Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 S4 WB sedan "all-in" (Hulk)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tuo pakosarjan kannakehan pitäisi olla sellainen että se antaa pakosarjan elää pituussuunnassa, mutta kannattelee turbon painon. Jos se kannake on kiinteä, se voi itse rikkoa pakosarjan.

    Niin eihän ne turbot ole kokonaan pakosarjan varassa, koska ne on tuettu downpipesta. Niiden tuilla turbon painon pakosarjoilta saa aika minimiin kun nostaa downpipeja vähän ennen kiristystä. Mutta se ei ole aivan sama asia kuin jos turboja kannattelisi pakopesästä. En tiedä, tuntuu ettei niitä tarvis, mutta ehkä kuitenkin? :)
    Viimeksi muokannut okkim; 20.4.2025, 11:42.

    Comment


      Eipä se tuossakaan revenny, mutta varmuudella olis ratkennut ellei tuota olis ollut. Enemmän siihen repeämisen vaaraan taitaa vaikuttaa radikaalisti eri mittaiset primäärit. Yhden pakosarjan tein double slip kollektorilla ja tuolla samantapaisella tuella. Se oli omasta mielestä ehkä paras ratkaisu. Ei tarvinnut hitsata primääreitä kii ollenkaan siihen kollektoriin.

      Comment


      • Joo ne primäärien pituudet kyllä vaikuttaa pajjon, ja biturbossahan ne on on kyllä hyvin eri pituisia. Mietin tuota double slip liitosta kun aloin tekemään pakosarjoja, mutta koska sopivan putken löytyminen oli niin vaikeaa, niin jossain kohtaa se sitten unohtui. No, jos nuo repeää niin täytyy sitten tehdä seuraavat tuollaisilla liitoksilla jos vaan saan ne mahtumaan :)

        Comment

        Working...
        X