Kuskin puolen turbon paikka on nyt haettu, ai että minkä työn ja tuskan takana se oli! Vaikka itse turbolle on yllättävän hyvin tilaa, niin hukkaportin kellolle ei ollutkaan. Raavin päätäni tunteja sen kanssa, ja kokeilin montaa eri asentoa. Jos pakopesän laippa olisi samassa asennossa kuin vakiossa, niin hukkaportin kello olisi pakko laittaa pystyyn paisarin alle. En halunnut sitä sinne, ja nyt saan symmetrisen kollektorin lähdön tuolla asennolla mihin laitoin pakopesän. Hukkaportin kello tulee kauas turbosta ja ahtaaseen paikkaan, mutta sentäs löysin sille kolon.
Sovitin, mitoitin ja hitsasin noita paikoilleen varmaan 10 tuntia, mutta nyt loput putkista onkin sitten paljon helpommat.
Hitsaussaumoista tuli nyt hivenen paremman näköiset tuolla uudella kaasukuvulla. On vaan vähän hankala pysyä oikeassa suunnassa kun en tahdo erottaa saumaa ja välilä käsi lähtee vetämään saumasta sivuun.
Sovitin, mitoitin ja hitsasin noita paikoilleen varmaan 10 tuntia, mutta nyt loput putkista onkin sitten paljon helpommat.
Hitsaussaumoista tuli nyt hivenen paremman näköiset tuolla uudella kaasukuvulla. On vaan vähän hankala pysyä oikeassa suunnassa kun en tahdo erottaa saumaa ja välilä käsi lähtee vetämään saumasta sivuun.
Comment