Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rapsakka

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tota on tota painoa ainakin satanen liikaa muissakin vehkeissä, perleke..


    Mistähän sitä alottais keventämään, vai tilaisko suuttimet ja boostia hy:n limitille?
    Lisempi painetta olis halvempi kun keventäminen, paitsi rälläkällä:) (ahistaa)

    Niin, ja keula tosiaan tuli maahan ennen takapäätä..

    Comment


    • Kuttaperkkaa koriin ja kuski dieetille. :)

      Vai joko etulokarit yms oli kuitua?

      Comment


      • Vieläkö siinä on se helvetin ilmastointi? :)

        Comment


        • onhan tuossa pelissä putkea ja kaikkee muuta aika lailla. Kynnyksetkin on sellaista mallia ettei tunkin kanssa hirveen tarkkana tarvii olla.

          Puskurit ja etuloksut on jo kuitua. Ilmastointi on riisuttu. Muutenhan tuosta ei oo kevennetty muuta kuin sisustan osia poistamalla.

          Comment


          • Taitaa olla sitten ne helpot ja halvat kilot kuitenkin siis poistettu, ei tuo nyt täyden tankin ja noin satakiloisen(?) isännän kanssa ole ihan mahdoton ronsu. Varmaan jaksaa mennä Ahveniston varikkomäen ylös.

            Comment


            • On se melkosta, oma ex coupe ilman kuskia kummiskin painoi 1380kg, eli ei sitten ole rapea oikotie onneen keveyden suhteen.

              Comment


              • Ilman kaaria olis luultavasti aika lailla kepeempi.

                Tietty jos poistais 4 sähkömoottoria ovista, vaihtaa muovia ruuduiksi jne. mutta ei kiitos.

                Kuski painaa jokseenkin tasan satkun.

                Comment


                • Kaaret painavat yleensä n. 30-40 kg. Ja nopeuttavat kyllä vähintään painonsa vastineeksi autoa mutkissa, jos vaan on tolppien kiinnityspisteisiin sidottu järkevästi. Eli siitä ei varmaan ekana kannata reijitystä aloittaa.

                  Comment


                  • Tässä tapauksessa se yksi valmis reikä riittänee..

                    Comment


                    • se yksi valmis reikä riittänee..
                      Joka on veljeni päässä?!?

                      Comment


                      • Ymmärtääkseni se iso reikä on hieman pienentynyt..

                        Comment


                        • Joo, pari huollettavaa pitä huolen järjen valon säilymisestä, edes jossain määrin.

                          Jahka saan taka-akselille uudet jouset niin täytyykin pistää joku kameran kanssa pellolle kun ajan uudelleen Littoisten iskaritestiradan läpi. Ainakin eilen veti vyöt oikein mielellään oikeesti tiukalle...

                          Jälkikäteen ajatellen harmi etten käynyt vaa'alla ennen kaikkia muutoksia.
                          Viimeksi muokannut kalsket; 25.5.2009, 22:40.

                          Comment


                          • No niin, nyt olis sit ahtosäädötkin jollain hehtaarilla huomista vartti-testiä varten. Momenttialueella 2.2bar ja ylhäällä sit ~1.9bar. Kipinää kaipaisi lisää mutten henno kokemattomana antaa. Ääni ainakin alkaa kuulostamaan jo siltä että vois vähän voimaakin olla.

                            Pari lähtötestiäkin tuli otettua. Ihan helppoa ei oikeiden kierrosten arpominen ole ja vähän on pakko kytkintä luistattaa. Muuten luistaa kumi liikaa tai kone tumppaa.

                            Karkealla käsikellotuksella ja hitaasti päivittyvällä GPS nopeusmittarilla tulkittuna 100-200 otti jokseenkin tasan 10s.

                            Comment


                            • Käytin rouvaa rapeen kyydissä lenkillä. Hän oli aivan täpinöissään jo lähtiessä eikä ainakaan yhtään vähempää kun tultiin takas.
                              Maantie oli märkä niin pitoa löyty vast kolmosella ja rouva vaan nauro. Haluaa nyt kyytiin myös moottoriradalla, liekkö sitten hyvä vai huono asia.

                              Onneksi kuskin penkkiä ei saa niin eteen että ylettyisi itse ajamaan ;)

                              Comment


                              • Hoho, saat rakentaa sille seuraavan kauppakassin...

                                Comment


                                • Oletkos Teppo tulossa Ahvenistolle sunnuntaina? Pääsisin seuraamaan vanhan rataketun ajolinjoja ja oppimaan siinä sivussa...

                                  Comment


                                  • Nyt kyllä mainitset väärän Kalskeen tuossa yhteydessä. Olli on se jolla on jotain hajua radan kiertämisestä, minä vain yrmäyttelen. Niin ja tuskin olen Ahvenistolle tulossa, hieman turhan riskialtis ekaan varsinaiseen ratasessioon tuolla pelillä.

                                    Comment


                                    • Tuota Jukallekin jo naureskelin, että äijät vetää ensin Nyrrellä monta päivää, mutta sitten ahvenisto on riskialtis???

                                      Comment


                                      • Kerran jo olin tuosta samasta epäjohdonmukaisuudesta kirjoittamassa, mutta sisäinen teponpelko eikun kritiikki iski :)

                                        Comment


                                        • Riskialttius lienee suurinpiirtein sama molemmilla radoilla mutta hohdokkaampaa vetää nyrrellä kaiteeseen ;)

                                          Comment


                                            Eiköhän se vielä Nyrrellä ollut sellaista cruisailua vähän itse kullakin ja nämä "rata-ajot" tulee näille tutummille radoille...

                                            Comment


                                            • Josta tuli mieleeni tapahtuma, kun omaan ratakakkiaiseen erään kaverin kanssa turvakaaria hitsailtiin. Heitin siinä putken vedon lomassa jotain sen suuntaista kuin "kait tuossakin on syytä putki olla kun Ahveniston tornin mukassa sisäkaiteeseen spinnaa" niin kaverilta putosi hitsaustamineet siihen paikkaan ja ukko paineli pihalle.

                                              Luulin että hitsauskipinä meni lahkeeseen, mutta kun asiaa tiedustelin, niin kaveri päätti lopettaa hitsaushommat mikäli vehkeellä meinataan kaiteeseen ajaa.

                                              Keskusteltiin sitten koko turvakaarihomman tarpeellisuudesta, mikäli autolla meinataan ajella pienellä vaihteella hissun kissun keskellä tietä.

                                              Hitsaustyöt jatkui.
                                              Viimeksi muokannut Rolle; 4.6.2009, 11:05.

                                              Comment


                                              • :D

                                                Niinpä, moniko käyttää vaikkapa kondomia, jos ei meinaa sekstailla. Vaan harva immeinen ymmärtää kyynikkojen positiivista maailmankatsomusta.

                                                Comment


                                                • Penkissä käyty

                                                  515hv / 6600 / 1.7bar
                                                  650Nm / 5000 / 2.0bar

                                                  Tavoitteet oli 500 / 600 niin pitänee olla tyytyväinen

                                                  Comment


                                                  • Sieltähän tuli ihan raikkaat lukemat.

                                                    Comment


                                                    • Varsinainen puhkulaatikko. :-)

                                                      Comment


                                                      • Ja sunnuntaina Ahvenistolle....aja nätisti :)

                                                        Comment


                                                        • No niin, tuleehan se sieltä, ko vähä harjottelee. Tepolle Onnea!

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Teppo Kalske Näytä viesti
                                                            ...niin pitänee olla tyytyväinen
                                                            Onnea tai osanotot, Teposta ei tiedä :)

                                                            Kyllä noilla lukemilla luulisi kulkevan, korkealla sijaitseva vääntöhuippu mietityttää, mutta varmaankin on aika laakea, ja koppa kuitenkin kohtuullisen kepeä, niin jaksaa varmaan mennä kiitettävästi.

                                                            Comment


                                                              korkealla sijaitseva vääntöhuippu mietityttää
                                                              Joo kyllä sen lapun soisi näkevän millainen käyrä on ja mitä tapahtuu vielä sen 6 tonnin jälkeen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X