Ajattelin jos jotain kirjottelisi niin jää muistiin mitä tehty milloinkin.
Tämän auton pelastamisen syy oli siisti kori, ei niinkään moottoripuoli. Mutta kait tuollakin selviää.
No jos speksit tähän alkuun:
- A4 B5 sedan facelift 1999
- quattro
- 6v 01E, 2.5tdi AFB
- ajettu 330tkm
- Ei mitenkään erikoisen varusteltu
- Joku äärettömän matala alusta
- 15" peltivanteet
- eberi
- LZ3L Hibiscus Red!! :D
Joskus 2010-2013 välisenä aikana ylimaalattu opinnäytetyönä.
On vaihdettu vanhemman mallin konepeltiä ym outouksia harrastettu.
Tämä yksilö nyt siis jo toista kertaa pelastettuna.
Ekan kerran -13 vuonna jäänyt seisomaan syöttöpumppu vikaisena.
Tavoitin entisen omistajan joka oli -19 keväällä pelastanut tämän pellon laidasta ja laittanut kuntoon.
Ensimmäiset kuvat siis siltä ajalta. Viimeiset kaksi kuvaa kun auton kävin nastolasta hakemassa.
Nyt tämä oli jäänyt katsastamatta kuulemma kiireiden takia, mutta onhan tuossa laitettavaakin.
Kait tästä ihan pirteän käyttiksen saa, sen verran mitä nyt ikinä kerkeääkään henkilöautolla ajamaan.
Kulkupuoli melkoisen hukassa. Vahva epäily että pakoputki on hieman tukossa. Siististi kyllä käy mutta ahistuneen oloinen kapistus.
Nokkaremppa olisi kuulemma ollut aiheellinen jo 2019, eikä sitä kukaan ole sen jälkeen vielä tehnyt.
Joten jakopää ja nokkasulkeiset nippeleineen tiedossa.
Jarrut saa käydä läpi, hyllystä voisi viskata kw v1 alustan alle niin voisi ihan ajaakkin.
Perämurikan tukikikkareet vaihdella ja takapäähän powerflexit.
Tiedossa siis huoltoa, korjaamista, siistimistä.
Voi olla ettei äärettömän hurjalla tahdilla riehuta mutta vähä kerrallaan..
Ensitöikseni kävin tilaamassa uudet rek.kilvet ilman reikiä ja eu tunnuksia.
Autobodypartsilta espoosta löytyi uusi orggis facelift konepelti niin sen hain kyytiin ohikulkumatkalla.
Tämän auton pelastamisen syy oli siisti kori, ei niinkään moottoripuoli. Mutta kait tuollakin selviää.
No jos speksit tähän alkuun:
- A4 B5 sedan facelift 1999
- quattro
- 6v 01E, 2.5tdi AFB
- ajettu 330tkm
- Ei mitenkään erikoisen varusteltu
- Joku äärettömän matala alusta
- 15" peltivanteet
- eberi
- LZ3L Hibiscus Red!! :D
Joskus 2010-2013 välisenä aikana ylimaalattu opinnäytetyönä.
On vaihdettu vanhemman mallin konepeltiä ym outouksia harrastettu.
Tämä yksilö nyt siis jo toista kertaa pelastettuna.
Ekan kerran -13 vuonna jäänyt seisomaan syöttöpumppu vikaisena.
Tavoitin entisen omistajan joka oli -19 keväällä pelastanut tämän pellon laidasta ja laittanut kuntoon.
Ensimmäiset kuvat siis siltä ajalta. Viimeiset kaksi kuvaa kun auton kävin nastolasta hakemassa.
Nyt tämä oli jäänyt katsastamatta kuulemma kiireiden takia, mutta onhan tuossa laitettavaakin.
Kait tästä ihan pirteän käyttiksen saa, sen verran mitä nyt ikinä kerkeääkään henkilöautolla ajamaan.
Kulkupuoli melkoisen hukassa. Vahva epäily että pakoputki on hieman tukossa. Siististi kyllä käy mutta ahistuneen oloinen kapistus.
Nokkaremppa olisi kuulemma ollut aiheellinen jo 2019, eikä sitä kukaan ole sen jälkeen vielä tehnyt.
Joten jakopää ja nokkasulkeiset nippeleineen tiedossa.
Jarrut saa käydä läpi, hyllystä voisi viskata kw v1 alustan alle niin voisi ihan ajaakkin.
Perämurikan tukikikkareet vaihdella ja takapäähän powerflexit.
Tiedossa siis huoltoa, korjaamista, siistimistä.
Voi olla ettei äärettömän hurjalla tahdilla riehuta mutta vähä kerrallaan..
Ensitöikseni kävin tilaamassa uudet rek.kilvet ilman reikiä ja eu tunnuksia.
Autobodypartsilta espoosta löytyi uusi orggis facelift konepelti niin sen hain kyytiin ohikulkumatkalla.
Comment