Tällä kertaa tämä on muokattu Lada racing blue. :) Minä tykkään pirusti noista vanteista, niin niillä mennään kunnes mieli muuttuu :) Risassahan on samanlaiset.
Räppäilen lisää kuvia kunhan ehdin, mutta laitan nyt tähän muutokset mitä tuossa on. Aika perus buildihan tuo on, tarkoitus on pitää auto suht vakiona mutta pienillä siisteillä muutoksilla höystettynä. Jospa tämä ei lähtisi ikinä tämän enempää käsistä :)
- ulkoisesti täysi facelift (sisälle tulee facelift keskikonsoli kunhan ehdin tekemään)
- leveämmät kuituiset etulokarit (sopii todella hyvin eikä pistä silmään)
- ovlilistat poistettu keskeltä ja alhaalta
- puskurissa RS4 riltilät, RS4 maski
- bixenonit, ajovalot "mustattu", eli kaikki heijastamattomat osat on maalattu mustaksi
- BC BR Racing alusta
- isommat downpipet
- XS power pakoputki
- takakontin lukko poistettu
- facelift ulkopeilit, oikea puoli täysikokoisena
- joku shortshifteri
Olen tosi tyytyväinen tohon ilmeeseen kun listat on poistettu. Pienellä työllä (jos maalauksia ei lasketa) saa kliinimmän ilmeen, eikä ovissa ole enää mitään ruosteen pesiä listojen alla. Ja sitten nuo etulokarit, ne ei ruostu ja vaikka ne on leveämmät, niin ne ei näytä olevan eriparia perän kanssa kunhan vanne tulee sopivasti kaarelle.
Räppäilen lisää kuvia kunhan ehdin, mutta laitan nyt tähän muutokset mitä tuossa on. Aika perus buildihan tuo on, tarkoitus on pitää auto suht vakiona mutta pienillä siisteillä muutoksilla höystettynä. Jospa tämä ei lähtisi ikinä tämän enempää käsistä :)
- ulkoisesti täysi facelift (sisälle tulee facelift keskikonsoli kunhan ehdin tekemään)
- leveämmät kuituiset etulokarit (sopii todella hyvin eikä pistä silmään)
- ovlilistat poistettu keskeltä ja alhaalta
- puskurissa RS4 riltilät, RS4 maski
- bixenonit, ajovalot "mustattu", eli kaikki heijastamattomat osat on maalattu mustaksi
- BC BR Racing alusta
- isommat downpipet
- XS power pakoputki
- takakontin lukko poistettu
- facelift ulkopeilit, oikea puoli täysikokoisena
- joku shortshifteri
Olen tosi tyytyväinen tohon ilmeeseen kun listat on poistettu. Pienellä työllä (jos maalauksia ei lasketa) saa kliinimmän ilmeen, eikä ovissa ole enää mitään ruosteen pesiä listojen alla. Ja sitten nuo etulokarit, ne ei ruostu ja vaikka ne on leveämmät, niin ne ei näytä olevan eriparia perän kanssa kunhan vanne tulee sopivasti kaarelle.
Comment