Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 2.8 V6

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi 100 2.8 V6

Miten tuommoseen saisi koneja lisää, kokemuksia/tietoa...Tuntuisi olevan hankala trimmattava, tosin kyllä kyyti mulle riittää nyttenkin.

Toinen tyhmä kysymys mites jos vaihdan esim. http://www.freetechnics.fi/ilmanpuh.htm tommosen putsarin vaatiiko säätötoimenpiteitä?

Itse en ymmärrä autojen päälle juuti muutakun ajella osaan.

Saavutetaanko noilla vakiokoteloon tulevilla vapaammin virtaavilla suotimilla mitään hyötyä, jonka huomaa aikuisten oikeesti?

Comment

Lyhyesti sanottuna. Ei.

Alkuperäiselle kysyjälle: Autoa vaihtamalla ellei työkalut pysy kourassa. Jos pysyisi, moottorin vaihtamalla saisi paljon, vähän vähemmän nokka- yms jumpalla.

Comment

Niin mä vähä arvelinkin.

Comment

Viime talvena vaihdoin kartio suodattimen tilalle alkuperäiseen koteloon sopivan Greenin vapaavirtausmallin.
          Suurinpiirtein samalta se tuntui kuin kartiomallinenkin. Paitsi ettei jäätänyt ilmansuodattimen koteloa ja imuputkea (pystyi käyttämään imuilman esilämmitystä).
          Laitoin sellaisen syksyllä VW:n turbodieseliinkin.

Comment

Juu...

En meinannut tuolla ilmanputsarilla heppoja hakeakkaan :)... ajattelin vaan että jos semmosen sinne tumppaa ni tartteeko säädellä muuta....

Juu oon tiedustellu tota trimmaamista esim. jp-tuningilta ja tullut tulokseen että riittää mulle vakionakin...pitänee fiksailla tota ulkonäköä...sen puolen osaa tehdä ittekkin :)

Comment

Paraneehan vapaavirtaussuotimella ainakin imuäänet jos ei muuta.

Comment

Pieni teholisä tuntuu ahterissa ja imuäänet todellakin "miehistyvät". Ainakin dieselissä ero on selkeä.
                Laadukas suodatin on lisäksi pestävä, mitä vakio ei ole.

Comment

Working...
                X