Tullaanpa taas kaapista kun ei malta enää odotella :)
Eli jostain syystä alkoi kovasti tuntumaan siltä että sedan ässä vois olla hieno. Noh, aikani sitä mietittyä autokuume paheni, ja sellaista piti alkaa etsimään. Katselin saksasta kolaroituja koska tallissa makaa yksi kori josta saa osat. Sellainen löytyikin, eikä ole onneksi edes paha pusu keulassa. Oli onneksi rehellinen myyjä, laitoin sille etumaksun autosta tilille että se pitää sen minulle, ja rekka kävi sitten hakemassa auton pois ja maksoi loput. Aika riskialtis ostos ostaa auto näkemättä sitä, varsinkin kolaroitu, mutta ne ei pelaa jotka pelkää :)
Toinen etuasia on mutkalla, ja vasen etulokari. Öljynsuodattimeen on osunut, ja se on vuotanut öljyt pois. Ilmeisesti kone on käynyt ilman öljyjä ja kiertokangen laakeri leikannut kiinni koska kone pitää pahaa kolinaa, ja tärisee kovasti. Moottorin kolina olikin onneksi etukäteen tiedossa, ja varaosia siihen löytyy kampiakselista kansiin :)
Ensimmäisenä purin autosta keulan auki että sain tarkistettua jaon, ja kokeileltua moottoria käyntiin. Koliseehan se, kovasti. Eli se pitää avata ja katsoa mistä ääni tulee. Ensimmäisenä hommana onkin koneen irroittaminen ja korjaaminen, että voi edes yhdestä moottorista nyt luopua ;)
Sitten kun pääsen korin kimppuun, pitää sitä tietysti samalla levittää! :) Hommasin jo etukäteen RS4 takaovet ennenkuin olin ostanut mitään autoa. Suunnilleen samalla reseptillä mennään kuin nykyisessä autossa, mutta muutama asia tehdään erilaiseksi.
Tuosta autosta tulee jotain osia myyntiin kunhan projekti etenee. Esim nuo vanteet, helmat ja jarrut (ehkä myös sport-ratti).
Tässä sitten muutama kuva, ei tullut kiireessä otettua kunnon isoa sivukuvaa, ja tallissa ei nyt mahdu sellaista ottamaan. Sisusta on sini-musta nahka/alcantara. Auto on yllättävän siistissä kunnossa, onneksi.
Tätä projektia ei tehdä "niska limassa", vaan silloin kun jaksan ja kiinnostaa. Eli älkää odotelko joka päivä tai viikko päivityksiä :)
Eli jostain syystä alkoi kovasti tuntumaan siltä että sedan ässä vois olla hieno. Noh, aikani sitä mietittyä autokuume paheni, ja sellaista piti alkaa etsimään. Katselin saksasta kolaroituja koska tallissa makaa yksi kori josta saa osat. Sellainen löytyikin, eikä ole onneksi edes paha pusu keulassa. Oli onneksi rehellinen myyjä, laitoin sille etumaksun autosta tilille että se pitää sen minulle, ja rekka kävi sitten hakemassa auton pois ja maksoi loput. Aika riskialtis ostos ostaa auto näkemättä sitä, varsinkin kolaroitu, mutta ne ei pelaa jotka pelkää :)
Toinen etuasia on mutkalla, ja vasen etulokari. Öljynsuodattimeen on osunut, ja se on vuotanut öljyt pois. Ilmeisesti kone on käynyt ilman öljyjä ja kiertokangen laakeri leikannut kiinni koska kone pitää pahaa kolinaa, ja tärisee kovasti. Moottorin kolina olikin onneksi etukäteen tiedossa, ja varaosia siihen löytyy kampiakselista kansiin :)
Ensimmäisenä purin autosta keulan auki että sain tarkistettua jaon, ja kokeileltua moottoria käyntiin. Koliseehan se, kovasti. Eli se pitää avata ja katsoa mistä ääni tulee. Ensimmäisenä hommana onkin koneen irroittaminen ja korjaaminen, että voi edes yhdestä moottorista nyt luopua ;)
Sitten kun pääsen korin kimppuun, pitää sitä tietysti samalla levittää! :) Hommasin jo etukäteen RS4 takaovet ennenkuin olin ostanut mitään autoa. Suunnilleen samalla reseptillä mennään kuin nykyisessä autossa, mutta muutama asia tehdään erilaiseksi.
Tuosta autosta tulee jotain osia myyntiin kunhan projekti etenee. Esim nuo vanteet, helmat ja jarrut (ehkä myös sport-ratti).
Tässä sitten muutama kuva, ei tullut kiireessä otettua kunnon isoa sivukuvaa, ja tallissa ei nyt mahdu sellaista ottamaan. Sisusta on sini-musta nahka/alcantara. Auto on yllättävän siistissä kunnossa, onneksi.
Tätä projektia ei tehdä "niska limassa", vaan silloin kun jaksan ja kiinnostaa. Eli älkää odotelko joka päivä tai viikko päivityksiä :)
Comment