Laakerijumppa jatkui. Nyt vaihtui repsikan etukulman laakeri tuossa jokin päivä sitten.
Eilen vaihtui vaihdelaatikon öljyt perinteiseen tyyliin, alkava turbiinihumppa rauhoittui selvästi. Katsotaan kuinka kauan tämä antaa tekohengitystä.
Edelleen tekemättä imusarjat, ns."kaasuläppä". Lisäksi parkkitutka pimeni kokonaan 01549 - Supply voltage. Tutkahommia varten pitänee käyttää molemmat puskurit irti ja irroittaa päätöpseli edestä tai takaa, jotta saa vian kohteen selvitettyä. Joko sensori tai johto jostain rikki.
Vielä pitäisi myös etukotelot, siis roiskeläppien kohdat fixata ja maalata, samalla asentaa läpät paikoilleen. Niin saa lisää elinkuukausia autolle.
Onhan tämä tällaista ähräämistä välillä, mutta tykkään kyllä autosta muutoin.
Eilen vaihtui vaihdelaatikon öljyt perinteiseen tyyliin, alkava turbiinihumppa rauhoittui selvästi. Katsotaan kuinka kauan tämä antaa tekohengitystä.
Edelleen tekemättä imusarjat, ns."kaasuläppä". Lisäksi parkkitutka pimeni kokonaan 01549 - Supply voltage. Tutkahommia varten pitänee käyttää molemmat puskurit irti ja irroittaa päätöpseli edestä tai takaa, jotta saa vian kohteen selvitettyä. Joko sensori tai johto jostain rikki.
Vielä pitäisi myös etukotelot, siis roiskeläppien kohdat fixata ja maalata, samalla asentaa läpät paikoilleen. Niin saa lisää elinkuukausia autolle.
Onhan tämä tällaista ähräämistä välillä, mutta tykkään kyllä autosta muutoin.
Comment