Kyllä ainakin tässä omassa V8:ssa tuo voima tuntuu oikeasti tulevan vasta siinä 4000rpm:n korvilla. Silloin alkaa kasin äänetkin pääsemään kunnolla ilmoille.. ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
-94 S4 4.2 käyttöauto "ikuisuus projekti"
Collapse
X
-
Fleishter
Hyvä tietää etten ihan hukassa ole kyseisen moottorin kanssa. Noh laitoin jo NGK:n tulpat kuitenkin tilaukseen (bur6efsz tms tarjosi tecdoc) kun ei ez-E muistanut milloin ne on vaihdettu... Käy siinä samalla sit muutkin sytkän osat läpi.
Ja mitä gedun Äsnelkun jättämiseen tulee..niin jaa-a... en osaa sanoa tuohon mitään muuta kuin että terve taas ja sitä pitää kokeilla...:)
Comment
-
Fleishter
Noniin nyt on auto käynyt näyttelyssä ja tampereen seudun audifinnssit huomio...!!
(Ja muutkin siellä käyneet)
Jos satuit käymään kyseisessä 100+ tapahtumassa ja otit kuvia audistani niin voisinko ystävällisesti saada itselleni noita kuvia... pari kuvaa saan ensi viikolla kunhan poijaat saa purettua kamerasta ne mutta muutkin kuvat kiinnostaisi ....
Laittakaa vaikka tähän tai sit s-postilla : Arttuper@yahoo.com ..kiitos
Laittasin vaan tähän ketjuun pikkasen update kuvia jos niitä löytyy...kiitos jo etukäteen
Comment
-
Sitten kysymys V8:n omistajille. Onko normaalia että tuo 4.2l s4:n kone tuntuu alle 4000rpm hieman puhdittomalle ja tossa 4000+ rpm herää vasta kunnolla henkiin ja vetää kuin pieni kylä kesämökkiä sit rajoittimelle? kummastelin tätä ominaisuutta kun mulla on ollut käsitys että näistä se ns. turboviive uupuu kokonaan =D... Hyvin se vääntää kyllä pienemmilläkin kierroksilla mutta jotenkin se "herää" eloon vasta siellä neljässätonnissa...
Jäsentiedotuksen puolelta löytyy myös muistikuvan pohjalle tukea kuvan muodossa (dynolappu Audiclubin dynopäiviltä 29.4.2006) Mittauksen tuloksena 286hv/420nm. Ja auto oli vakio lukuunottamatta cat-back putkea.
Comment
-
Fleishter
Joo niin arvelinkin. Ja kas kummaa uudet tulpat ja ilmanputsari teki ihmeitä... Ja pari repäisyä lahden moottoritiellä (karstan polttoa...auto kun on ollut kaupunkiajossa) ja nyt se moottori on taasen kuminauha=D vetää todella nätisti alusta loppuun saakka... Silti täytyy sanoa että äänet oikeasti alkaa vasta siinä 4000rpm kohdilla...Vetää V8 rookien naaman virneeseen joka kerta.
Comment
-
Fleishter
Noniin jotain uutta kerrottavaa tästäkin projektista taasen.
Perjantaina U-G-M :n ( www.u-g-m.net ) pojat veti takalasit tummiksi ja siinä samalla hääräsin ja vaihdoin takalasinnostimien kytkimet uusiin, kun vähän lasit pätkivät.
Kalvot on merkkiä suntek ja ainakin sen verran näppärästi ugm:n tyypit ne paikoilleen laittoi, että lämpimästi voin suositella kalvotukseen kyseistä firmaa (ja kalvoja).
Sunnuntaina sit täytettiin ilmastointi. (järjestelmässä oli tavaraa 28g) ja nyt se taasen pelaa kuukauden. Nyt laitettiin väriaineet sisään joten vuotoa on ruvettava etsiskelemään kohtapuoliin.
http://koti.mbnet.fi/fleshw/Audi/audi%20j%e4iss%e42.jpg
Kuva Emännyyden kanssa suoritetusta sunnuntain perheretkeltä... saisi olla auto kyllä puhtaanpikin.
http://koti.mbnet.fi/fleshw/Audi/s6matta.jpg
Ja tossa huono kuva 100+ messuilta 20" vanteilla...
Ei ilmeisesti paljoa audi-ihmisiä kys messuilla käynyt... kun tuo on ainut kuva tähän mennessä =D ... Nooh ei sen väliä... Projekti jatkuu....
Comment
-
Fleishter
Noo kyllähän ajatus jäi itämään....) Ehkä hieman toisenoloiset 20":set ja hieman kapeampi/ohuempi rengas... hmm
Nyt olis tavoite lähinnä ensiksi kaivaa kuskille sähköistuin jostain ja saada alustaa alle.. Pääsis sit sovittelemaan hieman vaatimattomampia 18" kromeja kohan rantautuvat suomeen tässä kesän mittaan. Ja valojen sävytystä tiedossa kanssa (kohan maalariystäväni joutaa)...
Musiikkivehkeetkin pitäs päivittää ja ja.... :) työtä siis riittää...ja siitä lisää kohan taas saadaan jotain aikaan
Comment
-
Tuli sitä messuilla käytyä ja kaks kuvaa tuli sun autosta räpsäistyä mutta ei niistä kyllä hyviä tullu ( ei ollut auton vika vaan kuvaajan:), tai kameran....). On kyllä vielä lataamatta koneelle et miltä näyttäis isolla näytöllä.
Ne autot jotka oli hyvin valaistussa paikassa niin sai vielä hyvän kuvan, vähän pimennossa olevista ei saanu salamalla eikä ilman hyvää kuvaa, jäi hämäräksi. Autos väri auttoi asiaa tässä:)
Comment
-
Fleishter
Noniin tämäkin projekti on ollut hieman kesätauolla, johtuen erinäisitä rahallisista sijoituksista ( tullut hieman reissattua).
Mutta lähiaikoina päästään eteenpäin asiassa. audi a6:sen (c4) tummaoptiikka ajovalot tuli tilattua kfzteile24:sta kun ne siellä oli poistomyynnissä ja e on tuohon keulalle tuon faceliftin aikasemmin jo tehnyt. 189€ + postikulut 29€ vs. Hellan suomihinta +500€. Eli halpaa on:) Tilaus onnistui kohtuu helposti kielimuurista huolimatta, ja toimitus suomeen toimii. Lähetin etukäteen sinne s-postia ja kysyin asiaa, ja sit tilatessa lisätietoihin oikea toimitusmaa. Ja avot.
Maalari viettää hieman kesälomantynkää tässä heinäkuussa joten takavalotummennukset menee syssymmälle ja alusta on edelleen hakusessa... osittain olen tarkka laadusta ja osittain rahapulaa (päättäkää itse kumpi painaa enemmän).
Autoni ja minut siinä sivussa voi bongata joensuusta ilosaarirock viikonloppuna ja seuraavalla viikolla siitä majailemme kuopiossa pari päivää...
Kuten ylläolevasta tekstistä voi päätellä... painaa kesäloma päälle viikon päästä ja nainen oli sitämieltä että lomalla tehdään nyt muutakin kuin laitellaan audia. Noh joskus on annettava periksi vaikka kovasti ajatus tallielämästä pariviikkoa houkuttelisikin :)
Palaillaan taasen kuvien kera...kunhan valot saapuu ja toivottavasti myös ne vanteet...
Fleishter out..
Comment
-
Fleishter
http://koti.mbnet.fi/fleshw/Audi/tummaoptiikat.JPG
Piti käydä likaisesta autosta ottamassa kuva :) lisää näitä kohan saan pestyä ja uudet vanteet alle jotka edelleen ovat jossain tulossa :(
Comment
-
Fleishter
katso ensimmäistä kuvaa tässä topikissa ja lue koko juttu kuvien kera..niin huomaat eron... valoissa on pyöreämpi reuna etc...
Comment
-
Umpion maskin puoleinen yläkulma kaartuu loivemmin urs6:ssa verrattuna urssi neloseen. Siksi valot ei ole suoraan vaihdettavissa.
Comment
-
Fleishter
Noniin. vanteet eivät koskaan löytäneet perille Suomeen sieltä ameriikoista. Lienevät eksyneet jonnekkin matkalle:) Nooh jatketaan ensi kesänä siltäosin :)
Rinkelikeula sai leiman pari päivää sitten (käsijarrun viilausta vaille oli). Ja airbagin Merkkivalo sammui ihan ratin irtikäytöllä ja liittimien putsauksella. Hätäpäissäni ostin UrS6:n kolmipuolabägiratti + kierukkayhdistelmän, joka nyt on sovittamista vaille :). Ja uudet nahkat jos saisi viritettyä tuohon hienouteen.... Halvalla sain toimivan, piti ostaa:) Projekti jatkuu siis pikkuhiljaa.
Sitten muuta asiaa. Ensinnäkin täytyy kiittää kaikkia eteläsuomessa asuvia audisteja eritonen ez-e:tä ja gedua kaikesta avusta/tuesta/olemisen sietämättömästä keveydestä.
Henkilökohtaisiin syihin vedoten pakkaan kamani tulevana lauantaina ja siirrän kortteerini kuopioon.... Elikkästen mattamustan minuuteni ja audini:D voi bongata ensiviikosta lähtien savon sydämmestä. Toivottavasti yhtä innokkaita rinkelikeulamiehiä/naisia löytyy myös sieltäpäin....
Projekti menee siis muuton myötä hieman jäihin....Johtuen harrastetilojen uudelleensijoittamisesta...Toivotaan että kuopiosta löytyy joku tallinnurkka, jossa pimeinä iltoina harrastaa mattamustaa magiaa...
Eipä tässä muuta, Hyvää syksyn loppua kaikille:)
PS. Jäsenedut joista muualla kerroin, säilyvät edelleen edellisessä työpaikassani.
Comment
-
Fleishter
Alkuperäinen kirjoittaja ez-E Näytä viestivieläkö tämä auto liikennöi jossain??
kaiholla muistelen kasin murinoita.. ei rivikutonen pääse lähellekkään...
Kiire töissä ja sairastelu tässä on vaatinut veronsa, ja muuta en ole kerennyt hommaamaan kuin uudet kesärenkaat vanteineen... Kuvan tietty voisin laittaa kunhan löydän jostain :D
Comment
-
Fleishter
Tässäpä pari räpsyä autosta uusin vantein ja renkain... Allroad quattrohan se vielä on:) Mutta alustasarja hakusessa...Josko tälle kesää sais jo alle
http://www.flickr.com/photos/fleisht...n/photostream/
http://www.flickr.com/photos/fleisht...n/photostream/
En näköjään osaa sitten liittää kuvia suoraan..joten laitetaan linkkeinä
Comment
Comment