Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ex - S4 Avant 2.7bt vm. 2000

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Päivitetääs tätäkin hieman. Nyt rupes ottaan päähän tuo öljynvuotaminen niin viritetään sitten hieman enemmän koko laitosta. Eli seuraavanlaista pakettia olisi tulossa:
    - RS4 kytkin
    - RS4 turbot
    - Mr. Välitalon dp

Seuraavat palikat tulevat jossain vaiheessa jos viritetään lisää:
    - Isommat suuttimet (RS4 / Siemens deca)
    - RS4 coolerit tai vastaavat

Kytkin sekä muita tiivisteitä on jo tilailtu. Turbot tilataan hieman myöhemmin kun saa rahat haalittua kasaan. Mikko auton muutenkin pistää nippuun ja tarkoitus olisi Karalalla samalla reissulla käyttää softan päivityksessä Karalalla.

Koska kyseessä on normikäyttöön tuleva perheauto :) pidetään tehot alustavasti 360-380hp paikkeilla. Palikoilla olisi tarkoitus ajaa +150tkm, joten viritysaste sen mukaisesti.

Niin ja tämmöiset löytyi eBaysta:

Click image for larger version

Name:	valot.jpg
Views:	1
Size:	304,1 Kt
ID:	1595234

Vielä pitäis tilailla tuo cupran lippa eteen, muuta koripäivitystä ei ennen syksyä tehdäkkään.

Tulihan sitä tuunattua kaukalo myös takapenkille tämmöistä tyttöä varten:

Name:	vauva 021.jpg
Size:	27,7 Kt
ID:	1595235

Comment

Mulla olis ollut tummat takavalot mallia InPro sulle tuolla hyllyssä :)

Comment

Mullaki olis yhdet toodella tummat takavalot iha hyllyssä vaan =)

Comment

• No perskeles :) eBayssa tuossa opettelin vähän shoppaamaan niin pisti silmään nuo suht edullisesti niin ostin pois. Eipä nuo kyllä paikallaan mitenkään ihmeelliset ole, mutta ei nyt kovin rumatkaan.

Takaläpät otin pois samalla, mutta jotenkin tuossa avantissa nuo takakaaret on aivan järettömän isot! Varsinkin takapuskurin ja renkaan väliin jää mun mielestä liian iso tila. Pitäis olla isommat renkaat että täyttäis paremmin, tai laskea sopivasti :)

Pitää etuläpät poistaa sitten kun kesäpallot vaihtaa alle.

Comment

• Kokeile miltä näyttää ja omakustannehintaan myyntiin jos ei istu.
            Ebay on paha paikka. Kaikkea sieltä tulee hankittua. Nyt mulla on 80/20 ostan/en osta tuommoiset... Ovh ~200€

Comment

• Mikallahan jää sit ne faceliftin takavalot ylimääräseksi, ni saatampa ostaa ne sulta poijes. Vois muutenki tota palikkaa tilailla aina yhtä aikaa, ni säästelis ehkä kuluissa..niin ebaysta kuin kotimaastakin.

Comment

• Itse asiassa ihan hyvin nuo istuu. Piti vain tiivisteet ryöstää yhdestä vanhoista valoista, kun kiinalaisilla ei vissiin koskaan sada kun jättävät nuo tiivisteet pois. Pitää pistää kuvia tulemaan jossain välissä.

Mutta taidan kyl säästää nuo omat facelift valot kaiken varalta :) Ois mulla yhdet facelift valot jos haluaa tummennusprojektiin...

Edit: Itse asiassa vois kyllä tilailla köntässä noita, kun nuo postikulut on niin pirun kalliit tänne Suomeen. Säästäis siinäkin vähäsen. Mitäs muuten olette mieltä näistä:
                http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-RS4-K04...mZ220347373304

Tuohonhan ei tule enään muuta kuin postikulut päälle?

Comment

Paat vähän enemmän ja otat isommat :)

Comment

• Muuten ihan hyvä idea mutta kun ei perse kestä :) Pitää kesällä vielä vessakin rempata, joten jostain pitää tinkiä :) Onneksi tuon pystyy ja osaa tehdä kokonaan ite.

Comment

• Ni mistä vessasta tässä on kyse =)))

btw. isäsä näkönen tyttö.

Comment

• kyselin hintoja niin saksasta noin 1700€ sais nuo.

Comment

Se vähän tarkoittaa muutaman satasen :D

Comment

• Siis ihan oikeasta vessasta, siis sellaisesta jossa on pönttö ja kaikki :D
                            Eiköhän sitä noilla RS4:n palloilla pärjäillä tähän hätään. Katellaan sitten lisää kun 30 kympin kriisi iskee, eli tän kuun lopulla :)

Comment

• Sillonhan vauhtia pitäs hakea jostain muualta.. ;)

Comment

• Hahah, eihän tuo kauan sullakaan enää kestänyt kun jouduit "antautumaan" ;)
                                Ei muutakuin pottua tulemaan ja pellin alle.

Comment

• No niin. RS4:n kytkin paketti tuli tänään haettua ja Tepolta on tilailtu koneeseen tiivisteitä jotta öljyt pysyy siellä missä pitääkin. Turbot todennäköisesti tilailen artsin kautta tässä kohta puoliin.

Comment

• Tämmöistä kusti toi tänään:

Name:	turbot_01.jpg
Size:	165,2 Kt
ID:	1595305 Click image for larger version

Name:	turbot_02.jpg
Size:	179,5 Kt
ID:	1595306

Ens kuussa ois tarkoitus alustavasti pistää palikat paikalleen.

Comment

• Ei muutakuin pellinalle, mullahan ne jo on ;) Ja Välitalolta dp:t!

Comment

• Noita DP:tä tässä on mietitty mutta ei meinaa budjetti antaa perkele periksi :/ Pitää vielä tuumailla. Muut palikat kyllä menee alle asap!

Comment

• Budjettiratkaisuna toimii aina "piggiet" eli esikattien poisto vakio piipuista. Jotkut ovat jopa kehuneet niitä. Varmasti ainakin kustannustehokas ratkaisu. Ja jos tuota vaihtoehtoa haluaa vielä hieman jalostaa, niin jostain RS4 dp:t kuljeksimasta ja niille sama temppu (ebayssä ainakin yhdet kaupan...).

Comment

• Otetaan alkuperäisen suunnitelman mukaan Mikolta. Venytetään persettä hieman :)

Comment

Minä en sitä sitten muuten venytä ;)

Comment

• Heti oli härskit mielessä, olipa jälleen ylläri ;) Suosittelen lämpimästi noita Mikon putkia!

Comment

Itse asiassa äijillä taitaa olla vaan kopiot "mun" putkista :)

Ja kyllä se perse kestää kun on pari kertaa joutunut trenaamaan.. Taantuman takia omatkin kannikat joutuu ihan uudenlaiselle kuurille
                                                  Attached Files
                                                  Viimeksi muokannut Mikse; 9.4.2009, 00:27. Perustelu: Oppia ikä kaikki, kuvan koko muutettu.

Comment

• Ihan muuten tyhmä kysymys, mutta meneehän tuo kosla sitten vielä läpi leimasta noilla kateilla? :)

Comment

Menee. Tosin Catcon pampulat ovat eli eli E-hyväksytyt, joten periaatteessa riski on olemassa..

Comment

Nuo Miken katit on erilaiset mitä minä käytän (ne virtaa enemmän ;) ), mutta nekin menee läpi katsastuksesta.

Comment

Juu tosiaan Mikon katit on 100cell ja noi mun on 200cell. Silloin kun katteja olin etsimässä (100cell ei ollut saatavilla) niin juttelin noiden virtaavuudesta niin virtaavuus on ~450hp/katti eli teoriassa riittää 900hp asti.. Jossain vaiheessa kun vaan saisin tehtyä korvausputket niin voisi tien päällä testata ahdistaako.

Ja siitä aasin silta Okkimille. Onko mitään mahdollisuuksia pilkkoa putkea paikallaan vai onko pakko ottaa irti?

Comment

Kyllä sitä paikoillaankin voi pilkkoa, riippuu tietysti mistä kohdin, ja millä välineellä. Yksi aika näppärä on "ketjuleikkuri". Siinä on siis ketju jossa on teräviä rullia, ja pihdit joilla ketju puristetaan tiukasti putken ympärille. Sitten vaan veivaa sitä edestakaisin ja putki katkeaa.

Sitten tietty vaikka paineilmasahalla voi myös katkoa kun laittaa pidemmän terän, esim rautasahasta.

Comment

• Jospa nuo nyt ei ahdistais, mutta testaahan Mike niin saadaan varmuus ;) Itselläkin tuli "epähuomiossa" kateilla otettua..

Comment

Working...
                                                              X