Yhtä kokoa, jota venytellään ja tarvittaessa leikataan ylimääräiset pois.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 kunnostelua
Collapse
X
-
Joo, noi on tarkoitettu yli vedettäviksi, mutta minusta on kuitenkin helpompi poksauttaa se nivel irti. Samalla saa nivelen pestyä jolloin kumin sisään ei pääse ylimääräistä asennushiekkaa.
Comment
-
Joo. Olihan tuossa arki-illalle nikkaroitavaa. Unifit melko tiukka alkuperäisen tilalle mutta menihän tuo paikalleen jos se nyt myös pysyisi siinä. Onneksi vanha oli jo melko pykinyt joten vahingossa ei tullut suurta vahinkoa ...
Ei noita ristikoita tarvitse irti poksautella. Rakenne tarjoaa itse itselleen ulosvetäjän jolla homman saa tehtyä ihan siististi.
Comment
-
Jaha. Se alkaa vedellä putkisto ihan viimeisiään. Tilkkutäkki jota ei kannata enää alkaa restauroimaan.
Vaan mitäs siihen sitten. Katit joutaisi nostaa naulaan pysyvästi (risat) mutta etsiäkö vakioputkisto jostain, hankkiako aftermarket putkisto vai tehdäkö itse.
Virtauksen osalta se paljon puhuttu 2x2,25" ränni tarjoaa kyllä hieman enemmän poikkipintaa kuin yksi 3" mutta jos raa'asti asiaa pohtii 2x2,25" tai 2x2,5" on kyllä varmasti raskaampi ja itse tehtynä materiaalia menee tietysti enemmän.
Maavaran osalta paras olisi varmaankin jättää keskivaimentimet pois jolloin sen kattien kohdan ja keskiputken saisi niin ylös kuin vain mahdollista. Taakse sitten joku vaimennin. Lieneekö nuo tarvikevaimentimet miten huono ajatus? Nykyisessä on Simonsin pörinäpönttö ja on nimensä mukainen. 2500rpm aivan tolkuton kumina. Ei tämmöistä. Sivistynyt ja hiljainen olisi varsin hyvä.
Ehdotuksia?
Comment
-
Comment
-
Joo. Talkoot lähestyy. Etu- ja taka-apurunko, taakse alatukivarret, eteen toinen alatukivarsi (alapallo), taakse toinen ylätukivarsi, kondiksessa oleva putkisto, pyöränkaarien läpikäynti, roiskeläpät, lohkolämmitin, lastu...
Vaan mistähän saisi taakse apurungon ja korin väliin tulevia puslia? Ja samalla perän tukipuslan jolla se nojaa apurunkoon. Ei näytä hääville senkään kunto.
Laakkoselle soittelin ja vastaus -91 S4 osista oli "Jaa semmonenkin on..." LOL
Comment
-
Takarungon ja korin väliin saa nähtävästi uudet puslat ainoastaan apurungon mukana.
Perän takapään pusla = koko kannake
http://acf.demoefekti.net/?q=443599125
Comment
-
Comment
-
No niin. Nyt olisi kalusteita. Vakioputki, etu- ja takavakain, apurungot sun muuta. Keskiosa putkesta on pintaruosteinen, käy hiekkapuhalluksessa mutta mitä siihen pintaan kannattaisi vetää?
Joku suositteli Hornaa mutta joku taas kritisoi, pulverimaali kestäisi mekaanisesti muttei sitä kuumuutta, sinkitys (maksaako vaivaa?)?
Mistähän saisi valistuneita arvauksia noista kallistuksenvakaimista?
Edessähän urssissa on se 28mm tanko, takana (jos on) se 17mm. Nykyisin tuossa ei ole takavakainta lainkaan ja nyt hankitun apurungon mukana tuli nyt tuo 17mm vakain. Jos tuosta haluaisi lähteä parantamaan ajettavuutta nimenomaan "ajajan auto" mentaliteetilla ja hakea mieluummin hieman yliohjaavaa kuin aliohjaavaa otetta miten noita lähtisi modaamaan?
Alusta paljastui jousien osalta Eibachin 35/30mm varsin maltilliseksi setiksi.
Comment
-
Kokeile nyt vaikka ensin sillä stanuvakaajalla. Laita sitten taakse paksumpi, jos tuntuu että yliohjaavuutta pitäisi saada lisää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiPohjapanssariksi suosittelen "koy-sherif" peltistä versiota. Ei välttämättä löydy suoraan S4 versiota, mutta kunhan ei ole 2.0E versio niin ei tarvitse edes etukiinnitystä rakentaa itse.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viestiKokeile nyt vaikka ensin sillä stanuvakaajalla. Laita sitten taakse paksumpi, jos tuntuu että yliohjaavuutta pitäisi saada lisää.
Comment
-
Vakainasiaa tuli hieman vahingossa selvitettyä. Takavakain ei ole vielä alla vaan pelkkä alustasarja mikä on. 270 asteen motariramppi, märkä tie ja vauhtia vähän reilusti. Peränhän tuo nakkasi irti. En tiedä miten tekisi jos noin limitille vetäisi kuivalla mutta sinänsä ihan positiivinen ominaisuus just noinpäin. Vakiovakaimen lisääminen ei ainakaan vähennä efektiä.Viimeksi muokannut LongJohn; 18.7.2009, 21:52.
Comment
-
Itsekkin aatellut omaan kulkineeseen samanlaisia vanteita hommata. Vihdoinkin löyty vähän vertailu kuvaa, kun oma urssi on vielä saman värinen :)
Komea pirssi!
Comment
-
Nuo on kai ne RS6 replikat. Käy kyllä tuohon korimalliin minusta ihan hyvin. Käynyt kyllä mielessä pudottaa nuo jossain vaiheessa talvivanteiksi ja ostaa kesäksi vaikka jotain tämän Tendenzan tyyppistä huulivannetta:
http://www.vannetukku.fi/images/tendenza_paakuva.jpg
Comment
-
Comment
-
Tuota noin. Siistin takasivu- ja takaikkunoista tummennukset veks. Ne kun ei istu minun makuuni sedanissa ei sitten mitenkään. Takasivuikkunoita ja pikkuikkunoista liiman sai siististi pois asetonilla mutta miten on takalasi, asetonilla lähtee kyllä liima mutta lähteekö samalla myös lasinlämmittimen vastuslangat?
Onko joku koittanut eturipustukseen alatukivarren ja vakaimen välille tulevien kumipuslien korvaamista polyuretaanisilla? Tuntuisi että tuosta tuo alusta antaa jopa aika ylettömästi periksi vaikka tuoreet puslat onkin.
Comment
-
Kokeile ihmeessä, pikkukopassa toimii ainakin mainiosti. Mites vakaajan ja apurungon väliset kumit, onko vaihdettu koska? Sinnekin voisi urssissa olla perusteltua laittaa uretaaniset.
Comment
Comment