Taashan sitä tuli ostettua yksi B6 lisää. Uudempia autoja on tullut kokeiltua, mutta aina sitä vain palataan vanhaan ja kaivetaan tuo harmaa varastosta ajoon.
No nyt on talossa kaksi B6:sta sedania:
A4 B6 1.9TDIq sedan,
A4 B6 1.8tq sedan "jenkki", eli se mummonpunainen LY3C ja erikoisuutena muiden jenkkikotkotusten lisäksi lyhytkilpi. Perusvarustelussa on siis sähkökattoluukku, Boset, myös takapenkin lämmittimet, hälyt, kapeakilpinen peräloosteri, jenkkivalot, jenkkimallin pisterosia...
Pitää tuosta jenkkimallista ottaa projekti talliin ja hyvän perusvarustelun vuoksi alkaa hipistellä siitä S4:n koriosilla alkoholia nauttiva perheenjäsen.
S-linen korisarja (etu- ja takapuskurit, säleiköt) löytyy
S4:n korisarja (etu- ja takapuskurit, säleiköt) löytyy
S4:n ovilistat löytyy
Sisälistasarjat löytyy
Poljinpinnat löytyy
RS4:n takavakaaja löytyy
APR:n rosteriputkisto löytyy
Eibachin ja H&R:n alustat löytyy
Jarrut löytyy...
3-puola ratteja löytyy...
Pari sportti sisustaa löytyy...
Bosen sarjoja löytyy ja ovipahveja...
Vetokoukku...
Webasto telestart T100 löytyy... (itse lämmitin pitää etsiä joka syö etanolia tai erillissäiliöstä bensaa)
OEM vanteita löytyy...
Pitää nyt aloitella projekti vaihtamalla noita huonopintaisia sisutan pisteosia parempiin, sisustan pesua, takapenkin lämmityksen vuoksi pitää istuinosan nahka vaihtaa toiseen versioon ym. Mittaristosta jo laitoin kyselyä, miten sen saisi helpoiten euromalliksi.
Myöhemmin sitten koriosien sovittelua ja punaisen LY3C lakkavikojen vuoksi ylimaalaus... Samalla siis menee S4 tai S-line osien maalaus uuteen korin väriin. Toden näköisesti heitetään nuo S4:n puskimet paikalle.
Tarkoituksena on myös tuo 1.9TDI AVF:n voimansiirto vaihtaa tuon 1.8t AMB tilalle, niin saadaan välityksiä muuteltua ns. aavikkovälitykseksi. Sitten koneen kimppuun ja etanolimuutos.
No nyt on talossa kaksi B6:sta sedania:
A4 B6 1.9TDIq sedan,
A4 B6 1.8tq sedan "jenkki", eli se mummonpunainen LY3C ja erikoisuutena muiden jenkkikotkotusten lisäksi lyhytkilpi. Perusvarustelussa on siis sähkökattoluukku, Boset, myös takapenkin lämmittimet, hälyt, kapeakilpinen peräloosteri, jenkkivalot, jenkkimallin pisterosia...
Pitää tuosta jenkkimallista ottaa projekti talliin ja hyvän perusvarustelun vuoksi alkaa hipistellä siitä S4:n koriosilla alkoholia nauttiva perheenjäsen.
S-linen korisarja (etu- ja takapuskurit, säleiköt) löytyy
S4:n korisarja (etu- ja takapuskurit, säleiköt) löytyy
S4:n ovilistat löytyy
Sisälistasarjat löytyy
Poljinpinnat löytyy
RS4:n takavakaaja löytyy
APR:n rosteriputkisto löytyy
Eibachin ja H&R:n alustat löytyy
Jarrut löytyy...
3-puola ratteja löytyy...
Pari sportti sisustaa löytyy...
Bosen sarjoja löytyy ja ovipahveja...
Vetokoukku...
Webasto telestart T100 löytyy... (itse lämmitin pitää etsiä joka syö etanolia tai erillissäiliöstä bensaa)
OEM vanteita löytyy...
Pitää nyt aloitella projekti vaihtamalla noita huonopintaisia sisutan pisteosia parempiin, sisustan pesua, takapenkin lämmityksen vuoksi pitää istuinosan nahka vaihtaa toiseen versioon ym. Mittaristosta jo laitoin kyselyä, miten sen saisi helpoiten euromalliksi.
Myöhemmin sitten koriosien sovittelua ja punaisen LY3C lakkavikojen vuoksi ylimaalaus... Samalla siis menee S4 tai S-line osien maalaus uuteen korin väriin. Toden näköisesti heitetään nuo S4:n puskimet paikalle.
Tarkoituksena on myös tuo 1.9TDI AVF:n voimansiirto vaihtaa tuon 1.8t AMB tilalle, niin saadaan välityksiä muuteltua ns. aavikkovälitykseksi. Sitten koneen kimppuun ja etanolimuutos.
Comment