Tämä ei nyt ihan ole edennyt suunitellusti. Kesäloma jäi työpaikanvaihdoksen johdosta vähän lyhyeksi ja maalaus jäi tekemättä. Sitä myöden myös lampun pesurit ja ovien uudet helmalistat on asentamatta. Hovitoimittaja (Sahlman) laittoi jo jokin aika sitten uudet 4300K-polttimot postitse ja ne ovat tiensä nokalle löytäneet.
Led-rekkarikilven valot ovat osoittautuneet virheeksi niin omassa, kuin rouvankin autossa (B4). Kummassakin toinen valo vilkkuu ja toinen on pimeä. Myöskään omaan asennetut LED-parkit ei kauaa jaksaneet. SIsävalot sen sijaan toimii ja valaisevat mainiosti. Hyvä ratkaisu siis. Edellä mainittu sport-ruori on myös ollut oiva laitos.
Nurkissa pölyä kerää vielä UrSsin syyläri, joka pitäisi asentaa nykyisen tilalle. Se kun hikoilee helmastaan punaista, ei paljon mutta kuitenkin. Ulkolämpötila-anturi odottaa myös nokalle pääsyä. Samalla kun mittariston taas irrottaa, voisi hiljentää viimein tuon Autocheckin valojen valvonnan.
Lääkkeitä laiskuuteen tuli haettua ja Porkkiksen tallista löytyikin joitain kappaleita kadonneita hevosia siinä kahvin juonnin yhteydessä. Kiitos muuten siitä, oli hyvää. Vielä pitää putsata N75, josko siinä olisi lääke ahtojen seilailuun. Nyt neula putoaa maksimista noin puoleen ja alkaa taas tavoitella pyydettyä. Ilmiö on loivempi isoilla vaihteilla. Tämän olen huomannut jo aiemmin, mutta vasta nyt kun pata saatiin elvytettyä voimiinsa, tajusin tuon seikan olemassaolon.
Mielessä on käynyt myös (ja vahvasti tuo ajatus elää) turbon vaihto vähän tuoreempaan. Holsetilla olisi tarjolla hyväksi havaittu HE221W, jonka saanti ei olekaan ihan läpihuutojuttu. Samalla voisi laittaa toisen pakosarjan, josta saattaa karstan poiston yhteydessä lähteä vähän seinämääkin, jos ei kukaan tee mulle tuubista korvaavaa? DP:n voisi uusia samalla. Sellaistakin saa tarjota, jos jollain lojuu tavaraa tallin nurkassa.. =)
Led-rekkarikilven valot ovat osoittautuneet virheeksi niin omassa, kuin rouvankin autossa (B4). Kummassakin toinen valo vilkkuu ja toinen on pimeä. Myöskään omaan asennetut LED-parkit ei kauaa jaksaneet. SIsävalot sen sijaan toimii ja valaisevat mainiosti. Hyvä ratkaisu siis. Edellä mainittu sport-ruori on myös ollut oiva laitos.
Nurkissa pölyä kerää vielä UrSsin syyläri, joka pitäisi asentaa nykyisen tilalle. Se kun hikoilee helmastaan punaista, ei paljon mutta kuitenkin. Ulkolämpötila-anturi odottaa myös nokalle pääsyä. Samalla kun mittariston taas irrottaa, voisi hiljentää viimein tuon Autocheckin valojen valvonnan.
Lääkkeitä laiskuuteen tuli haettua ja Porkkiksen tallista löytyikin joitain kappaleita kadonneita hevosia siinä kahvin juonnin yhteydessä. Kiitos muuten siitä, oli hyvää. Vielä pitää putsata N75, josko siinä olisi lääke ahtojen seilailuun. Nyt neula putoaa maksimista noin puoleen ja alkaa taas tavoitella pyydettyä. Ilmiö on loivempi isoilla vaihteilla. Tämän olen huomannut jo aiemmin, mutta vasta nyt kun pata saatiin elvytettyä voimiinsa, tajusin tuon seikan olemassaolon.
Mielessä on käynyt myös (ja vahvasti tuo ajatus elää) turbon vaihto vähän tuoreempaan. Holsetilla olisi tarjolla hyväksi havaittu HE221W, jonka saanti ei olekaan ihan läpihuutojuttu. Samalla voisi laittaa toisen pakosarjan, josta saattaa karstan poiston yhteydessä lähteä vähän seinämääkin, jos ei kukaan tee mulle tuubista korvaavaa? DP:n voisi uusia samalla. Sellaistakin saa tarjota, jos jollain lojuu tavaraa tallin nurkassa.. =)
Comment