No niin. Se tuli sitten semmoinen investoitua. Sinänsä siistissä kunnossa mutta joissain määrin on pientä kunnostelunakkia tiedossa. Jäähdytin tihkuttaa hieman, kone on öljystä kostea, pientä siistimistä ja läpikäyntiä korissa ym.
Uutena Urs rakentelijana tuli muutama kysymys alkuun mieleen. Koneen oikealla puolella (keulaltapäin katsottuna) imusarjan alla on semmoinen ison jogurttipurkin kokonen nassikka josta lähtee letkuliitin ylöspäin mutta siinä ei ole letkua. Mihin tämä vekotin liittyy ja tulisiko siinä olla joku letku kiinni?
Moottorin alle kertynyt öljy oli melkolailla kirkasta ja samanlaista löytyi vajuneesta hydrauliikkaöljytankista. Ensihavaintojen perusteella pumppu vuotaa. Lieneekö tuohon saatavilla paikkauskittiä vai meneekö pumppu uusiin?
Täytyy nyt katsoa mitä kaikkea tuolle keksii. 6-lovinen 2.2 20V turbo vakiotekniikalla, alusta on pudotettu tonttiin. Apurunko on ottanut jossain vaiheessa kolauksen ja täytyy käyttää pyöräkulmien säädössä jos ne osaisi sanoa onko se vinossa ja jos pitäisikö vaihtaa. Puslia menisi ainakin vänkärin takakulmaan ja sikäli ajattelin tilata koko sarjan powerflexejä ympäriinsä niin saa kaikki kerralla kuntoon.
Lieneekö noihin poikkitukia saatavilla ja jos niin mistä? Takakallistuksen vakaimia on kai myöhemmissä malleissa, käynekö ne noihin ensimmäisiin? Tai onko vakaimiksi tarjolla jotain jäykempiä malleja kuten S2 puolella whiteline tai RS2 vakain?
Kiitoksia jo etukäteen. Pistelen tähän kuvia jahka saan otettua ja prokkiksen etenemistä sitten ajallaan. Viikonloppuna pitäisi ainakin korjata vuotava putkisto ellei tee rosterista cat-back mallista kokonaan uutta. Suositusta päätevaimentimeksi? Jäähdyttimen kanssa vaihtaisi jos jostain sen kaivaisi vkl mennessä.
Uutena Urs rakentelijana tuli muutama kysymys alkuun mieleen. Koneen oikealla puolella (keulaltapäin katsottuna) imusarjan alla on semmoinen ison jogurttipurkin kokonen nassikka josta lähtee letkuliitin ylöspäin mutta siinä ei ole letkua. Mihin tämä vekotin liittyy ja tulisiko siinä olla joku letku kiinni?
Moottorin alle kertynyt öljy oli melkolailla kirkasta ja samanlaista löytyi vajuneesta hydrauliikkaöljytankista. Ensihavaintojen perusteella pumppu vuotaa. Lieneekö tuohon saatavilla paikkauskittiä vai meneekö pumppu uusiin?
Täytyy nyt katsoa mitä kaikkea tuolle keksii. 6-lovinen 2.2 20V turbo vakiotekniikalla, alusta on pudotettu tonttiin. Apurunko on ottanut jossain vaiheessa kolauksen ja täytyy käyttää pyöräkulmien säädössä jos ne osaisi sanoa onko se vinossa ja jos pitäisikö vaihtaa. Puslia menisi ainakin vänkärin takakulmaan ja sikäli ajattelin tilata koko sarjan powerflexejä ympäriinsä niin saa kaikki kerralla kuntoon.
Lieneekö noihin poikkitukia saatavilla ja jos niin mistä? Takakallistuksen vakaimia on kai myöhemmissä malleissa, käynekö ne noihin ensimmäisiin? Tai onko vakaimiksi tarjolla jotain jäykempiä malleja kuten S2 puolella whiteline tai RS2 vakain?
Kiitoksia jo etukäteen. Pistelen tähän kuvia jahka saan otettua ja prokkiksen etenemistä sitten ajallaan. Viikonloppuna pitäisi ainakin korjata vuotava putkisto ellei tee rosterista cat-back mallista kokonaan uutta. Suositusta päätevaimentimeksi? Jäähdyttimen kanssa vaihtaisi jos jostain sen kaivaisi vkl mennessä.
Comment