kovasti kaivattuja kuvia täällä: http://www.audiclub.fi/kalske/2008_01_28
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Teppo varmaan käskee ja kääntää sitten tällä tavalla :
http://www.youtube.com/watch?v=_Dfz-...eature=related
B4 competionin alusta voisi olla hieman mukavampi, ettei tarttis niin perkeleesti voimaa kaasulla kääntämiseen ?
Ääniodotuksia testaukselle
http://www.youtube.com/watch?v=ynnbq...eature=related
Comment
-
Katsotaan nyt ensin mitä jäykempi takavakaaja vaikuttaa menoon. B4:n takakelkassa lienee hieman enemmän sovittamista rapeeseen...
Petteri soitteli eilen, hetken meni vasta heränneeltä hahmottaa mikä oli hätänä. Vartti puhelun jälkeen vasta tajusin että halusi vain kertoa ettei peliä järin tonttiin saa. Ilman jousitustakin jää maavaraksi helman alle 13cm, jolloin minimi maavara käytännössä asettunee 20cm nurkille. Voi, voi...
Comment
-
-
Musta tulee selvästikin sitte "kopioija". Homma kun aikoinaan tyssäs töiden puutteeseen eli rahaan yllättäen ja ollut himpan hankala saada taas käyntiin.
Enivei mulla on tasan samat kuitukyljet hyllyssä. Etuloksutkin on sekä kuituset että peltiset, mutta en tiedä niistäkään kummat tulee.
Comment
-
Rehennelköön toiset pullistuksillaan, mutta valitettavasti autot eivät niillä kulje.
Tepolla taitaa kyllä olla suunnitelmat kulunkin takaamiseen.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viestiRehennelköön toiset pullistuksillaan, mutta valitettavasti autot eivät niillä kulje.
Ihan hyvännäköisestihän se etenee. Mites ne toiminnalliset kaaret? Tuleeko siis turvakaaret ja jos niin millaiset? Eli kai ne tolppien päät tuetaan kans, eli tulee ns itsekantava kaarirakenne?
Vai tuleeko kioskikaaret, eli sellaiset lattiaan loppuvat, essonpaarissa uskottavat, ja passiiviseen turvallisuuteen lähinnä vaikuttavat?
Vai minimoidaanko paino, unohdetaan turvakaaret ja luotetaan reikään päässä? :)
Comment
-
Nyt sitten Tepon auto kun on kyseessä, voidaan kabiini kaarikonstruktio sekä kuljettajan että myös matkustajan (jos kerran Tepon kyytiin menee) kohdalta vetää pään korkeudelta auton pituusakselin suuntaiset jäykkärit, jossa on karabiinihaan tyyppinen lukitus. Saa ajon aikana lisätuentaa kun kuulassa olevan reiän läpi saa ylimääräisen tangon läpi.
On siinä sitten konttorilla (?) ihmettelemistä että miten tämmöistä autoa oikein ajetaan, että miten se päänuppi tuohon mahtuu?
offtopic: perkl, oli muuten Teppo siun ja Wisan ex-lötkössä kuitenkin vain keltapassivoidut öljyjäähdyttäjän putket, sen verran komeasti oli jo ruoste syönyt öljymoskan alla että olivat hyvin vertailukelpoisessa omiin putkiin verrattuna. Letkut tosin hienoa rst-punosta. :) Etsintä jatkuu.
Comment
-
Comment