Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 B5 Avant quattro 2001

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei oo säädöissä vielä, torstaina sain vasta ajoon. Ajellaan nyt vielä mineraaleilla joku sata kilometri.
    Rakennusvaiheista en jaksa alkaa tekemään tiliä ja joo, oli matkalla vähän kaikenlaista, mutta se siitä.
    Tästä mennään taas eteenpäin. Huomenna purkautuu sisusta.

    Comment


    • No mutta hei, tämmösten tapahtumien jälkeen ketä kiinnostaa pikkunäppärä rekkarikilventausta? Kerro nyt hyvä mies mitä siellä konehuoneessa tapahtu?

      Comment


        Puolakonversio :)

        Comment


        • 1.8t pellin alla.

          Comment


            Näiden rakentaminen on aina hiukan hankalaa =) Kuhan saat auton säätöihin niin laittelehan käyriä mitä tuosta nyt saatiin ulos. Entiset lukemat oli komeaa katsottavaa, joten tuskin nyt "huonompia" tulee...

            Meetkö nyt vielä bensalla vai onko suunnitelmia etanolin suhteen?

            Comment


            • Tuliko tilattua mitään ns. ''ylimäärästä'' osaa joka jäi sulle tarpeettomaksi?
              Haaskalinnut alkaa kyselemään :)

              Comment


                Hienoa että auto selvisi jo näin nopeasti ajoon. Eihän tuo nyt ees kauheesti jarrutellu ;)

                Comment


                • Näppärä idea toi kilven kiinnitys. Laitoitko mitään "pehmustetta" alumiini palojen ja puskurin väliin ettei hankaa naarmuja puskuriin?
                  Ja hyvä että sait vihdoin RiSan nippuun ja ajoon!

                  Comment


                    Uuden moottorin speksit:

                    - H-profiili veivit
                    - OEM RS4 männät ja männänrenkaat
                    - OEM laakerit (koko alakerta)
                    - Schrick rosteriventtiilit 2.8 kansissa by Kansiviritys Kosunen
                    - Vakio nokat
                    - TFSI puolakonversio by juutasqsa
                    - Deka 630cc suuttimet
                    - RS2 tulpat
                    - RS6 puhaltimet Fin-Turbon custom billet siivillä (mitat abaut samat kuin vakiossa, herkemmät ja tuottopintaa enemmän akselin juuressa)
                    - Autospeed pakosarjat (pakolämmöt putosi lähes 200c 100kmh tasavedossa)
                    - SRE massalevy

                    En ole lähdössä E85 peliin ennen kuin sitä saa varmasti myös omalta paikkakunnalta.



                    Vielä tulossa catch can, Loban hiilikuituinen y-putki sekä Getste mittari.




                    Säätöjä aletaan hakemaan kunhan saadaan Getste asennettua.

                    Sisusta vaihtui eilen astetta jyrkemmän väriseen. Corbeaun etupenkit painaa vajaa 15kg kipale kun vakiot sähkötuolit noin 30kg. Etuoviin tuli Audisonin erkkasatsi jakosuotimilla, jonka ansiosta äänenlaatu parani huimasti.
                    Hiilikuitua on nyt vähän joka puolella ja linja jatkuu myös sivupeileissä. Hiilarikuoret tuli eBaysta. Leimaakin on taas ensi vuoden syksyyn, joten pidetään peukut pystyssä jatkon osalta.



                    Vanha sisusta (penkit, ovipahvit, keskikyynärnoja, listat) on nyt jouten, joten ihmiset pukekaapa ostohousut jalkaan ja kipi kapi hakemaan konttoriin piristystä.

                    Edit. Dope, teippasin tuon alumiiniprofiilin samalla teipillä kuin auto. Näin siitä ei jää jälkiä pintaan.

                    Comment


                      Hienoa että olet saanut riesan taas ajoon. Kiinnostaa että mitkä sulla ollut pakolämmöt aikaisemmin satasen vauhdissa? Itellä muistan että 120km/h 600-620 astetta.

                      Comment


                      • Eihän tuossa mennyt kuin yli puoli vuotta, mutta motorsport :D laitathan sisustasta lisää kuvaa kun mahdollista. Jakkarat näyttää kyllä pirun hyvälle vaikka itse vähän skeptisesti suhtaudun muihin kuin oem jakkaroihin :)

                        Comment


                          Vakio sisustasta nyt viis, mutta nuo corbet vois mennä omassakin.

                          Comment


                            Käytin poikaa puntarilla aamulla. 1680kg täydellä tankilla.

                            Comment


                            • 1620kg otteessa? Onkohan se puolella vai neljäsosatankilla. Tankkihan on 62litraa

                              Comment


                                Nelikossa tankki 60l. Etuvedoissa 62l. Niin tuo paino on ilman kuskia?

                                Comment


                                  Otteessa 1770kg täysillä litkuilla ja kuskilla. Tänään mitattu paino ilman kuskia.

                                  Comment


                                  • Pirun hienot jakkarat oot hommannut!! Mistä lie löytyikin.. ;)

                                    Comment


                                      Viinalla tippuu entisestään pakolämmöt. Viinaa vaan, kun perämetsäänkin jakelupiste saapuu.

                                      Comment


                                      • Onhan täältä viinaa saanut jo useamman vuoden.

                                        Comment


                                        • Taitaa viinan myynti olla nykyään saiturin sellillä ja sieltä ei pidä ostaa mitään .

                                          Comment


                                            Tuossa yksi ruutu miltä auto näytti talvirattailla.



                                            Tänään on tarkoitus Sallisen kanssa purkaa kojelauta ja vaihtaa hiilarilistat, laittaa Getste mittari sekä toisen puolen pakolämpömittari. Huomenna hipostellaan keulan istuvuutta ja muita pikkujuttuja. Sitten aletaan olla valmiita säätöhommiin.

                                            Pari tuoreempaa lemmareilla, uusilla penkeillä ja peileillä. Madalsin myös keulaa himppsen.



                                            Comment


                                            • Nami nami, nyt näyttää hyvältä! Penkitkin on kyllä aika ihq!!!

                                              Minun mielestä tuohon pullukkaan on nuo 19" paremmat.

                                              Comment


                                                On se vaan hieno. Sisusta näyttää mukavalla tavalla agressiiviselta. Itsekin olen sitä mieltä että ysitoistaset sopivat paljon paremmin, ja lemmarit tuovat kokonaisuuteen jonkinlaista arvokkuutta.

                                                Comment


                                                  Ai että kyl tää on hieno. 10/10

                                                  Comment


                                                    Hieno auto ja hienot ruudut. :)

                                                    Comment


                                                    • Peukku ja iso sellainen..

                                                      Comment


                                                        Onko yhtään kuvaa jossa jeppe istuu vanhoilla jakkaroilla ja uusilla? Näkis kuinka paljon ylempänä nykyään kabiinissa oleilee, kuvien perusteella ainakin näyttäisi siltä että jonkin verran ylempänä ollaan verrattuna siihen että orkkispenkit laittaa ihan alas.

                                                        Comment


                                                        • Ompa upeita kuvia. Juu, ja asiallinen on autokin..!

                                                          Comment


                                                            Timppa, nää jakkarat on itse asiassa vähän alempana kuin mitä vakiopenkit saa. Jarre oli tehnyt säädön, et saa takareunaa laskettua vajaan 5 senttiä paremman asennon saavuttamiseksi. Penkin niskatuki nousee niin korkealle, että saattaa hämätä silmää.

                                                            Askalleltiin Sallisen kanssa loput sisustan osat paikalleen. Pisimmät harmaat hiukset kasvaa laajakaistan jännitteen ottamisesta Getstelle. Getstessä on WB aux in liittimessä kaksi sinistä johtoa joista toiseen pitäisi ottaa jännite Vemsin laajakaistasta. Ei kukaan sattuis tietämään/muistamaan/löytämään sitä kadonnutta linkkiä tältä palstalta mistä löytyisi tarkemmat ohjeet.
                                                            Haussa tieto kumpi sininen johto sekä mistä piuhasta/liitännästä jännite Vemsin laajakaistasta? Varsinaisia ohjeita tälle toimenpiteelle en ole vielä löytänyt.

                                                            Comment


                                                              Getsten sinisessä johdossa lukee numero 1. Paat laajakaistan 0-5 ohjauksen siihen.
                                                              Ja se numero näkyy siinä kiittimessä kun tarkkaan katsoo.

                                                              http://ppdinstall.plainbored.com/fil...l_GreyConn.pdf

                                                              Tuolla ohjetta lisää. Ystävämme Google auttaa.
                                                              Viimeksi muokannut jsahlman; 13.6.2014, 16:45.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X