Tuolta kiertokankien linkin takaa löytyi vain product not found. Tuliko siihen siis ihan perus H-veivit?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ToHe_ Näytä viestiOnko mitään arviota mitä koko lysti tulee kustantamaan? Tietää itsekin varautua jos/kun sama tilanne tulee omalle kohdalle.
Comment
-
Osat alkaa olla suurimmaksi osaksi jo hankittu. Paljon kuitenkin puuttuu vielä tiivisteitä, pultteja ja muttereita. Sanoisin, että kannattaa varata se 10-15k€ niin ei jää lyhyeksi.
Kanget vaihtui Eurospec merkkisiin IEn toimitusvaikeuksien vuoksi. Liitteenä olevassa kuvassa myös 034 Motorsportin vaihdelaatikon päivityskitti.
Väitän, että kuvassa näkyvä pakoventtiilin lautanen on yksi paikkakunnan kalleimpia ät thö moment. Päätynee vielä kehyksiin aikanaan. =D
Comment
-
Vaihdelaatikko on jo kasassa, siitä suuret kiitokset Jaymzille. Sisään meni 034 Motorsportin "korjaussarja".
Ahtimetkin alkaa pikkuhiljaa valmistua, koska tilatut billet siivet saapuivat juuri Fin-Turbolle. Myös kannet on jo hyvän matkaa työn alla Kosusella. Revon Jyrkiltä löytyi sarja Schrickin venttiilejä jotka tulee Vayneltä löytyneisiin 2.8n kansiin.
Comment
-
Siivet on vakion mitoissa, jätössä on vaan vähän extraa ns. extended tip muodossa. Eli karvan vajaa 42 imu ja max.jättö 60mm. Ovat vakioon nähden kevyemmät ja niinkuin kuvastakin näkee, keskiö on hoikempi. Ei tartte uudelleen ohjemoida, joka taisi olla yksi juttu koko juonessa. Tuleepahan paineensietoa ja hippunen tuottoa lisää. Turbiinit käy leikkauksessa, pakokuorman hillitsemiseksi. Ei näihin ikostella sen enempää :-)
Comment
-
Vili, suuttimet on vielä Finjectorilla. Odotellaan kuormaa jenkeistä jonka jälkeen Marko mittaa mulle sopivan määrän samantehoisia suuttimia täydentämään nykyistä settiä. Jos kaikki menee oikein hyvin, niin eihän sitä tiedä vaikka otettais savut vielä tämän vuoden puolella.Viimeksi muokannut JAP3; 17.11.2013, 17:20.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiVili, suuttimet on vielä Finjectorilla. Odotellaan kuormaa jenkeistä jonka jälkeen Marko mittaa mulle sopivan määrän samantehoisia suuttimia täydentämään nykyistä settiä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiVaihdelaatikko on jo kasassa, siitä suuret kiitokset Jaymzille. Sisään meni 034 Motorsportin "korjaussarja".
Ahtimetkin alkaa pikkuhiljaa valmistua, koska tilatut billet siivet saapuivat juuri Fin-Turbolle. Myös kannet on jo hyvän matkaa työn alla Kosusella. Revon Jyrkiltä löytyi sarja Schrickin venttiilejä jotka tulee Vayneltä löytyneisiin 2.8n kansiin.
Comment
-
Tuota pientä tuottoeroa olisi voinut käyttää "hyväksi". Ne olisi voinut laittaa bensakiskon viimeisiksi niin olisivat omalta osaltaa saattaneet estää laihalle menemistä viimeisissä sylintereissä. Maailmalla on huhuttu, että kovissa vedoissa näissä "tunatuissa" autoissa tahtoo aine loppua viimeisissä sylintereissä. Tuo kiskohan on U:n muotoinen ja aine syötetään vain toisesta päästä. Itse olen huolissani tuosta, koska mulla on tuo pumppu ihan siinä ja siinä, että se riittää (etanolilla) noilla tehoilla ja siksi hyllyyn on nyt tulossa 034 kiskosetti tarpeineen. Ihan vain varmistelua. Samalla toki menee taas tuo pumppukin vaihtoon (044).
Tosin eipä tuo suuttimien isompi tuotto paljoa auta jos pumppu ei saa sitä ainetta sinne tarpeeksi työnnettyä.
Laatikosta. Jos sulla ei ole se paikoillaan niin helpostihan ne stefat sinne vaihdat vielä? Eikö tuolla ole kuitenkin ajettu lähemmäs 200tkm eli kyllä kai ne kannattaisi vaihtaa, kun ne ei ole edes kalliit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiTuota pientä tuottoeroa olisi voinut käyttää "hyväksi". Ne olisi voinut laittaa bensakiskon viimeisiksi niin olisivat omalta osaltaa saattaneet estää laihalle menemistä viimeisissä sylintereissä. Maailmalla on huhuttu, että kovissa vedoissa näissä "tunatuissa" autoissa tahtoo aine loppua viimeisissä sylintereissä.
Comment
-
Venakopat, lohko ja paljon alakerran osia kävi tiskikoneessa Fin-Turbolla. Puhaltelin venakopat JPllä lasikuulalla ja vetäisin punaiseksi.
Suuttimet on matkalla ja pitäisi tulla piakkoin. Ahtimet oli ilmestynyt eilen pajalle pestyjen osien kanssa, kiitokset Markukselle.
Odotellaan vielä kansien valmistumista Kosuselta ja osakuorma Tepolta niin niputtamien voi alkaa.
Oliko muuten tämmöinen herkku tiedossa? -> http://www.partsbase.org/Viimeksi muokannut JAP3; 27.11.2013, 13:32.
Comment
Comment