Ihan hyvin sä ne vedit, ei huomaa et alkoholilla oli osutta asiaan. Eikä auton pitäis keuliakaan, ihan nätisti se istuu. Etuloksujen aukon yläkohta on ylempänä kuin takasten, se varmaan sotkee ajatuksia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
Collapse
X
-
Jätkä on kyllä tekijämiehiä,upea auto,makeesti tehoa ja oletan ettei tämä vielä tähän pääty =)
Takalasin pyyhkijä kyllä omassa kotterossa pysyy,asun sen verran jontkassa että sen tarpeellisuuden muistaa kesät,sekä talvet.
Edit:paljonko oli muuten lämmöt?Biturbot kun ei oikein arvosta rullia ;)
Comment
-
Tilasin viime viikolla Slamitilta tuohon aeropyyhkijän, uuden valkoisen paisarin sinisellä korkilla ja muutamia muita uusia pisteosia. Siitä 10v vanhus alkaa siistiytyä.
Lämpöjen vuoksi tulos jäi tuonne mitä tuli. Coolerit vaihtoon ja ollaan seuraavan sataluvun taitteessa.
Comment
-
Juu juuri tuota loputonta imuilmojen spekolaatiota olisi ollut kiva hiukan avata mutta jos tosiaan ei kukaan muu kuin Marko logittanut imusarjan lämpöjä niin jää spekulaatiot jylläämään :) Tilaisuus olisi ollut mainio, kun iso läjä samaa tekniikka samaan aikaan viivalla..
Comment
-
-
Noni, tuas tiällä. Jotain päivitystä taas tapahtunut.
- Wagnerin coolerit on viimein paikallaan (Wagner)
- Takalasin pyyhin korvattu aeromallisella Polon takalasin naarmuttimella (Slamit.net)
- Uusi valkoinen paisuntasäiliö, sininen korkki sekä uusi akkukaukalon muovi (Slamit.net)
- Uudet valkoiset talvijalkineet rengastettu 225/40-18" nastarenkailla (vanteet Rotashop.co.uk & renkaat jäsen Tuohimaa)
- Eteippi.fi tarrat vanteissa ja keskikupeissa
- Alpi nimimerkiltä hankittu pohjapanssari ja kulmapalat asennettu.
Lisää surkeita iPhonekuvia.
Comment
-
Tomi, noi on 9,5x18" ET 20 5*112. Riippuu paljon renkaasta miten venyy. Hioin vanteista rummut ensin sileäksi ja lakkasin ne pariin kertaan. Toivottavasti pysys vähän paremmin puhtaana. Oli aika karkeat sisäpuolelta tehtaan jäljiltä.
Toni, fillareiden speksit:
Etuvanne 10x19" ET 10 (spacerilla) Voisi ottaa vielä 5-10mm ulommas.
Takavanne 11x19" ET 20 (spacerilla) Tukivarteen jää matkaa noin 3mm.
Renkaat 265/30-19"
Alpin duunaama pohjapanssari on kyllä hieno. Kulmapaloja tosin joutui hiukan modaamaan Wagnerin huomattavasti suurempien kuulereiden vuoksi. Etummaisia kiinnitysreikiä ei pystytty käyttämään, koska kuulerit sattuu juuri reikien kohdalle ja suht ovat napakasti vasten kulmapalaa/panssaria. Muuten kyllä istuu kuin hanska. Mulla kulmapalat on asennettu siten, ettei niitä tarvitse välttämättä irroittaa esim öljynvaihtoa varten. Riittää kun ruuvaa ison palan irti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiAlpin duunaama pohjapanssari on kyllä hieno. Kulmapaloja tosin joutui hiukan modaamaan Wagnerin huomattavasti suurempien kuulereiden vuoksi. Etummaisia kiinnitysreikiä ei pystytty käyttämään, koska kuulerit sattuu juuri reikien kohdalle ja suht ovat napakasti vasten kulmapalaa/panssaria. Muuten kyllä istuu kuin hanska. Mulla kulmapalat on asennettu siten, ettei niitä tarvitse välttämättä irroittaa esim öljynvaihtoa varten. Riittää kun ruuvaa ison palan irti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiSe panssarihan sitoo nyt puslien varassa olevan apurungon siihen etupään kiinnitykseen? Eli jos apurunko liikkuu niin se saattaa alkaa (snadisti) vääntää panssaria, btdt.
Hyvinhän tuo näyttää RiSaankin istuvan, vaikka nuo sivupalat ihan vähän jännittikin. Musta pulverimaalaus vois olla kova juttu, jos haluaa tuosta vähän stealthimman näköisen.
Comment
Comment