Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 S4 WB sedan "all-in" (Hulk)
Collapse
X
-
Ostin sen Etrasta, mutta tällä kertaa oli pientä vaikeutta saada se tilattua sieltä, niin tilasin Varaosamaailmasta. Broman tuo Hazetia maahan.
Sain myös tungettua takuukäsittelyyn sen Varaosamaailman kautta. Kyllähän siinä elinikäinen takuu on.
Comment
-
Ok.Hyvä että sait uuden tilalle.BTW Broman ei muuten tuo Hazettia maahan(Toi kyllä vielä pari vuotta sitten).
Oon ite duunissa siinä firmassa joka sitä nykyisin tuo ;)
Sieltä löytyy muuten jos jonkun näköstä kippuraa autopuolelle.Voin sulle sendii vaikka kuvaston jos sulla ei vielä ole.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zikke Näytä viestiOk.Hyvä että sait uuden tilalle.BTW Broman ei muuten tuo Hazettia maahan(Toi kyllä vielä pari vuotta sitten).
Oon ite duunissa siinä firmassa joka sitä nykyisin tuo ;)
Sieltä löytyy muuten jos jonkun näköstä kippuraa autopuolelle.Voin sulle sendii vaikka kuvaston jos sulla ei vielä ole.
Comment
-
Kyllä mulle kuvasto kelpaa, hyvinkin! Laita profiilista löytyvään osoitteeseen.
En minä siis vielä sitä avainta saanut, vaan vasta tilasin. Hyvä juttu että joku firma tuo Hazetia maahan jos Broman ei tuo :) Onneksi sen sitä kautta näyttää saavan. (ja saispa tulla pian...)
Comment
-
Itse metsästin kans tota kansipultin avainta ja Ribe-nimikkeellä löysin Oulun työkalutorilta, piti olla made in Germany - 2 kannen avausta ja kiinnitystä => kärki särki. Sain hommattua vastaavan avaimen SCMV10 samaisesta liikkeestä (n.11e)- on kuulemma Fiat/ducaton kannessa samanlainen pultti. Itestä tuntu et tämä uusi avain ei "imasis" ihan pultin pohjaan (saatto olla öljymössöä kannassa), mutta oli tukevampi vääntää kuin germaanin tekele vaikka oli 10mm hylsä vielä välissä.
p.s. Taispa muuten särkyä tuo eka avain avatessa pulttia - olisko ollu latvian poika karkaisemassa työkalua?
http://picasaweb.google.fi/Ari.Karkk...43259150610354
Comment
-
Pientä edistystä taas. Sain uuden avaimen (vanha ei prkl mennyt takuuseen kun oli muka pulttipyssyn jäljet, no ei todellakaan ollut), jolla sain kannen kiristettyä. Eikä mennyt avain solmuun, joten kyllä siinä vanhassa oli oikeasti vikaa. Täytyy vielä käydä uudestaan narisemassa.
Jostain syystä uudet kannenpultit "tarttuivat" kanteen kiinni seuraavassa (180 astetta) kiristysvaiheessa, ja pitivät hirveää narinaa (vaikka ne oli öljytty) kun niitä käänsi kiinni. Otin kaikki auki ja öljysin ne uudestaan kannoista ja kierteistä, ja sen jälkeen ei enää narissut. Mikä lie oli syynä?
Jospa nuo kannet saisi nyt olla vähän aikaa kiinni. Johtosarjankin sain paikoilleen, sekä imusarjan. Teen uuden parannetun huohotinsysteemin, sekä poistan samalla F-letkun kun saan tilaamani osat.
Comment
-
Nyt on tapahtunut ihan pikkuisen edistystä. Oli "pakkorako" etsiä aikaa parin muotin tekemiseen kun osui kohdalle "once in a lifetime" tsäänssi :)
Eli tekaisin RS4 takalokareista muotit. Tuli aika hyvät, mutta koska sakemanni oli ollut hieman pihi, ihan täydellisen kokoisia muotteja Avantiin noista ei voinut tehdä.
Käytin ensimmäistä kertaa alipainetekniikkaa, tuollaisissa hankalissa muodoissa se on aika ehdoton. Muoteista tulikin todella hyvät, mitään kuplia ei jäänyt. Ainoastaan reunoissa on pientä ruttua, johtuu teipistä kun lokariin poratut reiät piti peittää. Ne saa onneksi hyvin suoraksi pakkelilla.
Pumppusysteemi on vielä proto, pitäisi kehitellä sihen alipaineohjattu systeemi joka sammuttaa sen aina kun alipaine laskee liikaa. Vielä siihen ei ole ollut aikaa. Jostain myös pääsi vuotamaan molemmilla kerroilla hieman ilmaa, joten alipaine ei ollut täydellinen. Tuo pussitus onkin siinä mielessä tarkkaa puuhaa, ettei mihinkään jää vuotoja.
Comment
-
Tarkoitus olisi vielä tehdä pari "jippoa" joilla teen eroa noihin "perus" RS4 sedaneihin, mutta katsotaan nyt miten aika ja paukut riittää. Niistä sitten lisää jos/kun saan ne tehtyä. Pari teknistä ongelmaa on niiden suunnitelmien tiellä.
Comment
-
Kyllä noita WB sedaneita on jo jenkeissäkin enemmän kuin 10-20.
Useat jenkkiharrastajat eivät uskalla postata autojensa kuvia nettiin varastamisen pelossa. Juttelin aiheesta viimeksi viime viikolla erään New Jerseyläisen harrastajan kanssa, kun tiedustelin, miksei hänen autoaan olla nähty missään.
Selasinkin tänään aiemmin projektiosiota, ja mietin koskahan Mikon rojekti päivittyy.
Comment
-
Meinaatko muuten ton rs4 b7 diffuusorin hifistellä takapuskuriin tässä projektissa ?
Mä en oo aikanaan bertta5 sedani missä olis kiinni
http://i72.photobucket.com/albums/i1...rearonB5-1.jpg
Comment
-
Tero, me ei uskota ilman kuvia ;) Jotain täytyy tehdä erilailla ettei mun sedanista tule ihan tusinatavaraa ;)
Nico, enpähän tuota tiedä, sen näkee sit mille päälle sattuu...
Ja Marko ei huutele sieltä! :) Minkäs sitä tekee kun "tarvii" osia eikä ne mahdu omaan talliin :)
Jäis vaan tuota vapaa-aikaa enemmän niin saisi tätäkin tehtyä, mutta kun on kaikenlaista muutakin hommaa, ja salillakin pitäisi yrittää käydä.
Comment
Comment