Terve,
ajattelinpa tehdä tänne projektin omaksi ja liekkö muidenkin iloksi nytkun suunnitelmat ovat alkaneet eskaloitumaan hyvällä tavalla. Kyseessä on tosiaan 1.8T BFB koneella oleva B7 quattro, eli viimeisimpiä vanhalla jumalmoottorilla varustettuja A4:sia. Varusteina lyhykäisyydessään s-linen ulkopaketti matalemmalla alustalla, kellolla oleva webasto sekä jonkinasteinen comfort/sport sisusta. Autolle on tehty jos mitä tässä vuosien varrella, joten lyhyehkö tiivistelmä on paikallaan ennen uuden kertomista:
Auto päätyi minulle kaverilta sopuhintaan n. 4 vuotta sitten ja 270tkm ajettuna. Hinnan syynä oli se että auto piti kylmänä sirisevää ääntä sekä se että katua lakaiseva harjakone oli pussannut kevyesti kuskin puoleista kylkeä.
Ensimmäisen talli illan jälkeen sirinän syyksi paljastui löysällä oleva pakosarja ja siitä innostuneena päätin myllyttää koko pirssin päästäkseni eroon harjakoneen tekemistä kevyistä naarmuista. Tämän jälkeen audi toimitti käyttöauton virkaa muutaman vuoden ajan, jonka aikana tuli tehtyä seuraavaa:
-Ennakointina öljyn imusihdin puhdistus, joka oli onneksi lähes puhdas
-Vakio nelipuolainen ratti päivittyi napeilla olevaan 3-puolaiseen rattiin
-Ajotietokoneen lisääminen
-Etukaarien maalaus, sillä olivat kukkineet perinteisesti sisäkanteista
-Moottorin huuhtelu Liqui Molyn engine flushilla sekä kannen öljykierron takaiskuventtiilin vaihto
-Laatikon sekä perän öljyt + RVS:ät näihin sekä koneeseen
-Kaikki murrokset sekä molemmat takavetarit
-Jarruremppa joka kulmaan
-Valoumpioiden myllytys
-Sisustan äänieristys stp:n black goldilla
-Hifipuoli tuli myös päivitettyä, etuovissa rainbowin GL-C6.2 2-tie sarja sekä takana GL-W6 midbassot joita käskyttää DLS CCi44 4-kanavainen vahvari ja soittimena Kenwood KDC-X5100BT.
-Näiden lisäksi perushuollot, jakopää sekä kaikenlaista muuta pientä. Alla parit kuvat:
ajattelinpa tehdä tänne projektin omaksi ja liekkö muidenkin iloksi nytkun suunnitelmat ovat alkaneet eskaloitumaan hyvällä tavalla. Kyseessä on tosiaan 1.8T BFB koneella oleva B7 quattro, eli viimeisimpiä vanhalla jumalmoottorilla varustettuja A4:sia. Varusteina lyhykäisyydessään s-linen ulkopaketti matalemmalla alustalla, kellolla oleva webasto sekä jonkinasteinen comfort/sport sisusta. Autolle on tehty jos mitä tässä vuosien varrella, joten lyhyehkö tiivistelmä on paikallaan ennen uuden kertomista:
Auto päätyi minulle kaverilta sopuhintaan n. 4 vuotta sitten ja 270tkm ajettuna. Hinnan syynä oli se että auto piti kylmänä sirisevää ääntä sekä se että katua lakaiseva harjakone oli pussannut kevyesti kuskin puoleista kylkeä.
Ensimmäisen talli illan jälkeen sirinän syyksi paljastui löysällä oleva pakosarja ja siitä innostuneena päätin myllyttää koko pirssin päästäkseni eroon harjakoneen tekemistä kevyistä naarmuista. Tämän jälkeen audi toimitti käyttöauton virkaa muutaman vuoden ajan, jonka aikana tuli tehtyä seuraavaa:
-Ennakointina öljyn imusihdin puhdistus, joka oli onneksi lähes puhdas
-Vakio nelipuolainen ratti päivittyi napeilla olevaan 3-puolaiseen rattiin
-Ajotietokoneen lisääminen
-Etukaarien maalaus, sillä olivat kukkineet perinteisesti sisäkanteista
-Moottorin huuhtelu Liqui Molyn engine flushilla sekä kannen öljykierron takaiskuventtiilin vaihto
-Laatikon sekä perän öljyt + RVS:ät näihin sekä koneeseen
-Kaikki murrokset sekä molemmat takavetarit
-Jarruremppa joka kulmaan
-Valoumpioiden myllytys
-Sisustan äänieristys stp:n black goldilla
-Hifipuoli tuli myös päivitettyä, etuovissa rainbowin GL-C6.2 2-tie sarja sekä takana GL-W6 midbassot joita käskyttää DLS CCi44 4-kanavainen vahvari ja soittimena Kenwood KDC-X5100BT.
-Näiden lisäksi perushuollot, jakopää sekä kaikenlaista muuta pientä. Alla parit kuvat:
Comment