Miksi tehdä tusina-leggeroilla tai RS6 yms peruskauravanteilla kun voi tehdä paremmillakin. Noi leggerat tai RS6 rimpulat nyt ei todellakaan tuota mitään ahaa-elämyksiä, erotu massasta saati täytä noita lihavia kaaria :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
Collapse
X
-
Et tainnut sisäistää sanomaani. Sleeper-henkisyys kunniaan!:)
Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viestiEi nämä S4/RS4:t muuta vaadi kuin super/ultraleggerat. Ne toimii aina ja mitä väliä vaikka on ehkä nähty ja muillakin on.
Comment
-
Joo ei näitä varmaan kukaan ostaiskaan :)
Ei taida saada noita leggeroita sun muita yyberpyöriä miesten leveyksissä (10"->) täyttämään kaaria.
Aika säälittävän näköiset on 8,5" vanteet risan alla.
Abaut kaikki noi tässä luetellut vanteet mulla tosin taitaakin jo olla käynyt alla tässä ja osa löytyy edelleen.
Vianorin slogania lainaten "renkaiden vaihtelu virkistää".
Comment
-
http://www.creativ-x-design.de/rs4/20zoll/1.jpg Kyllä tuo kaari aika hienosti täyttyy myös leggeralla. :)
Comment
-
Oikein siistit vanteethan nuo ovat(vaikka hieman tuo kulta näyttää jotenkin ylipramealta mustaa vasten), mutta kuten joku taisikin jo mainita niin auton sporttihenkisyys hieman kärsii. Vaikka eihän nuo kiekot tosin "suorituskyvyn" kannalta paljon taida painaakkaan. Mutta kait noiden vanteiden rahallisella arvolla saa jo osaltansa "huomiota".
Henkilökohtaisesti parhaalta on näyttänyt RiSan alla nämä:
"Yksinkertaisuus on kaunista.." ;)
Comment
-
Mika, pysytään nyt alle 19" kaarentäytteissä, ei 20" =)
Alkuperäinen kirjoittaja quattro Näytä viestiNuo huulivanteet tekee aina sen optisen harhan, että näyttävät 2" pienemmiltä kuin ovat.
Kun turkkilaissävytteiset pyörimisuuntavanteet näyttää yliprameilta tuningvanteilta, niin nythän tuo sit on varsinainen sleeper? Superaidot kilpavanteethan paljastaisi liikennevaloissa mahdolliset piilevät menohalut?
Jusutuksen linkkaamassa kuvassa esiintyvät RS6+ vanteet on jo matkalla uuteen kotiin takaisin etelään.
Syntynyttä hirviää varastovajetta harkitaan täytettäväksi jollain 9,5x18" tai 10x18" yksiosaisella sarjalla.
Comment
-
Mun makuun tämä RiSa toimii just hyvin noilla rotikoilla. Todellakin erilainen ja jakaa mielipiteitä mutta se lienee pelinhenki nykyään ;)
Muitakin tyylikäitä vanteita on tämän auton alla käynyt mutta omaan silmään 19" alkaa olemaan ehkä jo liian iso koko tähän autoon.
Ja onhan nuo etujarrut noitten rotikoitten takana jotain niin röyhkeeetä että ei voi kuin tykätä.
Sleeperiä mä en tästä saa vaikka laittais minkälaiset vanteet alle.=)
Toivottavasti pääsee tämän näkemään tämän kesän aikana jossain livenä.
Comment
-
Eipä noi musta yhtään hassumilta näytä. Keskiosan väri nyt voisi olla jokin muu, korostaa kyllä nyt vanteita esiin aikalailla ja jää muu auto huomioimatta ;) Ja toi etujarrun näkyminen/näkymättömyys on jo härski, kuvasta voisi äkkiä päätellä, ettei toi pyörä kyllä enään voi tossa pyöriä :D
Ja mitä nyt näihin Jap3n RiSan vanteisiin yleisesti tulee, niin ainakin epäilisin, ettei nämäkään kauhean pitkään auton alla viihdy, sen verran useasti noita vanteita on vaihdeltu :) Eikä kyllä vielä ole yhtään sellaista mallia/kokonaisuutta tullut vastaan, joka sais sen "hyi h*****ti" reaktion aikaan.
Comment
-
Jusutuksen linkkaamassa kuvassa esiintyvät RS6+ vanteet on jo matkalla uuteen kotiin takaisin etelään
Summer wheels 12 by s.autio, on Flickr
Ja kiitoksia näistä Japelle, on se vaan helvetin kivaa käydä kauppaa kun ei tartte turhaan miettiä mitä sieltä tulee ja milloin.
Comment
-
blocket.se sivustolla oli halvalla harmaa sarja, mutta en muista oliko OEM.
Ei tainnut olla OEM; http://www.blocket.se/orebro/19__RS6....htm?ca=11&w=3Viimeksi muokannut haraldh; 24.4.2012, 09:08.
Comment
-
Viikonloppuna taisteltiin erävoitto Devil´s own vesiruiskusta. Suuret kiitokset päämekaanikko Kojjoootille ja avuliaille forumilaisille puhelintuesta. Oli aika työläs löytää oikeat paikat piuhoille ilman ohjekirjaa. Lopussa kuitenkin kiitos seisoo ja vehkeet pelaa.
Duke hoiti mulle kesäksi 30L raakaa metanolia Ylivieskan Kärkkäiseltä. 50-50 blandista pannuun.
Tänään tuli JS-Tuningin eli Sahlmanin Janin kautta Siemens Deka 630cc suuttimet kesän säätöä varten. Jospa se näillä.
Comment
-
Senór Välitalo asensi ruiskun rautapuolen viime syssynä samalla kun tehtiin muuta "remonttia". Ohjainta ei tuohon hätään saatu, koska se jäi jälkitoimitukseen ja sitä kautta myöhempään asennukseen.
Ohjain saatiin asennettua vasta nyt sunnuntaina. Ei tästä oikein rapsaa saa irroitettua. Asennusohjeetkin oli aivan eri ohjaimelle. Siksi meni säätämiseksi.
Comment
-
Se kirjoitetaan señor ;) ei se kovin kummallinen ole asentaa. Ahtoputkiin reiät, niihin kierteet ja suuttimet kiinni. Johtosarjasta kaivetaan MAP-anturin signaalijohto, ja haaroitetaan se vesiruiskun boksille. Sitten vaan virrat pumpulle boksilta, ja tietty boksille omat virrat. Siinäpä se. Aikaa siinä tietty vähän palaa kun säheltää.
Niin, ja tietty letku pissapojan säiliöön pumpulta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiJos on kiinnostusta niin jonkunlainen rapsa vesiruutan asennuksesta olis poikaa.
Minkäkokoiset suuttimet sulla Jap3 on? Onnistuko RiSan ahtoputkiin (alumiinia vai terästä?) suuttimien asennus vuodoitta?
Comment
-
Se ei ole mm, vaan koko. Kyllä se asennus niihin onnistuu, vaikka se ohutta alumiinia onkin.
Pähkäilin kauan että saako kahdella pienemmällä suuttimella parempaa hyötyä, mutta tuumasin että yksi suutin on helpompi asentaa, vähemmän vuotopaikkoja ja ilma sekoittuu kuitenkin niin lähellä suutinta että yksi piisaa.
Comment
-
Ihan OK aihiohan tää on :) Vanteista en osaa sanoa juuta enkä jaata, koska itselläkin mieli muuttuu usein, että mikä on hieno ja mikä ei, mutta vaihtelu virkistää, se on varma ja sitähän on nähty tässä autossa. Kori taas on pysynyt lähes OEMmänä, kuten kuuluukin näissä vehkeissä, mutta jotenkin tuo maalipinnan pianolakka hyvin pidettynä nostaa ulkonäön vielä astetta korkeemmalle tasolle. Kiillon ja mustan värin (plain?) kontrasti on käsittämätön. Points!
Itseä häiritsee tässä ja niin monessa muussa autossa nuo akkunamuovit ja varsinkin se että jokainen ruutu on erivärinen, tuo levottomuutta ilmeeseen. Näkyy hyvin tuossa sivukuvassa. Idea on varmaan, että tummuus "liukuu" taakse mentäessä (mikä sekin idea on?) tai sitten sivulla kalvot on samanvahvuisia, mutta kun takalasissa on jätesäkkiä, niin pimeys vaikuttaa taaimpiin sivulaiseihin eniten, jolloin ne näyttävät tummenmilta, kuin edessäpäin olevat. No points!
Mutta tiedän, että kalvot laitetaan ainoastaan auringon suojaksi lapsia tai eläimiä varten, eikö niin? Niinhän?
Comment
Comment