Eikö etupuslat ole samat kaikissa C4 korisissa. Raidetangonpäätkin on samoja. Joissaki alustanumeroissa on eroteltu jonkin verran
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 kunnostelua
Collapse
X
-
No niin. Tässä alkaa kehitelmät kehittyä. Raidetangon päät, kallistuksenvakaajan ulkopäät ja taka-alatukivarren rungon puoleiset puslat menee ainakin uusiin. Samalla voisi laittaa poikkituen tuonne konehuoneeseen kun sitä ei tuossa vuosimallissa vielä ole.
Mites tuon takavakaimen kanssa. S2 tulee luettua paljon juttua miten sillä voi edes ajaa ilman takavakainta mutta ei sen puute ainakaan tuossa tee asiaa ihan toivottomaksi. Sen mitä tässä on kurvaillut. Vaan miten paljon sillä sitten on urs merkitystä?
Entä onko takavakain lisättävissä vakiorautaan? Alatukivarteen ja apurunkoonhan se tulee? Saako apurunkoon hitsattua kiinnikkeet vai miten monimutkaisesti se on järjestelty?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi ToivanenEntä onko takavakain lisättävissä vakiorautaan? Alatukivarteen ja apurunkoonhan se tulee? Saako apurunkoon hitsattua kiinnikkeet vai miten monimutkaisesti se on järjestelty?
Tosin semmoinenkin malli on sattunut silmiin mihin vakaajaa ei ollut tehtaalla asennettu mutta poikittaispalkissa oli korvakkeet kyllä. Siitä en tajunnu kattoa että olisko koiranluun pulttipaikkaa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja raine keränenOnko muuten kaikissa ässissä ollu se poikkituki pannuhuoneessa?
Comment
-
Tuo korkkiasia onkin hyvä pointti. Muistelen, täytyy varmistaa, että omassa tuo jarrunestepurkin korkki on tosiaan keskellä purkkia eikä sivussa. Samaten tolpissa pitäisi olla kiinnikkeet tuelle.
Kari: Millaisia eroja ajettavuuteen syntyi tuon takavakaimen lisäämisellä? Millainen alustaratkaisu kaikenkaikkiaan?Viimeksi muokannut LongJohn; 24.8.2008, 09:14.
Comment
-
Äkkisen etkailun perusteella noi mjkr:n puslat ovat kyllä kasikymppisen (B3/B4) ja coupen etukelkan etumaiset ja takimaiset puslat.
Muistelisin jostakin lukeneeni, että ainakin tuo urS4:n yläpäiden välinen poikkituki konehuoneessa on mallivuodesta -93 (P) alkaen, samoihin aikoihin tuli muutoksia myös mm. raidetankoihin. Ellen ihan metsässä ole niin veikkaisin tuon takavakaajan tulleen samoihin aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi ToivanenKari: Millaisia eroja ajettavuuteen syntyi tuon takavakaimen lisäämisellä? Millainen alustaratkaisu kaikenkaikkiaan?
Comment
-
Se meni sitten joku tunti viikonloppuna auton parissa. Syyläriä ei vielä ehtinyt vaihtaa mutta pääasialliset puslanvaihdot on nyt tehty. Alkaahan tuo kulkemaan pikkuhiljaa suoraankin.
Alusta paljastui tarrojen perusteella Eibach-Koni yhdistelmäksi. Ei vielä muutoskatsastettu.
Mitenkähän tuon putken kanssa tekisi. Laskennallisesti 2x2,25" hormi on suurempi kuin 1x3". Katit jää joka tapauksessa pois tai vaihtuu vapaammin hengittäviin. Onko vakioputki tuonne 400hv vielä hyvä ratkaisu ja jos ei, mitä tilalle? Nykyinen tilkkutäkki lähtee ainakin penkalle sieltä.
Comment
-
Saahan noita käytettynä. Ei se ole ongelma. Tuon nykyisen tilkkutäkin tilalle melkein mikä tahansa rööri on hyvä. Vakiosounditkin on ihan ok, ei tuosta ralli-raaseria ole tarkoitus ainakaan soundien osalta alkaa tekemään.
Downpipe on tuolla vakioputkella ainakin visuaalisesti se ahtain paikka. Samaa hormi kuin loppuosakin mutta yksiosaisena. Loput sitten sillä 2x2,25" jonka ainakin pitäisi höökiä paremmin kuin 1x3". Poikkipinnan osalta. Onko se sitten putkistossa kaikki tarpeellinen en tiedä.
Pitää tuohon kyllä voimaa saada. Ei kerkiä vakiona enää mihinkään. :)
Comment
-
Simmonsiltahan löytyy 3" putkisto urssiin http://www.simons.se/Katalog/AUDI/AU...ns_Exhaust.htm, TUolta melko edullisesti http://www.modificars.fi/product_det...0e4b6bc87b14d5
Comment
-
Noiden putkien osalta kysymys kuuluu mitä siitä kostuu? Toki uusi putki on aina uusi putki mutta tarjoaako 1x3" hormi parempaa hengitystä verrattuna vakioon 2x2,25" verrattuna? Katit penkalle tietysti.
Arctos:
Sanotaan että alusta on _jämäkkä_. Joku voisi sanoa kovaksikin mutta se en ole minä. Pudotusta on kyllä varmaan luokkaa 60/40mm tai vastaavaa eli melkolailla matalalla mennään. Ei ole passannut vielä hirveästi kanttailla kun ei ole nuo renkaat vielä kondiksessa, just saatiin pyöränkulmat pääosin kuntoon. taakse jäi vielä hieman liikaa aurausta.
Comment
-
Noinkin matalassa alustassa ei passaisi olla ainakaan yhtään vakiota enemmän roikkuvaa putkistoa. Vakion näyttäisi saavan jonkun 3cm ylempänä menemään kun ottaa marginaalit pois sijoituksessa.
Mitenkäs jos putkiston tekisi soikeasta putkesta? Saisi poikittain poikkipintaa ja pystysuunnassa ei jäisi roikkumaan.
Ohjaus keskittää vähän heikosti. Taitaa olla Audin / VAG perinteisiä mutta voisiko tuo johtua myös jostain välyksestä / viasta? Tuntuu ettei ratti pysy suorassa vaan se jompaan kumpaan päin vetää kun ratista heittää irti.
Comment
-
Hmm, pakoputki ylemmäs ja maavara kasvaa. Heti kun saat vakioputken 3cm ylöspäin nousemaan niin resepti kuvien kera tänne. Kiitos
Foxin putkiston kanssa maavara säilyi ihan samoissa kuin vakio putkenkin kanssa.
Comment
-
Putki tuossa tuntuu pitkin mantuja ekana raahaavan. Ei sitä koko matkalta saa ylemmäs mutta tuosta kriittiseltä alueelta katit ja keskiputki näyttäisi saavan. Toki tämä vasta visuaalisesti, en tiedä miten paljon tarvitsee modata, paljonko tarvitsee marginaaleja tärinän ym osalta mutta noin ½ putkenmittaa olisi hyvinkin tilaa nostaa ja jää vielä matkaa tulipeltiin ym.
Comment
Comment