Alkuperäinen kirjoittaja ollivaittinen
Mulla vain vastusti ku ensimmäisellä koeajolenkillä ensin auto tuntui hyvältä ja yhtäkkiä kuskin puolelta takaa kuului kauheaa kolinaa. No, ei muutaku auto talliin ja peräpää ylös ja iskari pois. H&R iskarin yläpää oli antanu periksi!?!?! Ja voin vannoa, että ne kiristettiin kunnolla. Kaveri piti vastaan ja meikäläinen väänsi isoilla putkipihillä yläpään mutterin kiinni.
Tutkin sitten alkuperäistä iskaria ja tuota h&r tekelettä niin vanha iskari on 12mm paksu jossa pää sorvattu 10mm. Yläpäässä on 10mm reikä. H&Rssä 11mm tolppa johon sorvattu 10mm pää, mutta sitten siinä välissä onneton lukitus prikka?!? Semmonen vielä josta on pätkä leikattu pois. No se siellä oli korkannu ja tehny tolppaan jäljen! prkl... Nyt on takapäässä vakio iskarit paikallaan. Pitää keikkua niillä sen aikaa ku saa selvyyttä tähän hommaan.
Pari kuvaa. Kuvassa "ehja" näkyy kuinka toiselta puolen on kans alkanu prikka valumaan. Kuva "korkannu" on sitten jo ihan paskana.
http://i289.photobucket.com/albums/l...niher/ehja.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/l...r/korkannu.jpg
Comment