Tuollainen tuli väkerrettyä. kyllästyin tuohon Audin omaan sähköiseen ohjaimeen, joka ei tuntunut pelaavan oikein kunnolla. Ahdot tahtoi kiihdyttäessä vähän seilata ja paineet jäi muutenkin mielestäni hieman liian alas..luonnollisesti ;) Tuossa autossanihan on ABT:n virityssarja, jolle on luvattu 240hp tehoa. Voi tietysti se ahtojen heilahtelu johtua huonosta lastustakin..Tosin ABT:n pitäisi käsittääkseni jotain noista audien virittelystä tietää..
No, joka tapauksessa. Nyt kun tuo mekaaninen säädin on toiminnassa niin ahdot pysyy juuri siinä mihkä ne haluaa säätää eikä seilaa suuntaan eikä toiseen. Tuolla ekalla venttiilillähän säädetään kuinka nopeasti ahdot nousevat(ja halutessaan saa ahdot hetkellisesti nousemaan yli säädetyn rajan..ns. yliahto-toiminto..tai jotain..)ja toisella venttiilillä sitten säädetään se kuinka korkealle ahdot nousee. Toimii kuin se kuuluisa Sveitsiläinen junan vessan kello..vai mikä se nyt oli :)
Nyt vaan seosmittaria asentamaan ettei käy köpelösti noilla ahdoilla leikkiessä..
No, joka tapauksessa. Nyt kun tuo mekaaninen säädin on toiminnassa niin ahdot pysyy juuri siinä mihkä ne haluaa säätää eikä seilaa suuntaan eikä toiseen. Tuolla ekalla venttiilillähän säädetään kuinka nopeasti ahdot nousevat(ja halutessaan saa ahdot hetkellisesti nousemaan yli säädetyn rajan..ns. yliahto-toiminto..tai jotain..)ja toisella venttiilillä sitten säädetään se kuinka korkealle ahdot nousee. Toimii kuin se kuuluisa Sveitsiläinen junan vessan kello..vai mikä se nyt oli :)
Nyt vaan seosmittaria asentamaan ettei käy köpelösti noilla ahdoilla leikkiessä..
Comment