Tuo pakosarjan kannakehan pitäisi olla sellainen että se antaa pakosarjan elää pituussuunnassa, mutta kannattelee turbon painon. Jos se kannake on kiinteä, se voi itse rikkoa pakosarjan.
Niin eihän ne turbot ole kokonaan pakosarjan varassa, koska ne on tuettu downpipesta. Niiden tuilla turbon painon pakosarjoilta saa aika minimiin kun nostaa downpipeja vähän ennen kiristystä. Mutta se ei ole aivan sama asia kuin jos turboja kannattelisi pakopesästä. En tiedä, tuntuu ettei niitä tarvis, mutta ehkä kuitenkin? :)
Niin eihän ne turbot ole kokonaan pakosarjan varassa, koska ne on tuettu downpipesta. Niiden tuilla turbon painon pakosarjoilta saa aika minimiin kun nostaa downpipeja vähän ennen kiristystä. Mutta se ei ole aivan sama asia kuin jos turboja kannattelisi pakopesästä. En tiedä, tuntuu ettei niitä tarvis, mutta ehkä kuitenkin? :)
Comment