Entinenkään projekti ei ole vielä valmis, mutta tuli ns. pakkorako hankkia yksi auto lisää. AVK:lta siis kyseinen laite hankittiin suht edukkaasti.
Taustatarinaa; Auto ilmestyi varastolle jo kuukausi sitten hinnan ollessa pikkuista auki 6000 euroa. Viime tiistaina tiesin hinnan putoavan 3900 eurosta 3300 - 3500 euron paikkeille, ja siihen mennessä korkein tarjous autosta oli 3000 euroa. Aamulla joku tarjosi heti 3400 ja alkoi pieni paniikki iskeä. Ajattelin aluksi jättää puolen päivän aikaan oman tarjoukseni minimikorotuksella 3500 euroa, mutta jotenkin kummassa läksin kumminkin soittelemaan ja tarjosin. 5min tarjouksen tekemisestä hintaa tiputettiin ja auto jäi sitten meikälle, eli melekoinen ajoitus tai jotain muuta.
Illalla kirjoittelen vähän enempi ja laittelen niitä tärkeimpiä eli kuvia.
[edit]
Pahoittelen jo etukäteen kuvien helvetin huonoa kuvanlaatua.
Tässä on auton keula sellaisena kun se oli avk:lta tullessaan - ei suurempia vikoja. Ainoa huolen aihe keulan tienoilla on ilmastoinnin lauhduttimessa oleva pieni vekki jonka aiheutti puskurin läpi iskeytynyt oksa. Prkl. :]
Hanttarin kylki näkyypi tässä kuvassa. Eturenkaan joutui vaihtamaan väliaikaisesti tuommoiseen kekkulaan. Auton omalla renkaalla oli ajettu kilometrikaupalla puhjenneella renkaalla.. vanne on suht lohduttomassa kondiksessa renkaasta puhumattakaan. Ihan kun ois piikkimattoihin ajettu. Tästä myöhemmin kuvia.
Sisusta on melkoisen huonosti pidetty. Ei liene ikinään imuroitu saati pyyhitty pölyjä pois. Takakontti on verhoiltu koirankarvalla. Hyviä idiksiä millä karvoista pääsee tehokkaasti eroon?
Konehuone puolestaan on yllättävän siisti verrattuna sisätiloihin. Keltaiseksi maalattu poikkituki sen sijaan on hirvitys.
Autoa ei ole tarkemmin edes "mällätty", vaan puskuri on kolhaistu johonkin. Puskurin lista on korjattavissa, mutta rekkarikilven muovi on käyttökelvoton. Saas nähdä mitä tästä tulee, mutta halvemmalla päästään kun tuon toisen prokkiksen kanssa. Jakopääremppa ois varmaan hyvä tehdä tai teetättää..
To be continued.
Huom. Kuvat on väliaikaisesti poissa käytöstä. . Piakkoin updatea.
Taustatarinaa; Auto ilmestyi varastolle jo kuukausi sitten hinnan ollessa pikkuista auki 6000 euroa. Viime tiistaina tiesin hinnan putoavan 3900 eurosta 3300 - 3500 euron paikkeille, ja siihen mennessä korkein tarjous autosta oli 3000 euroa. Aamulla joku tarjosi heti 3400 ja alkoi pieni paniikki iskeä. Ajattelin aluksi jättää puolen päivän aikaan oman tarjoukseni minimikorotuksella 3500 euroa, mutta jotenkin kummassa läksin kumminkin soittelemaan ja tarjosin. 5min tarjouksen tekemisestä hintaa tiputettiin ja auto jäi sitten meikälle, eli melekoinen ajoitus tai jotain muuta.
Illalla kirjoittelen vähän enempi ja laittelen niitä tärkeimpiä eli kuvia.
[edit]
Pahoittelen jo etukäteen kuvien helvetin huonoa kuvanlaatua.
Tässä on auton keula sellaisena kun se oli avk:lta tullessaan - ei suurempia vikoja. Ainoa huolen aihe keulan tienoilla on ilmastoinnin lauhduttimessa oleva pieni vekki jonka aiheutti puskurin läpi iskeytynyt oksa. Prkl. :]
Hanttarin kylki näkyypi tässä kuvassa. Eturenkaan joutui vaihtamaan väliaikaisesti tuommoiseen kekkulaan. Auton omalla renkaalla oli ajettu kilometrikaupalla puhjenneella renkaalla.. vanne on suht lohduttomassa kondiksessa renkaasta puhumattakaan. Ihan kun ois piikkimattoihin ajettu. Tästä myöhemmin kuvia.
Sisusta on melkoisen huonosti pidetty. Ei liene ikinään imuroitu saati pyyhitty pölyjä pois. Takakontti on verhoiltu koirankarvalla. Hyviä idiksiä millä karvoista pääsee tehokkaasti eroon?
Konehuone puolestaan on yllättävän siisti verrattuna sisätiloihin. Keltaiseksi maalattu poikkituki sen sijaan on hirvitys.
Autoa ei ole tarkemmin edes "mällätty", vaan puskuri on kolhaistu johonkin. Puskurin lista on korjattavissa, mutta rekkarikilven muovi on käyttökelvoton. Saas nähdä mitä tästä tulee, mutta halvemmalla päästään kun tuon toisen prokkiksen kanssa. Jakopääremppa ois varmaan hyvä tehdä tai teetättää..
To be continued.
Huom. Kuvat on väliaikaisesti poissa käytöstä. . Piakkoin updatea.
Comment