja käytin.

                                            Comment


                                              Mistä noita kelloja jos ei ole ylimääräisiä ahtimia, joista ottaa? Kelloista puheen ollen muistahan Mikko "kellottaa" tuo jobi ;)

                                              Comment


                                                Kai niitä joistain vanhoista roskiin menevistä K03 turboista voisi ottaa, niin itse ainakin teen. Tai ehkä modaan ne uudet kellot sopimaan, katsotaan...

                                                Joo täytyypä yrittää muistaa kellotella :)

                                                Comment


                                                  Nehän rs6 turbojen kellot on ilmeisesti löysemmät mitä rs4. K03 kelloja kun käsissä venyttelin, niin ne tuntui suht saman jäkkyisiltä mitä rs4.

                                                  Comment


                                                    Täytyy mittailla niitä samoilla paineilla ja katsoa mitä ne tekee.

                                                    Comment


                                                    • Jokos täällä on edistytty?

                                                      Noiden (kiina)veivien asennuksesta, mikä on pulttien kiristysmomentti ja käytetäänkö lukitetta?

                                                      Comment


                                                        Hiljaista on ollut, on niin paljon muuta tekemistä/kiirettä. Kyllä se siitä joskus etenee ja päivitän kyllä tänne tietoa.

                                                        Veivien momenttia en nyt muista, pitää tarkistaa. Lukitetta ei käytetä.

                                                        Comment


                                                        • tuolla oli käsitelty aihetta myös: http://audisrs.com/ftopic14450-0-asc-60.php

                                                          Täytyy myöntää että tämä pultin pituuden mittaus oli itelle uutta asiaa: http://www.sporttruck.com/techarticl...nth/index.html

                                                          Comment


                                                            Tuo pituuden mittaushan on se ainoa varma tapa saada kaikki pultit yhtä kireälle, ensin mitataan pultti irrallaan, ja kiristetään tiettyyn venymään.

                                                            Comment


                                                              Enpäs tiedä voiko tätä sanoa projektin edistymiseksi, mutta laitetaan nyt jotain kun tuli hankittua lisää osia hyllyyn odottamaan. Eli tällaiset "kumit". Vaikuttaa kyllä erittäin kestäviltä, ja nuo voi vielä huoltaakin. Paljon paremman oloiset kuin 034 palikat. Mielenkiinnolla odotan kuinka paljon noista tulee ääntä ohjaamoon.
                                                              Click image for larger version

Name:	stern_tukikumit.jpg
Views:	581
Size:	165,4 Kt
ID:	1961931
                                                              EV14 suuttimetkin tuli hyllyyn keräämään pölyä.

                                                              Momenttia en ole löytänyt, muistelen että se on 60 Nm. Pitää vielä kaivella jostain.
                                                              Viimeksi muokannut okkim; 30.9.2023, 22:13.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X