Kanttikuatro meni aikoinaan rullaavana kaupaksi ja sekös on aina välillä syönyt miestä. Tämän vuosituhannen laitteet ei ole herättänyt minkäänlaista mielenkiintoa, justiin ja justiin käyttöautona menneet. Tällä hetkellä ajoautona on tuo 3BG Passatti nelivetona, mutta ei oikeen kiinnostava ole sekään. Aina välillä on tullut katseltua olisko halpoja t89 quattroja myynnissä minne voisi nakata vaikka AFN tekniikan keulalle. No nyt se sitten sattui kohdalle ja valmiiksi dieselöitynä :) Miinuspuolena sitten on että on pompannut taka-apurungon ja pyöränkotelon ruosteista leimalla vuonna 2011. Sen jälkeen on ollut jäällä ja pellolla mikä nyt ei ole oikein parantanutkaan autoa. Mutta ompahan säilynyt ja valmiiksi dieselillä niin eiköhän se elvytetä liikenteeseen käyttöautoksi.
Alkutilanne on nyt että konepellin läpi tulee pystyputki, ovet ruostuneet, lokasuojat puhki ja takaluukku lommolla. No ei se mitään, hain moottorivikaisen etuvedon varaosiksi missä on kaikki nämä erinomaisessa kunnossa. Takapyöränkotelot vaatii hitsiä, kuin myös peräkontinpohja. Mitä tässä B3q ukkoja puhuttelin niin monesta muusta on hitsattu samat paikat. Alustaan tuli tilattua kaikki puslat ja nivelet uutta, ihan vakio kumisena. Taka-apurungoksi löytyi vielä omista nurkista parempi aihio, joten ei muuta kuin auto purkuun että pääsee hitsaileen.
Alkutilanne on nyt että konepellin läpi tulee pystyputki, ovet ruostuneet, lokasuojat puhki ja takaluukku lommolla. No ei se mitään, hain moottorivikaisen etuvedon varaosiksi missä on kaikki nämä erinomaisessa kunnossa. Takapyöränkotelot vaatii hitsiä, kuin myös peräkontinpohja. Mitä tässä B3q ukkoja puhuttelin niin monesta muusta on hitsattu samat paikat. Alustaan tuli tilattua kaikki puslat ja nivelet uutta, ihan vakio kumisena. Taka-apurungoksi löytyi vielä omista nurkista parempi aihio, joten ei muuta kuin auto purkuun että pääsee hitsaileen.
Comment