Performanceboxin ajodatasta katsottuna tuo 1g hidastuvuus on hyvin lähellä totuutta. Joskus menee vähän yli, joskus vähän alle mutta siinä tuntumassa pyöritään. Todennäköisesti tuo 80% etupyörillä on myös vähintäänkin tonteilla, ottaen huomioon painonsiirtymä jarrutuksessa ja jo varmuuskertoimienkin kannalta. Jarrulevyjen halkaisija on 330mm, mutta kulutuspinnan keskihalkaisija on tuo 280mm.
Keskiön pultteja oli se 12kpl M6 ja ne ovat 203,2mm kehällä. Tuosta levyn rakenteesta sen verran, että koska kyseessä on kelluva konstruktio, niin laikan ja keskiön välillä ei ole liitoksessa kitkavoimaa. M6 pulteilla kiristetään sellaiset "kelluntanappulat" keskiötä vasten ja laikka nojaa niihin jarrutustilanteessa. Toki laskennallisesti lienee sama, onko kitkakontakti laikan ja keskiön, vai kelluntanappulan ja keskiön välillä, pultit pitää olla kiristettynä yhtä kaikki. Pultithan ovat läpipultteja, joten reijissä ei ole kierteitä niin laikan kuin keskiönkään puolella. M6 12.9 pultin momentti on 20Nm luokkaa, joten ihan noin isoja aluslevyjäkään ei tarvita. Siellä itse asiassa on DIN 125 mukaiset normaalit aluslevyt, joissa sisäreikä 6,4 ja ulkohalkaisija 12,5mm.
Keskiön pultteja oli se 12kpl M6 ja ne ovat 203,2mm kehällä. Tuosta levyn rakenteesta sen verran, että koska kyseessä on kelluva konstruktio, niin laikan ja keskiön välillä ei ole liitoksessa kitkavoimaa. M6 pulteilla kiristetään sellaiset "kelluntanappulat" keskiötä vasten ja laikka nojaa niihin jarrutustilanteessa. Toki laskennallisesti lienee sama, onko kitkakontakti laikan ja keskiön, vai kelluntanappulan ja keskiön välillä, pultit pitää olla kiristettynä yhtä kaikki. Pultithan ovat läpipultteja, joten reijissä ei ole kierteitä niin laikan kuin keskiönkään puolella. M6 12.9 pultin momentti on 20Nm luokkaa, joten ihan noin isoja aluslevyjäkään ei tarvita. Siellä itse asiassa on DIN 125 mukaiset normaalit aluslevyt, joissa sisäreikä 6,4 ja ulkohalkaisija 12,5mm.
Comment