Moottorin muutokset:
H-kiertokanget, välijäähdytin 600x300x76mm, jakohihnan kiristin muutettu manuaaliseksi, kammen hihnapyörä varmistettu tapilla, sylinterikannen tiiviste 1.30mm paksu (Race), sytytystulppa NGK PFR6Q. ARP pultit.
Kansi avarrettu
Nokat Au IN: STD+12°/+0,45 EX: STD+10°+0mm
Nosto aks ja ventt. 8,7/10,2mm
Turbo: Garrett G25-550
ECU: MaxxECU Race (ME 7.5), +Etanolianturi
Lambda: Bosch LSU 4.2
Hukkaportin ohjaussolenoidi: MAC Valves 3-tie
Blow off valve: Tial – Q 50mm
Imusarja: Integrated Engineering https://performancebyie.com/products...ntake-manifold
Kaasuläppä: 80mm HEMI
Kytkin: Clutch Master Fx400 6 lapainen.
Imu- ja pakoputket 3” . Pakosarja itsetehty (pakokanavan halkaisija)(äänenvaimentimen ohitus sähköläpällä)
Jarrut: Brembo 6 mäntäinen (vain edessä)
Polttoaine: E85
Pumppu: AEM 340LPH
Polttoainekisko: NUKE 100-03-201
Säädin: AEM 25-305BK
Suuttimet: EV14, 1000 cc, 12 ohm,C15, 0-0 49mm
Juuri vaihdettu:
Kaikki tiivisteet, venttiilinnostimet, öljypumppu, männänrenkaat, kiertokangen laakerit, kampiakselin laakerit, kampiakselin välilevyt, moniurahihna,
jakoketjusarja, vesipumppu (metalli), jakohihna ja lämmitysmatrix.
Dynossa turbon paine 1.9 Bar
H-kiertokanget, välijäähdytin 600x300x76mm, jakohihnan kiristin muutettu manuaaliseksi, kammen hihnapyörä varmistettu tapilla, sylinterikannen tiiviste 1.30mm paksu (Race), sytytystulppa NGK PFR6Q. ARP pultit.
Kansi avarrettu
Nokat Au IN: STD+12°/+0,45 EX: STD+10°+0mm
Nosto aks ja ventt. 8,7/10,2mm
Turbo: Garrett G25-550
ECU: MaxxECU Race (ME 7.5), +Etanolianturi
Lambda: Bosch LSU 4.2
Hukkaportin ohjaussolenoidi: MAC Valves 3-tie
Blow off valve: Tial – Q 50mm
Imusarja: Integrated Engineering https://performancebyie.com/products...ntake-manifold
Kaasuläppä: 80mm HEMI
Kytkin: Clutch Master Fx400 6 lapainen.
Imu- ja pakoputket 3” . Pakosarja itsetehty (pakokanavan halkaisija)(äänenvaimentimen ohitus sähköläpällä)
Jarrut: Brembo 6 mäntäinen (vain edessä)
Polttoaine: E85
Pumppu: AEM 340LPH
Polttoainekisko: NUKE 100-03-201
Säädin: AEM 25-305BK
Suuttimet: EV14, 1000 cc, 12 ohm,C15, 0-0 49mm
Juuri vaihdettu:
Kaikki tiivisteet, venttiilinnostimet, öljypumppu, männänrenkaat, kiertokangen laakerit, kampiakselin laakerit, kampiakselin välilevyt, moniurahihna,
jakoketjusarja, vesipumppu (metalli), jakohihna ja lämmitysmatrix.
Dynossa turbon paine 1.9 Bar
Comment