Kannustetaan nyt kaveri voittoon! Ei tuu toimimaan :) Keittää koko paska, myy pois!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Toimii ok, auto hilataan Ringille rekassa, ja todetaan ekalla kerralla Bergwerkin nousussa, että kas, ei se riitäkään.
120 tarjottu :)
Comment
-
Oon tässä koittanut googlata, millainen ihmeen systeemi sinne takaluukun alle pitäisi tehdä saadakseen imua syylärille. Kielitaitoni ei kuitenkaan selvästikään riitä löytämään oikeita sivuja.
Mieleeni juolahti myös, että auton edestä työntyy auton alle ilmaa pinta-alalla X ja se poistuu perästä auton alta pinta-alalla ~X. Mitenkä siihen lisätään tuo syylärin läpi kulkeva ilma? Kasikytluvun-look ja perä ylös?
Comment
-
Kaikki ei oo kuitenkaan jaksanu selata noita kaikkia mun kuvia läpi..
Urkkiin tuli tollanen:
http://promo.pp.fi/temp/urmas/P1010010.JPG
Sama tuotos, syyläri paikoillaan:
http://promo.pp.fi/temp/urmas/P1010018.JPG
Alle tulee huuva, jossa eteenpäin 950 x 170mm nielu.
Toteutusta odottaa imurinsuutin, jolla kuuma ilma kerätään syyläriltä, ja ahistetaan ulos takaluukun läpi takavalojen välistä.
Comment
-
tässä englannin versio / kuvat takajäähystä
http://www.s2forum.com/forum/showthr...=26537&page=21
Comment
-
Hienon näköinen proggis tuo. Tosin se takajäähy seisoo toistaiseksi siellä jotenkin orvon oloisena alhaalla, mutta saanee sitten ilmaa ainakin. Haetaanko tuolla takajäähyllä painonjakaumaa vai tilaa keulan ilmanotolle? Tuntuu ei-kilpa-autossa vähän vaikealta ratkaisulta, jos vain painonjakaumaa haetaan.
Comment
-
OK, ymmärrän. Tuntuisi, että keulassa sen pitäisi toimia, kun sinne saa tuoretta ilmaa helpoiten. Perään se on vaikeampaa. Jos ei tuo suunniteltu systeemi rokkaa, niin sitten kattoskuupin tyyliin S1 Pikes Peak. :)
Sinänsä tuo on aika tuttu ongelma voimavekottimista, esim Veyronissa taitaa olla parikymmentä lämmönhukkainta.
Dynossa varmaan helppo todeta ratkaisun toimivuus, sehän on ääriolosuhde jos mikä -jos on pidempi tai useampia vetoja, ja kesäradalla se sitten selviää viimeistään.
Comment
-
Taitaa olla toi dyno toistaiseksi olla just se suurin ongelma, ihan teoreettisesti (kunnes toisin todistetaan).
Ilmaa ei yksinkertaisesti mene syylärille dynossa vs. ajoviima..
toivotaan että flekti imee.
Toi on kyllä ihan hieno/siisti toi katto naca.
Pitänee suunnitella omaankin syyläriä takakonttiin, jos vaikka sitä reseptiä ja piparia lohkeis jostain..
Comment
-
Niin, Evo mitsua voi säätää dynossa hyvinkin koko päivän. Ei nouse lämmöt.
Audit piti jäähdyttää vartin välein.
Comment
-
DP:n alapäässä on Y-haara jonka päähän tulee servolla avattava läppä, jos vaikka peli muuten tuntuis liian hiljaiselta. Lisävaimennuläppä laitetaan tällä kertaa vaimentimen jälkeen, jos/kun muuten liian äänekäs kotikadulle...
Melkoisen paljon jouhevampi tuli tästä evo2 DP:sta.
Pedalbox asennetaan jos ehditään.
Comment
-
Comment
-
Onneks vakiosarjan asennus olis sen verran vaativa projekti et ei tarvii vertailla...
Vaan kun on aito Holspeed niin vain taivas on rajana ;)
Edit: Sarjan on mulle onneks myyny joku tuntematon Pro-Mo niin sillä on jälleenmyyjän takuu, vaikkei "pääinsinööri" tekemisistään mitään vastuuta tunnukkaan ottavan kun ovat niin täydellisiä.Viimeksi muokannut kalsket; 14.3.2010, 19:23.
Comment
-
Comment