No mulla oli ~400hp max tehotavoite niin nuo Mikon katit menee jo tuossa mitassa pröystäilyksi :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ex - S4 Avant 2.7bt vm. 2000
Collapse
X
-
Mie oon kato niin kaupunkilainen :D Ei vaan tuommoiset mulle tuleekin, pitäis vain hieman suunnitella miten sen pistää paikalleen. Pitää piirtää tuhertaa pari mallia niin näkee kummalla ois helpompi tehdä. Tarkoitus jossain välissä on kuitenkin tehdä kaksi ulos tuloa RS4 B7 tyyliin kahdella leveällä ovaalilla röörillä.
Comment
-
Tässä kuun lopulla tai ens kuun lopulla. Ei oo vielä ihan kaikki osat kasassa mutta kyl tässä lähiaikoina kuitenkin. Softa päivitetään todennäköisesti täällä Oulussa powerflashilla mutta tämä myöhemmin. Sitä ennen pitää hankkia nuo Siemensin suuttimet, mitä sitä turhaan päivitteleen kun syöttö loppuu kuitenkin kesken :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiLaittakaas niihin 630 suuttimet ja kokeilkaa sitten ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti... mutta kun pitkät topicit tulee 3 päivän "säätämisen" jälkeenkin :)
Comment
-
No pitäskö sitten ostaa suoraan vain ne risan suuttimet? Jos menee todella vaikeaksi tuo säätäminen, niin ennemmin kärsin hieman hinnassa kuin että auto ei sitten ole normiajossa käytettävä. Mites muuten nuo isommat suuttimet vaikuttaa päästöihin, vai vaikuttaako lainkaan? Järjen mukaan ei pitäis mutta mistä noista koskaan tietää.
Taidan dera tuoda tuon auton sinne sulle espooseen sitten :)
Comment
-
Joo kannattaa miettiä säätö asia kunnolla, kerran säätämään ecua ryhtyy niin miksi sitten hankkia vasemmalla kädellä tehdyn tuotoksen sillä perusteella ettei tarvi kuin "400 hv", kun samalla rahalla saa "oikeissa olosuhteissa" tehdyn ohjelman, joka vielä käyttää kaikki resurssit hyödyksi.
Toki aina kun lastun ässään laittaa, niin mennään hymyissä suin, koska muutokset on suuria. Mutta tieto lisää sitten tuskaa myöhemmin :)
Comment
-
Sain Sahlmanilta sen verran kilpailukykyiseen hintaan H7 jälkiasennus xenonpaketin sekä erillisen ballastin tuon orkkiksen tilalle joka siis pimahti totaalisesti. Täytyy kyllä sanoa, että on Saksan insinööri keksinyt vittumaiset ruuvit millä se orkkis ballasti on kiinni. Tais olla normaali torx kanta mutta keskellä oli pieni tappi! Onko tuo ihan normaali kanta? Yhtään avainta en kyllä iteltä tuohon löytänyt vaikka noita torxeja oli vaikka muille jakaa.
Ei vaan oo kaikkein helpointa survoa kolmea tarvike ballastia tuonne ässän konehuoneeseen :) Kyllä ne kaikki kolme sinne kuitenkin sai survottua ihan hyvin. Nyt toimii taas lyhyet ja on perkele kyllä kirkkaat nuo pitkät verrattuna halogeeneihin!
Vielä pakko sanoa tuosta hinnasta. Aiemmin autoon on vänkärin puolelle liikkeessa vaihdettu orkki ballasti. Hinta moiselle oli ~600e. Tuon Ollo ballastin asennus maksoi ite tehtynä ~40e :)
Comment
-
Jaa sää meinaat tämmöistä :D
http://kuvablogi.com/nayta/1686109/
Hiukan joutuu veisteleen tuotakin :)
Comment
-
Tämmöinen tuli väkerrettyä ballastien näkösuojaksi.
http://i193.photobucket.com/albums/z...g?t=1239632107
Comment
-
Mun tapauksessa väänsin itse muotit ja tuttu hiilikuidun osaaja teki itse osat.
http://i193.photobucket.com/albums/z...g?t=1239635876
Comment
Comment