Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ja tuo Roccon 2,0TQ -> RS4-projekti oli aika täydellinen näyte siitä että toimii.
Minun mielestä tuo modaus on jo kerran tehty (autokin nykyään Suomessa) ja sen jälkeen tulevien WB"RiSo"jen arvostus laskee. Tarvitsee olla aika meedio, että pystyy sen hienommin toteuttamaan, kuin Rocco sen teki.
Tässä vielä topicci, jos joltain jo unohtunut, tai jäänyt huomaamatta.
No onhan se ensimmäinen aina ensimmäinen, mutta jos maulla (OEM-osilla) rakentaa niin mahtuuhan noita tänne enemmänkin. Tyylikkäitä ja hyvinpidettyjä autoja on aina mukava katsoa. Ja jos ei muut tykkää, niin pääasia että omistaja tykkää, kunhan ei minun ikkunoiden edessä autoaan säilytä. =)
lueskelin tuota Roccon projektikertomusta ja on sen verta hyvin toteutettu, että voi olla ettei tästä nyt sitten puhdasta konversiota lähdetä tekemään, koska tuosta on vaikea lähteä paneen paremmaksi..Ehkä ennemmin muokatut S-linen puskurit yms.
Ps. Kw:n alusta ja RS4-poljinpinnat ja lepuutustuki tulee tällä tietoa keskiviikkona ja 10.5. on varattu aika Murrelle lasien tummennusta varten. 20" Zinikkienkin pitäis tulla tällä viikolla.
Hiihaa..Eilen tuli vihdoin vähän palikkaa niin saa projektin kunnolla potkaistua käyntiin:
Eli..RS4-poljinpinnat ja lepuutustuki
Ja sitten se enemmän odotettu eli KW Variante 2 korkeussäädettävä alusta
Ai niin...Zinikit ja renkaat tulee aikasintaan ens viikolla...hitusen pistää v****taan ku on uudet nastarenkaat vielä alla...Ku ei oo ollenkaan kesänakkeja eikä viitti ostaa ku on toiset tilauksessa...Niiden piti tosiaan tulla jo viime viikon lopussa...voi peppu sentään..
Viimeksi muokannut okkim; 24.4.2008, 17:22.
Perustelu: yhdistetty
älä sitten ainakaan mitään aftermarket- korisarjaa ala laittamaan, ei näytä hyvältä.. täällä tuo wb b7 risa pyörii, ja oon ainaki ite tykänny ;). vastaavaa sedania ei ole vastaan tullut, itseasiassa vastaavaa konversiota en ole missään muutenkaan nähnyt, tuskin kuitenkaan maailman ainoa vajaamoottorinen risa on kyseessä. eli jos intoa ja tunteen paloa riittää, kyllä ne leveämmät lokasuojat autoa muuttavat aikalailla...
kyllä minäkin ymmärrän "räpellys" puheita, mutta jos auto on tehty kokonaan alkuperäisosista merkkiliikkeessä, ei mielestäni voida puhua räpellyksestä. on tietysti eri asia, onko pellin alla se 420hv v8, vai 250hv 2.0, mutta kun autolla ei ole tarkoitus jujuttaa ketään luulemaan kyseessä olevan rs4, sillä autosta ei löydy yhtään kyseistä merkkiä ym. lähinnä tarkoitus erottua massasta..
auroa voisi siis nimittää RS-line varustelluksi. samoin kuin b7-korinen s-line ei eroa s4 ulkonäöstä mitenkään. eli samaa räpistelyä harrastaa myös tehdas..
mutta se siitä keskustelusta, otin vain kantaa. threadin omistaja tekee omien halujensa mukaisen vekottimen.
Joo, ihan slamitilta tilasin ja hinta oli 195 eskoa.
Loistavaa palvelua, suosittelen kaikille.
Oon Tonin kanssa yhtämieltä, eikä tuo s-line korisarja mielestäni hullummalta näytäkkään..
on vaan jotenkin sellanen olo, että jos tohon nyt iskee ne 20" valssit, alustan, lasit tummaks yms. eikä tee mitään muutoksia puskureihin&helmoihin niin onko se enää mitenkään erikoinen? Tottakai varmasti tyylikäs (Hope so) tulee ihan s-linenkin kilkkeillä mut mut..kattoo nyt miltä näyttää kun saa vähän tontitettua ja rimssiä alle ja ne tummat lasit. Voi olla ettei sitten haluakkaan enää mitään korisarjoja..
Tuota kyseistä sarjaa olen suunnitellut laittaa omaan A4:n. Auton ulko näön parantamiseksi, 19" vanteitten kaveriksi. meinasin tilata saksasta suoraan ton sarjan. toivottavasti vielä tälle kesälle saa sarjan kiinni ;)
ei paha kyllä tuo sarja...varsinkin tuo RSAlook takahelma kiinnostaa, koska mun mielestä on aika suolanen hinta jos pitkälti yli tonni pitäis pulittaa etupuskimesta...vitsi ku näkis livenä jossain diudissa ton niin sais vähän perspektiiviä..
Ku s-line etupuskin on muuten ihan ok ku edestä kattoo, mutta sivuprofiili on jotenkin liian "keihäänkärkimäinen". Toi näyttää sivusta katsottunakin suht tasapainoselta.
Kun ei tuo etupuskin nyt niiiiin paljon eroa s-line mallista, ellei nyt verkko lasketa. Jos vähän muokkais vaan s-linee ja pistäis siihen verkot muoviripojen tilalle..
Tulipa tilattua itsekin nuo RS4:n poljinpinnat. Aloin vaihtamaan ja tuli pieni tenkkapoo. Lepuutustuki oli helppo vaihtaa, mutta mitenkäs itse polkimet ovat kiinni?
Lieköhän tässä projektissa tapahtuu mitään koskaan? No mutta tsemppiä yritykseen.
Kyllä tässä projektissa on edetty ihan mukavasti suunnitelmien mukaan! Mikko laittaa varmasti sitten lisä infoa, kun osat autosta on saatu kursittua takaisin kasaan ;)
Mutta sitä odotellessa... joten ei lyödä vielä naulaa arkkuun ;) Vai mitä Mikko ;)
kyllä..hyvä on meininki :)
Eli selventääkseni:
Auton lasit on tummennettu (By Murre)
Alustasarja isketään lopullisesti alle viikonlopun aikana.
Myös Zinikin vanteet ja Pirellin renkaat tuli eilen...
Eli kuvia heti kun projekti osa 1 on viikonlopun osalta valmis..
Ja suurin kiitos tietysty Murrelle projektin etenemisestä ;)
Voi perskeleen perskeles...KW Variante 2 on nyt alla ja Murren kanssa ilakoitiin eilen illalla ku oli takavanteet paikallaan että näyttääpä naminamilta kunnes....Etuvanteet paikalleen ja jarrusatuloihin ottaa kiinni...Kyllä nyt syö miestä kuuden viikon vanteiden odotusten jälkeen ku ei sovikkaan paikalleen vaikka puljusta mistä tilasin luvattiin ja vannottiin ettei ota puolat kiinni jarruihin...ei oo helppoo hakata päätään seinää :(
5mm spacereillä korjaantui hienosti, mutta jos otetaan laikalla satulasta hitusen pois (3-4mm). Niin ei tarvi käyttää speicereitä! ;)
Muuten kyllä on ihmeen hyvin vielä tilaa pyöräkoteloissakin tuolla paketilla!
Mutta Mikko is the boss..
Nonniin eli pieni update...
5mm spacereilla jäi vielä tosiaan se kuuluisa milli vanteen ja jarrusatulan väliin..Vianorilta haen tänään 5 milliä pidemmät pultit ja euromasterilta sovitteet 72.2/57.1 mm..Täytyy toivoo että niillä saadaan soiva peli ku ihan tarkkaa mittaa ei sovitteelle Murren kanssa eilen saatu :)
Vielä pidetään Murren "Laikkahimot" kurissa ihan vakuutusteknisistä syistä, mutta ei sitäkään vaihtoehtoa ole pois suljettu ;)
Kuvia a.s.a.p. Kun systeemit on kiinni ja auto vahattu.
Otathan huomioon, että yleensä rengasliikkeiden pulttien pituudet menee 5 mm jaolla, mutta Audin vakiopultti on yleensä 27 tai 28 mm pitkä. 35 mm pultti menee siis pari kolme milliä pidemmälle napaan sisään, kannattaa kokeilla että mahtuu rengas vielä pyörimään. Ainakin joissakin vanhemmissa malleissa liian pitkä pultti otti napaan kiinni.
Comment