Onhan nuo jo "vähän käytetyt" :) Miltähän kone näyttää kun turbotkin on noin sotkussa? ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ex - S4 Avant 2.7bt vm. 2000
Collapse
X
-
Joo mie ajattelin tuo risukon tuosta takapihalta silputa noilla vanhoilla turboilla :)
On tainnut jollain jäädä pari ilmansuodattimen vaihtokertaa väliin. Ite kyllä heti n. vajaa vuosi sitten vaihdoin uudet suodattimet tilalle, mutta tiedä sitten edellisistä omistajista.
Konekkin on varmasti "hieman" sotkeentunut samalla :)
Comment
-
Ja minä kun luulin että mulla on vielä hyvä kuntoiset ahtimet! :) Ei ole luulo tiedon väärti. Olihan se konekkin vähän paskanen ku öljypohjat "hieman" vuosi.
Ennen:
Jälkeen:
Siis kyllä minä tieson että se vuotaa aika paljonkin mutta tuo nyt on jo melko älytöntä :) Ei kuitenkaan tarvinut öljyä lisäillä kuin kerran vuoden aikana.
Comment
-
-
Tää kärry lähti sit näköjään myyntiin
http://www.nettiauto.com/audi/s4/2640846
Comment
-
Arvasin kuittailusta, mutta elämä on :) Kyllähän tämä hieman ketuttaa, mutta ei voi mitään. Jos ei mene järkevään hintaan kaupaksi niin ajelen ite, se on varma. Ja jos ei mene kaupaksi, niin kohta on kourassa RS4:n suuttimet, joten eiköhän niillekin jostain paikka löydy :)
Mikko, talokaupat on tehty ja melko edullinenkin Oulun hintatasoon nähden mutta mutta, pitää vielä katella miten hommat lähtee sujumaan.
Comment
-
Kyllä taidan tulla katuma päälle :) Tuli tuossa ostettua RS4:n suuttimet ja RS4:n perä joten eiköhän tuossa ole puuhaa vähäksi aikaa :)
Onko jollain kokemusta S4:n perän vaihdosta? Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon kun pakettia pistetään kasaan? Jotain mitä VAG liikkeen kanssa aiheesta turisin, niin kardaanin takaisinlaitossa pitää olla ilmeisesti tarkkana. Väärin asennettuna hajoittaa perän. Onko näin?
Comment
-
En ole kyllä merkkejä huomannut. Itse lätkäisin kardaanin vaan kiinni, mitään sen kummempia katsomatta ja hyvin toimii. Sama homma etupäässä. Sama hommahan noissa vetareissa on, eli ei niitä tarvitse kohdistaa mitenkään. Minun mielestä perän vaihdossa ei ole mitään erikoista, vanha pois ja uusi tilalle, kovaa ajoa. Minulla on ollut noin jo ainakin kaksi vuotta ilman tärinöitä tai ongelmia.
Jos kardaanin katkaisee, niin sitten pitää asento olla sama.
Ja hyvä Mika, pidä vaan se ässä! :)
Comment
-
Hyvä homma jos menee vain "laittamalla" paikalleen ilman kikkailuja. Mitä täällä paikallisessa VAG puljussa keskustelin niin älyttömiä säätö / kohditus rumbaa oli kuulemma tiedossa. Isännän kans aiheesta kans keskustelin ja oli samaa mieltä, että ei muutaku vanha irti, uus paikalle ja kovaa ajoa :)
Mites muuten tuon ohjelman päivityksen kanssa. Soittelin Power Flashille aiheesta ja sanoi että kannattaa hankkia RS4:n ilmamassamittari sekä ilmanputsarin kansi, koska ilmanottoputki on isompi RS4:ssa. Tarvitaanko noita ja jos niin miksi? Missä hinnassa suurinpiirtein tuo ilmamassamittari pyörii saksassa?
Edit: ETKA sen löysikin jos oikeaa osaa katon: air volume meter (077133471K). Näytti Tepon kautta olevan hinta ~230e.Viimeksi muokannut mikalkai; 25.6.2009, 18:58.
Comment
-
Katselin korjausmanuaalista tuota kardaanin asennusta, ja siellä sanotaan näin:
◆ Prior to removal, mark position of joint with respect to flange. Re-install in same position to avoid excessive imbalance, bearing damage and humming noise.
◆ In the event of complaints (noise, vibration), always check whether precise adjustment cures the problem before replacing propshaft.
◆ After detaching propshaft from rear final drive, do not re-install additional balancing plate (thicker packing plate) which may have been fitted between washer and bolt head.
Comment
Comment