Pitkään tuijottelin sähkökuvia ja tein erinäisiä mittauksia. En löytänyt sieltä mitään huomiota herättävää, kaikki tuntui olevan kunnossa, joten epäilykset alkoivat kohdistumaan ohjainyksikköön. Otin kuitenkin akun autosta irti ja kytkin piuhat akusta suoraan puhaltimelle. Se pyörähti vähän ja pysähtyi. En saanut siihen mitään eloa enään sen jälkeen. Mittasin puhaltimen nastoista resistanssin, antoi 0,6ohm.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C4 A6 (edit: quattro) 2.5 TDI 'pelastus'-operaatio
Collapse
X
-
Nyt uudestaan testattuna, se pyörii kuitenkin suoraan akkuun kytkettynä. En tiedä mitä siinä eilen kävi, kun se ei pyörinyt.
Kun puhaltimen liitin on paikallaan, niin siihen ei tule jännitettä. Heti kun liittimen irroittaa, niin siihen tulee jännite. Kummallista. Täytyy seuraavaksi etsiä jostakin ehjä ohjainyksikkö ja kokeilla sillä.
Comment
Comment