Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 B5 Avant quattro 2001

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tuolta kiertokankien linkin takaa löytyi vain product not found. Tuliko siihen siis ihan perus H-veivit?

    Comment


      Mika, linkin takaa aukeaa tilatun tuotteen tekniset tiedot. Ks liite.
      Siipihommia katellaan Fin-Turbolla lähiaikoina, kunhan ahtimet pääsee jonossa eteenpäin ja purkuun saakka.
      Suht vakiona siis pysytellään. =D
      Attached Files

      Comment


        Eikös tuo H-veivien aika oo jo ihan mennyttä? ;) Isot pojat kun virittää oikeesti ni siirrytään H-veiveistä I-veiveihin. :)

        Comment


          Ja sitten kun vielä isommat pojat virittää, ne siirtyy J-veiveihin?

          Comment


            Onko ne J-veivit ne mitkä on varresta alkanu kääntymään J:n muotoon?

            Comment


              Eikös tuolla kirjaimella ole normaalisti kuvattu veivin muotoa?

              Comment


                Alkaako osat olemaan haalittuna? Onko mitään arviota mitä koko lysti tulee kustantamaan? Tietää itsekin varautua jos/kun sama tilanne tulee omalle kohdalle.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja ToHe_ Näytä viesti
                  Onko mitään arviota mitä koko lysti tulee kustantamaan? Tietää itsekin varautua jos/kun sama tilanne tulee omalle kohdalle.
                  Varaat vaan sen touhu(kymppi)tonnin valmiiksi niin sillä pääsee alkuun :)

                  Comment


                    Osat alkaa olla suurimmaksi osaksi jo hankittu. Paljon kuitenkin puuttuu vielä tiivisteitä, pultteja ja muttereita. Sanoisin, että kannattaa varata se 10-15k€ niin ei jää lyhyeksi.

                    Kanget vaihtui Eurospec merkkisiin IEn toimitusvaikeuksien vuoksi. Liitteenä olevassa kuvassa myös 034 Motorsportin vaihdelaatikon päivityskitti.

                    Väitän, että kuvassa näkyvä pakoventtiilin lautanen on yksi paikkakunnan kalleimpia ät thö moment. Päätynee vielä kehyksiin aikanaan. =D

                    Attached Files

                    Comment


                      Kuulostaa aika helpolta: "Kannattaa varata se 10-15k€ niin ei jää lyhyeksi." :)

                      Comment


                        Ihanan kallista, mutta on se sen arvosta, jos pysyy kasassa taas muutaman vuoden :) Ja tosta pakovenastahan voi tehdä vaikka miehekkään kaulakorun, myyntiarvo 10-15k€!

                        Comment


                          Vaihdelaatikko on jo kasassa, siitä suuret kiitokset Jaymzille. Sisään meni 034 Motorsportin "korjaussarja".
                          Ahtimetkin alkaa pikkuhiljaa valmistua, koska tilatut billet siivet saapuivat juuri Fin-Turbolle. Myös kannet on jo hyvän matkaa työn alla Kosusella. Revon Jyrkiltä löytyi sarja Schrickin venttiilejä jotka tulee Vayneltä löytyneisiin 2.8n kansiin.

                          Attached Files

                          Comment


                            Mitkäs siivet tuohon nyt tuli mitoiltaan ?

                            Comment


                              Tuosta vaihdelaatikosta. Vaihdoitko laakereita yms. samalla? Stefat nyt ilman muuta taisi mennä uusiksi...

                              Comment


                                Nyt näyttää hyvältä! Eikös nuo ole ne porschen 2280 siivet? Onko ne nyt 45 vai 46mm.

                                Comment


                                  Siivet on vakion mitoissa, jätössä on vaan vähän extraa ns. extended tip muodossa. Eli karvan vajaa 42 imu ja max.jättö 60mm. Ovat vakioon nähden kevyemmät ja niinkuin kuvastakin näkee, keskiö on hoikempi. Ei tartte uudelleen ohjemoida, joka taisi olla yksi juttu koko juonessa. Tuleepahan paineensietoa ja hippunen tuottoa lisää. Turbiinit käy leikkauksessa, pakokuorman hillitsemiseksi. Ei näihin ikostella sen enempää :-)

                                  Comment


                                    Ei nimenomaan ikostella enempää ;) hyvät tulee, kokoonpano tulee olemaan aika pätevä uudelleen synnyttäessä Japella. Saitko muuten suuttimista mitä lopputulos asetelmaa päätökseen?

                                    Comment


                                      Vili, suuttimet on vielä Finjectorilla. Odotellaan kuormaa jenkeistä jonka jälkeen Marko mittaa mulle sopivan määrän samantehoisia suuttimia täydentämään nykyistä settiä. Jos kaikki menee oikein hyvin, niin eihän sitä tiedä vaikka otettais savut vielä tämän vuoden puolella.
                                      Viimeksi muokannut JAP3; 17.11.2013, 17:20.

                                      Comment


                                        Siis jatkatko deka 630 linjalla?

                                        Comment


                                          Ainakin toistaiseksi näin suunnittelin.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
                                            Vili, suuttimet on vielä Finjectorilla. Odotellaan kuormaa jenkeistä jonka jälkeen Marko mittaa mulle sopivan määrän samantehoisia suuttimia täydentämään nykyistä settiä.
                                            Oliko siis jossain suuttimessa vikaa, vai miksi täydennetään nykyistä settiä?

                                            Comment


                                              Pieniä tuottoeroja. 4 suutinta antaa tasaisesti ja 2 ruiskuttaa noin 4% enemmän kuin muut.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
                                                Vaihdelaatikko on jo kasassa, siitä suuret kiitokset Jaymzille. Sisään meni 034 Motorsportin "korjaussarja".
                                                Ahtimetkin alkaa pikkuhiljaa valmistua, koska tilatut billet siivet saapuivat juuri Fin-Turbolle. Myös kannet on jo hyvän matkaa työn alla Kosusella. Revon Jyrkiltä löytyi sarja Schrickin venttiilejä jotka tulee Vayneltä löytyneisiin 2.8n kansiin.
                                                Kuopiossa on aika mukavasti osaamista näihin Motorsport hommiin. Tupaöljyvehkeille on vielä Artun paja noiden Ym lisäksi. :)
                                                Viimeksi muokannut okkim; 17.11.2013, 11:24. Perustelu: Poistettu kuva lainauksesta.

                                                Comment


                                                  Tuota pientä tuottoeroa olisi voinut käyttää "hyväksi". Ne olisi voinut laittaa bensakiskon viimeisiksi niin olisivat omalta osaltaa saattaneet estää laihalle menemistä viimeisissä sylintereissä. Maailmalla on huhuttu, että kovissa vedoissa näissä "tunatuissa" autoissa tahtoo aine loppua viimeisissä sylintereissä. Tuo kiskohan on U:n muotoinen ja aine syötetään vain toisesta päästä. Itse olen huolissani tuosta, koska mulla on tuo pumppu ihan siinä ja siinä, että se riittää (etanolilla) noilla tehoilla ja siksi hyllyyn on nyt tulossa 034 kiskosetti tarpeineen. Ihan vain varmistelua. Samalla toki menee taas tuo pumppukin vaihtoon (044).

                                                  Tosin eipä tuo suuttimien isompi tuotto paljoa auta jos pumppu ei saa sitä ainetta sinne tarpeeksi työnnettyä.

                                                  Laatikosta. Jos sulla ei ole se paikoillaan niin helpostihan ne stefat sinne vaihdat vielä? Eikö tuolla ole kuitenkin ajettu lähemmäs 200tkm eli kyllä kai ne kannattaisi vaihtaa, kun ne ei ole edes kalliit.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
                                                    Tuota pientä tuottoeroa olisi voinut käyttää "hyväksi". Ne olisi voinut laittaa bensakiskon viimeisiksi niin olisivat omalta osaltaa saattaneet estää laihalle menemistä viimeisissä sylintereissä. Maailmalla on huhuttu, että kovissa vedoissa näissä "tunatuissa" autoissa tahtoo aine loppua viimeisissä sylintereissä.
                                                    Mietin itsekin ihan samaa, mutta Finjectorilla tuota pidettiin riskinä kun kyseessä kuitenkin viripeli.

                                                    Comment


                                                    • Tätäkin kuvaa kannattaa kaikkien "ammattilaisten" katsoa hyvin tarkkaan ;)
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                        No onhan ne stefat siellä. En tuota kuvaa aikaisemmin ole tarkemmin katsonutkaan.

                                                        Comment


                                                          Oliko tuossa setissä mitään korjausta sille 1-2 vaihteen siirtäjälle, vai pitääkö siihen ottaa vielä jotain muita osia lisäksi jos sen meinaa korjata / vaihtaa?

                                                          Comment


                                                            Siellä on kaikki tarvittavat osat. Se siirtäjäkin.

                                                            Ainut miinus että tais olla nuo kiertokanget vain nelipyttyseen :D

                                                            Comment


                                                              Venakopat, lohko ja paljon alakerran osia kävi tiskikoneessa Fin-Turbolla. Puhaltelin venakopat JPllä lasikuulalla ja vetäisin punaiseksi.
                                                              Suuttimet on matkalla ja pitäisi tulla piakkoin. Ahtimet oli ilmestynyt eilen pajalle pestyjen osien kanssa, kiitokset Markukselle.
                                                              Odotellaan vielä kansien valmistumista Kosuselta ja osakuorma Tepolta niin niputtamien voi alkaa.



                                                              Oliko muuten tämmöinen herkku tiedossa? -> http://www.partsbase.org/
                                                              Viimeksi muokannut JAP3; 27.11.2013, 13:32.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X