Kirjoitellaas tänne tarinaa meikäläisen "ensiautosta" ja muutoksista, mitä siihen on kohta kymmenen vuoden omistuksen aikana tehty.
Kyseessä on siis vuoden 1992 Audi Coupe quattro 2.8 aah moottorilla, joka tosin nyt on korvattu s8 napatulla 4.2 akh veekasilla.
Varusteita tässä yksilössä on uutena ruksittu yllättävän hyvin:
- ilmastointi
- vakionopeudensäädin
- ajotietokone
- musta nahkasisusta
- tehdas sävylasit takana
- aurinkokennokattoluukku
- sähkölasit ja peilit
Autohan tuli keulakolaroituna ja elämää noin 300tkm nähneenä.
Keula korjattiin ja auto ylimaalattiin, jonka jälkeen se toimi muutaman vuoden käyttiksenä.
Pienien vikojen saattelemana ja käyttöauton hankinnan johdosta tämän sai luvan siirryttyä harrasteautoksi.
Ensimmäinen muutos joka tehtiin jo aiemmin valmiiksi hyllyyn odottamaan, oli pulttijaon muuttaminen 5pulttiseksi. c4 quattro 100 takanavoista sorvataan noin 5mm pois jolloin ne sopivat eteen. Taakse tuli b5q navat, näillä toki raideleveys kasvaa hieman takana.
Auto talliin ja aloitettiin purkamaan. Ensimmmäisenä listalla oli korjata viat, joiden takia auto jäi seisomaan. Eli lämppärin kennon vaihto ja jälkiasennus varashälyttimen poisto.
Kyseessä on siis vuoden 1992 Audi Coupe quattro 2.8 aah moottorilla, joka tosin nyt on korvattu s8 napatulla 4.2 akh veekasilla.
Varusteita tässä yksilössä on uutena ruksittu yllättävän hyvin:
- ilmastointi
- vakionopeudensäädin
- ajotietokone
- musta nahkasisusta
- tehdas sävylasit takana
- aurinkokennokattoluukku
- sähkölasit ja peilit
Autohan tuli keulakolaroituna ja elämää noin 300tkm nähneenä.
Keula korjattiin ja auto ylimaalattiin, jonka jälkeen se toimi muutaman vuoden käyttiksenä.
Pienien vikojen saattelemana ja käyttöauton hankinnan johdosta tämän sai luvan siirryttyä harrasteautoksi.
Ensimmäinen muutos joka tehtiin jo aiemmin valmiiksi hyllyyn odottamaan, oli pulttijaon muuttaminen 5pulttiseksi. c4 quattro 100 takanavoista sorvataan noin 5mm pois jolloin ne sopivat eteen. Taakse tuli b5q navat, näillä toki raideleveys kasvaa hieman takana.
Auto talliin ja aloitettiin purkamaan. Ensimmmäisenä listalla oli korjata viat, joiden takia auto jäi seisomaan. Eli lämppärin kennon vaihto ja jälkiasennus varashälyttimen poisto.
Comment