Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Stilettiavaimen tekoa..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Stilettiavaimen tekoa..

Tuli hommattua nettivaraosan kautta uusi Giordonin hälytinsarja stilettiavaimilla. Mollukoissa oli kiinni aihiot, mutta suutarilla sanovat, että kyseisiin aihioihin ei audin avainta voi sorvata ja uuden aihion sorvaaminen olisi maksanut 30€.

Alkuperäisen avaimen halusin säilyttää, joten päätin viilailla audin vara-avaimesta sen itse. Onneksi mukana tulleesta aihiosta oli sen verran apua, että sain otettua mallia päästä joka tulee motukkaan kiinni. Työkaluiksi kävin ostamassa pienen rautasahan ja "neulaviiloja". yht. 6,90€ eli säästin 23,1€ ja sai värkkäillä. :D

Projektista muutama kuva --> http://s289.photobucket.com/albums/ll204/T-Q-/
    Viimeksi muokannut tomikar; 28.5.2008, 08:51.

Saman homman tein itse ja lisäksi sovitin hälyttimen piirilevyn tuon avaimen sisään. Hyvin on kestänyt.

Comment

Ite en oo kerinny tuota hälytintä vielä asentamaan, enkä edes perehtymään koko hommaan..
      pasi_: miksi laitoit piirilevyn avaimen sisään tai mitä ajoit tuolla idealla takaa? :D

Comment

Hälytin toimii kauko-ohjauksella.
        Kauko-ohjausta ei voi toteuttaa ilman lähetintä, joka on rakennettu piirilevylle.

Tuollainen piirilevy löytyy tuosta sinunkin kauko-ohjaimesta mikäli se on tarkoitettu ohjaamaan ostamaasi hälytintä.

Comment

kyllä kyllä, ymmärsin. Joo on se siihen tarkotettu ;)

Comment

Joo tulipa vähän nopeasti kirjoitettua. :) Eli siis autossa on hälytin, jonka ohjaamiseen tuo stilettiavain-kauko-ohjain ei soveltunut. Sen vuoksi vaihdoin tosiaan alkuperäisen hälyttimen kaukon rojut tuonne sisällä.

Comment

No nii! nyt vähän helpommin ymmärrettävänä ;) ku ihmettelinki, ku mulla oli valmiina piirilevy avaimen sisällä.

Comment

tuli itsekkin ostettua tuollainen stiletti avain, missä on keskuslukituksen kauko-ohjaus. [51€ p-kuluineen] kyl on näppärä. vein avain aihiot paikalliselle huolto asemalle ja se koitti veistää siihen avainta, mut ei oikee onnistunut, nooh sitten päätin purkaa avain mollikan osiks ja sit otin avain aihion pois "mollikasta" ja sit se huoltsikka äijjä sai just veistettyä aihion oikeellaiseks. parempikin olisi voinut tulla, mutta toimiihan tuo kuitenkin noinkin..

Comment

On ollu huonot vermeet lukkosepillä/suutareilla jos eivät ole saaneet tehtyä siitä raaka-aihiosta sopivaa avainta tuohon stilettimalliseen avaimeen.

Itse käytin paikallisella lukkosepällä ja avainten teossa meni noin 5 minuuttia.
                  Oma keskuslukituksen kaukosäätö setti on tilattu mtt-tradingilta ja merkiltään In-pro.

Comment

Working...
                  X