Jännä nähdä mitä sieltä hajosi. Tuo pressure cut on vähän outo sammumissyy.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 S4 Avant -00 projekti tarinaa
Collapse
X
-
Mittailitko puristuksia sylintereistä?
Mitäköhän maxxecu tekee jos moottorin kierrokset on alueella jonne ei ole olemassa karttoja ja ollaan kaikkien kierrosrajoittimien ulkopuolella? En tunne koko purkkia ollenkaan mutta ei se estä arvailemasta että ehkä se vaan on todennu että ei oo haluttua öljynpainetta nyt tälle kierrosluvulle.
Comment
-
Joo itseasiassa korjaus tohon login tsekkaamiseen. Ei itsellä selkeästi ole vielä osaamista tuon lukemiseen. oil pressure cut tullut peliin myöhemmin vikakoodi jäänyt talteen koska omat asetukset on päin helvettiä :D
Vayne kattoi login läpi ja tuumas että nokkien synccaus hävinnyt ja imunokan asento on mahdoton. Eli jako on pompannut. Kiitos vaynelle jälleen!
Puristuksia en mitannut mutta tulpanreijistä katsoin että männissä ei ole osuma jälkiä. Tässä on tuuria kyllä ilmassa jos jaon korjauksella selvitään. Tänään aattelin illalla purkaa keulan pois.
Comment
-
Noniin, keula purettu pois ja jakopää tarkistettu. Kampuran merkki kohalle ja nokkien työkalu loksahti kerralta paikoilleen. Eli hihna ei ole pompannut (huh). Avasin venttiilikopat auki. Sielläkään ei näkyviä vaurioita ja ketjujen ajoitus myös kunnossa ( huh).
Sit hetken päätä raavittua ja moottoria pyöriteltyä ryömin auton alle ja kurkistelin kytkin kopan sisään. Reijästä näkyy konetta pyörittäessä vauhtiksessa syviä naarmuja ja metalli silppua :D Tais käydä niinkuin okkimi aikasemmassa viestissä maalaili uhkakuvia eli fidanzan vauhtipyörän triggeri kehä antautunut ja räjähtänyt kytkin kopan sisään. Se selittäisi kyllä tuon startilla vaivalloisen koneen pyörimisen sekä synccauksen häviämisen jos kampuran tunnistin on ottanut itteensä!
Ei muutaku moottorijumppaan seuraavaksi että saa vaihteiston irti.
- 3 tykkäystä
Comment
Comment