Eli taas yksi aan swappi... Jostain syystä b4 sedan kori ollut omaan silmään uskomattoman tyylikäs ja nyt sellainen tuli sitten vihdoin ostettua ilman jarruttavia pyöriä. Tosiaan auto b4 2.6 quattro ja tarkoitus olis laittaa 2.2 aan pellin alle. Youtubessa onkin jo aiheesta vähän videota.(kanava samalla nimimerkillä) Tarkoituksena lähinnä omaksi ja toivottavasti muiden hauskuudeksi, jotain aiheesta päivitellä. Itsellä ei oo mitään valtavaa osaamista niin tekemisen taso varmaan näpertelyä, mutta koitetaan tehdä mahdollisimman hyvä. Moottori takoitus laitaa vakio ohjauksella ja mahdollisesti volvon k24-7400 ahtimella. Pitää vielä vähä pohtia tuota, kun moottorin kunnosta ei täyttä varmuutta. Olisi kiva ensin todeta se toimivaksi ennenkö alkaa isommin haalimaan viritysosia. Varmaan tulevaisuudessa enemmän autosta. Videolta toki jo löytyykin vähä enemmän juttua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 to S2
Collapse
X
-
Hieman verkkaista, mutta tasaista ollut projektin eteneminen. Vakio Aan moottorin korvat ja v6 kannattimet sovitettu yhteen ja prosessista tuli harjoiteltua alumiinin tigausta käytännössä ekaa kertaa. Nyt on menossa uudet tiivisteet öljypohjaan ja venakoppaan. Jatkopään vaihto myös menossa, mutta valitettavasti hinapyörän lukitus ”kyhmy” joka osuu kampuran hahloon oli melkein kokonaan murtunut. Päätin tilata tuollaisen Topranin tarvikeosan tuohon tilalle. En sitten tiedä kuinka hyvä on, mutta ei se varmaan vakiota huonompi ole? Kiinanpoikien kopio rs2 pakosarja tuli myös postista vakion haljenneen tilalle. Seuraavaksi kytkin tasapainotuksen jakopää kasaan ja moottori autoon.
Comment
-
Siihen on syynsä miksi alapyörästä on tehty vahvempia versioita:
https://speed-autoteile.fi/index.php...&product_id=78
Comment
Comment