Onko ennakot pysyny 18:ssa? Millä ahdoilla noi tuli ja meinaatko Alastaroon laskea ahdot/tehot alemmas? ois kiva nähdä miten heittelee noilla tehoilla mutkien ulostuloissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Ihmettelen mistä ne lisäennakot löytyi kun edelliselläkin kerralla dynossa säädettiin ja 1.4barissa toimi parhaiten 18 astetta. Paraniko imulämmöt/palolämmöt niin hyvin vai otettiinko viimeksi vain kesto-ohjelma?
Pakopuoli on nyt avarampi joten pakopaine pienempi --> vähemmän pumppaushäviöitä --> käy viileempänä --> lisää ennakkoo.
Sytkään tuli hipo-osat -->palotapahtuma nopeempi/tehokkaampi --> lisää ennakkoo
Comment
-
https://www.dropbox.com/sh/a6ai8ui15hc07nj/nsFwXvmO5D
Radalla alle 700hv tehoilla
vähän meinannut tänään väsyttääkin...
Comment
-
Hienon olosesti rapsakka soitti Alastarolla. Pieni lammikko jotakin lipidiä nestettä näky jääneen alle?
Onko viime vuonna vaivannut viiveongelma nyt korjattu?
En ainakaan minä kuullut, että olis ollu misfireä eilen, vieläkö pätkii jossain olosuhteissa?
Comment
-
Puolien vaihdoin jälkeen ei mitään kipinäongelmia.
Ohjaustehostimen pumppu vuotaa vihreää lientä ja oli tiedossa jo lähtiessä.
Mitä fööniin tulee niin alueen kapeneminen alapäästä vaatii vähän enemmän kepittämistä mutta ahtokäytös ainakin kilon ahdoilla oli selkeää ja ennustettavissa eikä generoinut ainuttakaan jännäkakkatilannetta. Lämpimällä renkaalla jäi vielä kovemmilla ahdoilla kokeilematta. Viileällä renkaalla ainakin kakkosella sutiminen oli 1.9 paineilla täysin holtitonta.
Motti toimi kyllä eiken kaikin puolin hienosti. Jarruista ja bensapuolesta tuli kotiläksyjä.
Jarruihin pitää saada eteen vähemmän racet palat, nuo eivät toimi kylmänä ~lainkaan ja näin ollen Nürellä tappavat. Lisäksi syystä tai kolmannesta jarrubalanssia ei saatu kuntoon sen ollessa koko ajan aivan liian takapainoinen.
Bensapuolella ongelma polttiksen riittävyys pidemmissä kaarteissa vajaalla tankilla. Esimerkiksi Palmasista palatessa se loiva vasen generoi aina bensanpuutetta. Vaihtoehtoisia ratkaisuja isompi välisäiliö (nykyinen ) ja/tai tehokkaampi siirtopumppu (nyt Carter) ja/tai toinen siirtopumppu rinnalle imemään tankin toisesta reunasta.
Alusta kaipaa myös säätämistä, tuollaisena tarjoaa persettä liian helposti.Viimeksi muokannut kalsket; 15.4.2013, 15:51.
Comment
-
Olikos sulla orkkis tankki vai joku turvatankkihommeli?
Itsehän asentelin Samin Supercopaan sen ruuvipumpun keskelle 15 litraista turvatankkia. Kolosin foameihin tilan ja painoin 45 asteen kulmaan takakulmaa kohti. Ainakin tänään toimi täydellisesti.
Comment
-
-
Ihan niin rajoittuneesti ei tarvi ajatella. Kyllä orkkistankkiakin pystyy helpohkosti niiden tilarajoitteiden sisällä muokkaamaan, mutta eri asia kannattaako siihen ryhtyä sen sijaan että laittaisi sitten oikean turvasäiliön.
Comment
-
Joo, monet turvatankit on muotoilultaan epäsuotuisia rapeeseen, eli matalia mutta molempiin suuntiin leveitä. Ooppelia harrastava ystäväni teki itse alumiinista tankkinsa, se on sitten vähän 50/60 että haluaako modata vanhaa vai tehdä kokonaan uuden.
Comment
-
Ei ole, mutta siinä kohtaa missä perä loppuu, alkaa runkoaisat. Olen tutustunut rakenteeseen lähemmin. :) Pohjan leikkely on minusta väärä metodi tuossa kohtaa. Ensin on syytä tarkastella muut vaihtoehdot, ne mitä Teppo tuossa kertoili ja sen jälkeen modata itse tankkia jos on pakko.
Comment
-
-
Nürrellä onnistuin tämänkin rikkomaan, tosin kadulla. Liikkeelle lähtiessä joku paukahti ja veto hävis (~4krpm ja kytkin vähän terävämmin ylös). Luulin että perä antautui mutta tänään kun lopulta saatiin auto ylös niin syylliseksi selvis katkennut vasen takavetari. Osa onneksi löytyy omasta varastosta.
Kolme kierrosta ehdin torstaina ajamaan ennen kuin tuo antautui. Viimeisen kierroksen login otin tänään ulos ja sen perusteella BTG ~8:05, ei vallan huano :D
Comment
-
Comment