Mmmm, ei ollutkaan tuollainen cataloogeni tiedossa. Selkeämpi ainakin kuin vagcats. Tutun sävyiset venakopat, ihan käläkälällä laitoit?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
Collapse
X
-
Juu, ihan perus kuumakestokilikalilla sipasin venakopat.
Eilen tuli puola-adapterit Saalastilta ja tänään tippui suuttimet, loput puolarojut Finjectorilta ja Vemsin ahtopaineanturi tulevaa säätöä varten.
Ynnäilin tuossa nopeasti päissäänlaskuna mitä kaikki lysti on tähän mennessä tullut maksamaan.
10k€ on juuri rikoittu kun puuttuu enää vain muutamia tiivisteitä ja koneen kasaus. Huomattavasti halvemmallakin olisi päästy jos ei oltais ryhdytty laittamaan laatikkoa ja vaihtamaan kaikkea muutakin "ei niin pakollista". Esmes vakiokangilla oltais säästetty tonni, samoin laatikkojumpalla toinen mokoma.
Comment
-
Jäähän siihen vielä 8 tonttuu maksettavaksi. Sit ku makselet kasaajille ja ostelet vielä pientä hilpettä että saat sen rokkaamaan niin hyvä.
Ja kerta et säädättää sitä meinaa niin katsele nyt kuitenkin miten se menee ettei tartte toistakertaa tehdä uusiksi.
Loban nokathan sulla tuosta uuppuu niin olis saanut hiukan hönkää enemmän mutta silloin se pitää säädättää ainakin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MarcusS Näytä viestiSiivet on vakion mitoissa, jätössä on vaan vähän extraa ns. extended tip muodossa. Eli karvan vajaa 42 imu ja max.jättö 60mm. Ovat vakioon nähden kevyemmät ja niinkuin kuvastakin näkee, keskiö on hoikempi. Ei tartte uudelleen ohjemoida, joka taisi olla yksi juttu koko juonessa.
Onko kukaan onnistunut asentamaan tuota VEMSin MAP-anturia ilman, että mittari sekoaa eikä se onneton nappula enää toimi?
Comment
-
Pattayan reissu on ohi silmänräpäyksessä ja käteen ei jää kun nestepöhö ja olematon rusketus (siis jos siveellisesti reissaa) ;). Noh itse kun kävin, niin totta v....ssa piti teettää ne paria pukua jota ei tarvii. Siinä mielessä RiSaan laitettu raha on melkein ikuista, eli erittäin suositeltavaa!! :P
Comment
-
Siinä on muuten sellainen pieni jännitysmomentti tuollaisen remontin jälkeen lähtöviivalla:)
Comment
-
Risan laakeri on ohuempi kuin S4:n (kuten Jape tuossa totesi) mutta eikö se mennytkin niin, että jos meinaa käyttää ässän laakeria niin pitää vaihtaa myös niihin sopivat kanget? Jos yrittää laittaa ässän laakerin Risan kampuraan ja orkkis kankiin niin tuohan tosiaan hirttää kiinni...
Edit: Oisko nyt käynyt niin, että nuo uudet kanget on mitoitettu kuitenkin orkkis laakereille? Tuostahan selviää kun ostaa ne julmetun kalliit Risan laakerit...kokeilla voi vanhoilla laakereilla.
Comment
-
RS4:en laakereilla joudut käyttämään RS4:een speksattuja kiertokankia. Eli ei voi enään käyttää ristiin.
JHM:ltähän Jape otit nämä:
http://jhmotorsports.com/shop/catalo..._56_60_100_130
Millä numerolla sulla oli ne S4:en laakerit?Viimeksi muokannut jsahlman; 5.12.2013, 15:11.
Comment
Comment