Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 Avant 1,9 tdi Quattro -04

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Värihän on tosiaan ainoa oikea tuohon b6:een! ;)

Hyvin istuu nuo 9x19 alle.

Noita Koenigsederin sarjoja ei liene kovin montaa liikenteessä suomen teillä. Itse olen bongannut tuon lisäksi punaisen, hopeisen ja yhden saman sinisen sedanin.

Hieno on kyllä.

Comment

On kyllä hienoa, mutta valehteleeko mun silmä, että keulis hieman? Keulaa sentti alemmas niin jo on täydellinen :)

Comment

On kyllä hienoa, mutta valehteleeko mun silmä, että keulis hieman? Keulaa sentti alemmas niin jo on täydellinen :)
        Olisko uudenvuoden juomat kontissa :)

Hieno peli muuten.

Comment

hmh

liekköhän kyseinen auto liikkui joensuun seudulla jouluna?

Comment

Eikös tuo tosiaan ole Joensuusta. Muistaakseni ko. auto oli samaan aikaan Laakkosella remmin vaihdossa kuin oma.

Comment

Väristä en kyllä itse perusta yhtään. ;)

Kieltämättä tuo keula on hieman liian korkealla. On vaan tuo vakio urheilualusta niin mukava käytössä, etten viitsi ainakaan vielä säädettävää laittaa. Olisikohan tähän jotain säädettäviä jousilautasia tms?

Auto on ollut Joensuussa ennen ja olin minäkin joulunpyhinä sillä suunnalla.. :) Kävin kesävanteet hakemassa silloin.

Comment

Toi on yks hienoimmista väreistä B6:een...ei voi mitään. Tuon värinen farkku oli itselläkin hakusessa, mutta täytyi nöyrtyä ja tehdä kompromissa, kun sopiva osui kohdalle.
                Olisikohan tähän jotain säädettäviä jousilautasia tms?
                Madaltavia jousilautasia tekee ainakin Bonrath ja Supersport. Löytyi tuolta aiheesta oikein kuvien kera miten keulasta tiputtaa nuo lautaset. Omasta mielestä just sopivasti ja itsellä aikomuksena sellaiset laittaa, kun tuo orkkis -20mm on tarpeeksi hyvä ajettavaksi. Toisaalta samalla vaivalla vaihtaa uudet jouset ja iskaritkin, kun käsittääkseni lautasia ei saa vaihdettua ilman koko tolpan purkamista.

Pieni ehdotus noihin vanteisiin. Tuohon väriin sopii, kuin nenä päähän nuo vanteet muutenkin, mutta vielä RS6+ grafiitinharmaana, niin oujee. Tässä mallikuva ja livenähän nuo on vielä paremmat.

Comment

Tuollaset lautaset ollut itsellänikin ostoslistalla siityä lähtien kun tuon b6:n hankin. Ei vain ole saatavuutta kun kyselin parista paikasta. :(

Tuollanen s-linen sporttialusta on kyllä varsin mukava, eli välttämättä ei mitään säädettävää kynäjousialustaa kaipaakaan, kun vain tuon lievähkön keulimisen saisi nuilla jousilautasilla asettumaan.

Comment

Ei vain ole saatavuutta kun kyselin parista paikasta.
                    Nopeasti kun googlea selailin, niin KCS, Jmtech ja Slamit myy Bonrathia. Rennsport-technik myy Supersporttia. Eikähän niitä jostain noista saa ja jos paljon on ottajia, niin voisi jopa saada vähän edukkaammin...toisaalta ei nuo ovh:ltakaan paljoa maksa.

Comment

Täytyypä alkaa kysellä noita lautasia. Tuo olisi juuri passeli madallus tähän autoon.. :)

On muuten oikeasti todella mukava tämä alusta. Omakohtaista kokemusta FK:n ja KW:n halvemmista säädettävistä ja tämä vakio sport alusta pesee ne mukavuudessa mennen tullen! Myös 19" kitkat ovat olleet yllättävän hyvät vaikka vähän pelkäsinkin, että kuinkahan noilla tiellä pysyy...

Vanteiden maalausta täytyy myös tuumailla, vaikka nämä ovatkin vain talvivanteet.. Toki kesäksi tulee jotkut leveät huulivanteet! :)

Comment

Kysäisin suoraan YV:llä tuolta hepulta, jolla oli B6:ssa Bonrathin lautaset ja sain tällaisen vastauksen:
                        "Muistaakseni tuolta http://www.jmtech.fi. Ongelmana meinas olla että ei saa sopivia mut oliki sit samat ku b5 korimallissa mutta niissä oli puslat mukana jotta passas iskariin oikein."

Eli noilla eväillä pääsee varmaan etiäpäin!

Comment

Tuolta bonrathin sivuilta kun katselin, niin siellä oli jotkut jousilautaset joiden alkup. koodi alkaa 8E, mahtaisikohan olla nuo? Ei noista kyllä konkurssi pääse tulemaan, mutta asennus onkin sitten toinen juttu...

Comment

Vähän menee varmaan OT: mutta mielenkiintoa olisi täälläkin noihin jousilautasiin,
                            ja hieno on myös tuo uusi kulkine ;)

Comment

Tuolta bonrathin sivuilta kun katselin, niin siellä oli jotkut jousilautaset joiden alkup. koodi alkaa 8E, mahtaisikohan olla nuo?
                              Ovat varmasti samat mitä itsekin katselin...Suomessa nuo lienee, joku 80€-90€, joten ei siinä varmaan paljon jaksa parin euron takia kimppatilauksia järkätä. Voihan sitä tietty kysyä Slamitilta, KCS:ltä tai JM-Techilta jos monta tilaa, kun noita innokkaita nyt on. Jatketaan tätä juttua muualla, ettei mene tämä Näyteikkuna-homma Villen auton osalta OT:ksi.

Comment

Päivitelläänpäs hieman kun uudet vanteet tuli vaihteeksi ostettua.. :)

Elikkä kesäksi tulossa BBS LM, eteen 8,5x19 ja taakse 9,5x19, replicat tosin kun eihän mulla varaa aitoihin ole.. Tekis kyllä oikeestaan mieli heittää jo ne noille kitkoille, mutta ei nyt taida viitsi uusia vanteita suolassa huuhdella.

Comment

Tuollaiset tänään "postipate" kantoi kotiin! Aika kivat :)
                                  Attached Files

Comment

Komiat on vanteet, mut hiukan mua ahistaa se ettei noi oo aidot... :P Itekin moisia aikoinaan mietin omaan autoon, mut ei luonto antanu periks ostaa ihan aidon näkösiä kopioita. Olis edes hiukan erinäköset ni ei tarttis edes sanoo et on kopiot.

En tiä et oonks mä sit vaan jonkin sortin "kermaperse" ku ahistaa tollaset jutut. ;)

Comment

Spot the difference!?
                                      Attached Files

Comment

Tero, onko tuossa kuvassa olevat nyt kopiot ja on saanut terävän iskun ulkokehälle?

Comment

Mie olen jotenkin aina luullut että noiden pulttien tarkoitus on nimenomaan pitää kehät kiinni muussa vanteessa mutta tuon kaimapojan kuvan perusteella näyttäisi siltä että kehä onkin ollut "liimattu" muuhun vanteeseen ja pultit vain koristeena. Voin kyllä olla ihan väärässäkin, nimimerkillä "peltivanteet alla".

Comment

Kylläpä mä luulen että noi mun käytön kestää.. :) Ja jos ei kestä, niin vaihdetaan sitten toiset. Mulla ois nyt neljät 19" valssit tohon autoon, joten valinnanvaraa löytyy. Mitään järkeähän noissa mun vannekaupoissa ei kyllä tunnetusti taaskaan ole! ;)

Tuosta revenneestä vanteesta tuli mieleen, että ei noi replicat yleisesti mitään kovin laadukkaita taida olla? Mulla on nyt yks RS6 replica halki, eikä mun mielestä oo mihinkään edes pahasti osunut.

Äkkiseltään noi BBS replicat vaikuttaa ainakin laadukkaille, mutta mistäs sitä sitten oikeasti tietää ennen kuin käytössä toteaa.

Comment

Kyllä tuo kopio on, mutta kyllä se alkuperäinenkin olis tuommosesta iskusta aikalailla huonona/pilalla. Nuo replicathan on 1 osaiset ja pultit koristeena. Ja eiköhän ne normiajossa ole ihan pätevät, vaikka jostain idästä tulevat niin kuin aidotkin/tosin japanista:) Ja muutenkin nuo lm replicat mitä ite hipelöiny ovat ihan laadukkaasti viimeisteltyjä. Ihan vaan piruillakseni laitoin tuon kuvan:)
                                              Aidothan ovat sitten 2os ja taotut. Pitäs kestää iskua huomattavasti paremmin.

Comment

Nonnih, nyt kun vanteet tuli hommattua, niin sitten auto menikin kaupaksi... Vanteet tosin jäi vielä työhuoneen nurkkaan.

Comment

Ehkä tyhmä kysymys, mut mistä noita LM replicoita voi tiirailla suomesta?

Comment

Ei vissiin mistään... Kun noin lähellä asut, niin tuu hakee noi mun valssit pois...

Comment

Eli sulla Ville vanteet jää mutta autot vaihtuu? :) Helvetin hienot vanteet kyllä, jos ei ois itellä valmiina 19" palloja kesäksi ostaisin nuo heti pois.

Comment

KRhm..vink vink

Comment

Voisin ehkä tullakin jos olis 18"...tosin näitten hinnoista ei ole kyllä mitään tietoa, paitsi alkuperäisten tietenkin.

Comment

Working...
                                                          X