Mulla on papruversiona nuo jossain, voisin koittaa pdf:äks maanantaina.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi CoupeQ -89 20VT
Collapse
X
-
Moottori paikallaan ja kasailua.. ainoa että puuttuu letkuja ahtopuolelta, menee enemmänkin rakenteluksi. Jos sattuu lojumaan ylimääräisenä noita ahtopuolen putkia ja letkuja niin otetaan vastaan. Periaatteessa kaasuläpältä turbolle puuttuu kaikki, ei saanut näemmä mukaan.
Imuilman lämpöanturi imppasarjassa oli sökö, jos löytyy niin saa tarjota.
Tuossa ensimmäisessä kuvassa näkyy yksi mietitys, että mihin tuosta huohotin putkelta lähtee haarotus? puuttuu putket
Toinen on sellainen 10cm letkun pätkä imppasarjan mutkassa josta lähtee muutenkin ali/ylipainen letkuja. Päässä muovitulpan näköinen juttu ja haarotus pienemmälle letkulle. Näkyy toisessa kuvassa punaisen rastin kohtaalla :)
pitää päivitellä tähän lisää jos tulee illasta taas eteen..Viimeksi muokannut jvt1; 17.5.2008, 09:58.
Comment
-
-
Noniin.. ei motin mukana tullut kaikkia osia joten osia kaipaillaan.. jtapio@gmail.com voi tajota osia.. ainoa paha vain että tämä tietää Juholle turhaa rahanmenoa..
- Ylävesiletku kiertovesipumpullisesta (muokattu/tehty ite)
- Polttoainelinja bensakiskolta tulipellille (teetetty)
- Hukkaportin ohjausvena (ostettu, kiitokset Rainelle)
- Huohotinpukistoon jotain mutta mitä, kaasuläpän alapuolella, ylempänä kuvakin..
- Suuttimien päälle suojamuovi (jos tähän kuuluukaan)
vähän pahaan vaiheeseen jäi tekniikanvaihto uupuvien osien takia.. Enää ei paljoa puutu, mutta viivästyttänyt paljon kun saanut kysellä osien perään. Ahtopuolen letkut ja putket löydettiin muutaman foorumilaisen avustuksella ja ne on tulossa, kiitokset heille.
EDIT: ensisavut testimielessä otettu.. hyvin toimii, mitä nyt ahtopuolelta puuttuu kaikki putket, kaasuläppä-maf patentti väliaikaisesti :DViimeksi muokannut jvt1; 23.5.2008, 21:39.
Comment
-
No niinpä niin.. kävin tänään hakemassa välijäähdytin elementtiä että olisin tehnyt töissä päätyt, mutta eihän tuohon normipuskurin taakse mahdu juuri mitään. Vaikka näyttäis että menee, mutta ei vain mene. Kenno on 70mm paksua ja ottaa väkisillä ilmastoinnin hihnapyörään kiinni vaikka kuinka rälläköisi ja muokkaisi puskuria..
Että jos S2 puskuria tai vaikka kohtuu ehyttä runkoa olisi tarjolla niin saa tarjota.. ässässähän tulee puskuri muutenkin ulommas mitä normipuskuri..Viimeksi muokannut jvt1; 26.5.2008, 21:13.
Comment
-
Tuohon puskuri/jäähy asiaan liittyen.
Tietääkö kukaan onko tämä puskuri kuinka tilava sisäpuolelta että mahtuuko tuommonen paksumpi jäähy tämän väliin?
http://verkkokauppa.harline.com/prod...2738&catid=262
Ja tuo ekassa kuvassa^^ oleva Rs2 look puskuri on sitten myynnissä jos jonkun muun puskurin löydän.Viimeksi muokannut fokzz; 27.5.2008, 08:51.
Comment
-
Ei se ole ihme että se tuntu lykkäävän mukavasti eteenpäin testilenkillä aiemmin. Sain läppärin lainasta että pääsisin lukemaan vikakoodit mutta eihän se mennytkään kuten elokuvissa taaskaan. Luottamusta herättävä J.K.T uning / 285ps404B tuli moottorin tietoihin, mutta kun nuo sai luettua ruudulle näkyviin niin vag-com herjasi, että liian virheellistä dataa ja pätkäs poikki, ilmeisesti lastun "ominaisuus". Ei auttanut vaikka kokeili uudestaan, aina sama lopputulos.
Paha mennä sanomaan että mistä johtuu kun ei pääse vikakoodeja lukemaan mutta tyhjäkäynti on välillä turhan matala, noin 750rpm ja kun painaa kaasua niin on hetkellinen viive ja köhäsy. Välillä taas tyhjäkäynti on about kohdallaan. Odotellaanpas että saadaan uus boksi koneeseen niin nähdään mikä on vikana..
Alustan vaihto ja penkitys/katastus alkais olla sitten seuraavana..
Puskuri on vain perseen ahdas mutta pakko se on välttää ellei jostain saa parempaa tilalle :)
Niin ja tuli rakenneltua tälle illalle muutakin, lämpösuojat turbon/pakosarjan ympäristöön ettei pala koko *
Tuossa nakkasin illan päätteeksi keulaan rojut paikalleen ja tulin kotia niin kyllä se nappaa näppärästi laittomille nopeuksille kun pikkasen polkasee :)
EDIT: Tuli tuossa mieleen että onhan tuossa vielä muutakin laitettavaa, putkisto vuotaa loppupäästä joten se pitää uusia ja sitten saada ajotietokone toimimaan, ei reagoi viikseen mitenkään, ja jokohan kohta joku vois kertoa jos tietää sen keltaisen johdon merkityksen ajotietokoneen liittimessä :) Penkki pitäis korjata ja kojelauta kasata takaisin paikalleenViimeksi muokannut jvt1; 3.6.2008, 14:53.
Comment
-
Noniin, puskin korinvärissä. Sai vain tehä tuon koko alaosan tuosta keskeltä uusiksi että mahtui välijäähyn kanssa olemaan, ei tuo pahan näkönen muodoiltaan ole, tai no alkuperäiseen verrattuna :D
ja projekti alkais olla aikalailla sitten siinä, tehomittaus ja katastus vielä.. no ehkä pientä viilausta, mut ei mitään maatamullistavaa..
EDIT: ei puskuri kestänytkään vielä vesisadetta, joten meni lakkaus vielä uusiksi, mutta nyt näyttää taas hyvältä.
kaikkea tähän mennessä tehtyä
-Moottorin vaihto / johtosarjan vaihto
-välijäähyn tekeminen tälle paketille
-alustan vaihto (SuperSport)
-Pakoputkisto virtaavammaksi
-ahtopainemittariteline jne pientä hilpettä
-puskurin muokkaus/maalaus
-etupään kuluvien osien vaihto (jarrut,nivelet jne)
tulossa Juhon toimesta vielä ilmeisesti B4 konepeittoa ja muuta pientä.. antaapas juhon jatkaa tästä.Viimeksi muokannut jvt1; 17.6.2008, 09:49.
Comment
-
Comment